Dat intereseert mij zeker!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Ruimer het volgende:
Het lijkt alsof vooral de AFKOMST je interesseert. Kanker dan toch op joh.
Dan was dit topic niet nodig geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef HAL9000S het volgende:
Maar goed dat je er met grote letters bijgezet hebt dat het om Marokkanen gaat anders had ik het een stuk minder erg gevonden
net wat ik wilde zeggen maar hield het maar achterwege bij gebrek aan fantasie hoe het te verwoordenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen.Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt
Klopt, ik heb dit topic geheel en alleen gestart om marokanen in ene kwaad daglicht te stellen. Nu je zin? Top! Moven dan aubquote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef Ruimer het volgende:
Sloper is een racist.
Euhm die man wás toch een slachtoffer van zinloos geweld? Of ben je dat enkel als je erdoor de pijp uitgaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef LXIV het volgende:
Goede actie idd.
Anders hadden we het eerste slachtoffer van zinloos geweld al op 1 januari gehad...
Niet zo'n best begin.
Nadat ze zichzelf thuis ff flink moed hadden ingesnoven ja! Die gasten zaten onder de dope bleek later.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
Als die vermelding er niet bij staat ga je er automatisch vanuit dat het Nederlanders waren. Dus is het wel goed dat het erbij staat.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Walgelijk dat zinloos geweld.
Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen.Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt
Weet je hoe het nu met de man is?
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef cheukert het volgende:
Ruimer is een linkse rakker Marrokkaan, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Euhm die man wás toch een slachtoffer van zinloos geweld? Of ben je dat enkel als je erdoor de pijp uitgaat?![]()
Hey, die dealers dwongen ze echt niet om te snuiven hoor. Dat is hetzelfde als wapenfabrikanten aanklagen omdat er met een wapen van hun een moord is gepleegd.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef Ruimer het volgende:
Hollandse dealers ongetwijhfeld.
Amen!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef cheukert het volgende:
Ruimer is een linkse rakker, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
je herkent die types heus wel hoor, daar hoef je geen studie voor te doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Jajong het volgende:
Heb je islamologie ofzo gestudeerd? Dat je straalbezopen om 6 uur in een oogopslag kan zien dat t Marokkanen zijn? Knap!
Toevallig trouwens, vannacht heeft - bij het feest waar ik was - een "Marokkaans ogende jongen" precies zo'n deur ingetrapt bij t kantoorpand waar t feest was
Heb alleen geen plaatjes
Ik had t niet tegen jou, dus ik zou t op prijs stellen als je je boerse smoel even dicht zou houden. Danku.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je herkent die types heus wel hoor, daar hoef je geen studie voor te doen.![]()
Iemand met een getinte huidskleur kan ook nederlands zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als die vermelding er niet bij staat ga je er automatisch vanuit dat het Nederlanders waren. Dus is het wel goed dat het erbij staat.![]()
Helemaal alleen bedacht? Of stiekem toch hulp gehad van je msn/breezah-vriendin?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Ruimer het volgende:
DeeCruise wat een loser ben je.
Beetje offtopic aan t gaan hier!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Iemand met een getinte huidskleur kan ook nederlands zijn
Nederlands paspoort, nederlandse nationaliteit, weet je wel?
Enne, zie topictitel"Agressieve niet-nederlanders".
Hoe weet je nou of iemand nederlands is of niet? Je kunt dat niet puur en alleen op uiterlijke kenmerken baseren.
Differentiatie is imo onnodig. In dit geval zou ik spreken van een dader of daders. Wat boeit het of het een belg, nederlander of marrokaan is?
Ach ja klein detail hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het eerste dodelijke slachtoffer dan.
Dat is hip, de schuld geven aan buitenlanders. Als het wat minder gaat met het land, zijn de buitenlanders altijd de klos. Oh damn, recessie! Fucking Marokkanen met hun uitkering!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Iemand met een getinte huidskleur kan ook nederlands zijn
Nederlands paspoort, nederlandse nationaliteit, weet je wel?
Enne, zie topictitel"Agressieve niet-nederlanders".
Hoe weet je nou of iemand nederlands is of niet? Je kunt dat niet puur en alleen op uiterlijke kenmerken baseren.
Differentiatie is imo onnodig. In dit geval zou ik spreken van een dader of daders. Wat boeit het of het een belg, nederlander of marrokaan is?
En jij dreigt iemand van 16 te slaan en dit vind je wel normaal ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beetje offtopic aan t gaan hier!
Ongeacht wat de afkomst van de lui was, de actie was fout, zeer fout.....Dat gezeik over afkomsten altijd, lekker belangrijk
Ik goed dat je het je aantrekt, maar ik doel hier op de SLECHTE-marokanen, evenzo heb je slechte nederlanders. En die slechte figuren mogen ze wat mij betreft zonder pardon op de stoel zetten. Opgeruimd staat netjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Triggershot het volgende:
Namens de Marokkaanse, Islamitische gemeenschap wil ik me excuses aanbieden!
Daar gaat het ook om...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is hip, de schuld geven aan buitenlanders. Als het wat minder gaat met het land, zijn de buitenlanders altijd de klos. Oh damn, recessie! Fucking Marokkanen met hun uitkering!
Wat niet weg neemt dat ik wel weet dat de vooroordelen over Marokkanen jammer genoeg meestal wel waar zijn.
Haha, wat een VMBO-Groen opmerkingquote:Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef cheukert het volgende:
Pak een geit ofzo
Mee eens dat het offtopic is. Maar ik kon het niet laten...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beetje offtopic aan t gaan hier!
Ongeacht wat de afkomst van de lui was, de actie was fout, zeer fout.....Dat gezeik over afkomsten altijd, lekker belangrijk
We moeten niet weer beginnen om problemen met bepaalde bevolkingsgroepen onder het tapijt te schuiven. Dat is juist een van de belangrijkste redenen geweest dat de boel zo geëscaleerd is.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DuchessX het volgende:
Als hun zo achterlijk zijn, hoop ik zo sociaal te zijn om een positieve kant van Marokkanen(moslims) te tonen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik goed dat je het je aantrekt, maar ik doel hier op de SLECHTE-marokanen, evenzo heb je slechte nederlanders. En die slechte figuren mogen ze wat mij betreft zonder pardon op de stoel zetten. Opgeruimd staat netjes!
Nee daar gaat t helemaal niet om bekrompen kuddedier. Het gaat erom dat dit land verrot is van binnen en van buiten. Of t nou een Turk, een Marokkaan, een fucking Ariër of een Chinees was die die zwerver in elkaar trapte. Het blijft een probleem van ons allemaal. Helden zoals jij zijn er genoeg, lekker hun mening verkondigen achter hun toetsenbord maar als er een Marokkaan voor em staat 7 kleuren schijten. Als je nou es ophoudt met vingertje wijzen en jezelf es verdiept in dit alles, zou je misschien met een plausibele verklaring kunnen komen, in plaats van al dat stormfront VMBO tuig na te praten.quote:
Don't worry, ik maak me er ook regelmatig schuldig aan...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mee eens dat het offtopic is. Maar ik kon het niet laten...![]()
Je kan ook emotioneel achterlijk zijn hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 00:54 schreef cheukert het volgende:
[..]
kut, dan zit ik al 5jaar op de verkeerde afdeling![]()
Oh dat sowieso. 't probleem met vooraal islamitische jongeren en ook Antiliaanse, is dat ze thuis niks mogen, en op straat alles.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef cheukert het volgende:
Het zou kunnen zijn dat mensen met verschillende etnische achtergronden een andere aanpak nodig hebben om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen...
Als het een gothic, kakker, groenactivist, rechtsextremist zou zijn, zou ik precies hetzelfde zeggen, als het ook emt deze groepen vaker voorkomt dan gemiddeld...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee daar gaat t helemaal niet om bekrompen kuddedier. Het gaat erom dat dit land verrot is van binnen en van buiten. Of t nou een Turk, een Marokkaan, een fucking Ariër of een Chinees was die die zwerver in elkaar trapte. Het blijft een probleem van ons allemaal. Helden zoals jij zijn er genoeg, lekker hun mening verkondigen achter hun toetsenbord maar als er een Marokkaan voor em staat 7 kleuren schijten. Als je nou es ophoudt met vingertje wijzen en jezelf es verdiept in dit alles, zou je misschien met een plausibele verklaring kunnen komen, in plaats van al dat stormfront VMBO tuig na te praten.
Aanpak hoeft niet meteen straf te betekenen...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Ruimer het volgende:
Andere aanpak?
Een blanke een taakstraf, een gele marteling?
Praat toch geen onzin
Als 2 agenten dat verklaren die doorgaans onder ambtsede staan wil ik dat wel geloven. Daar gelaten dat ook al lig ik in coma, dan kan zie ik nog dat het marokkanen zijn...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Jajong het volgende:
Heb je islamologie ofzo gestudeerd? Dat je straalbezopen om 6 uur in een oogopslag kan zien dat t Marokkanen zijn? Knap!
Maar dit kan je maar op 1 manier doenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Don't worry, ik maak me er ook regelmatig schuldig aan...![]()
@ Maikuuul......ik vraag je nogmaals om me niet te achtervolgen door t hele fokforum...Ga je vakkenvul techniek verbeteren ofzo?![]()
Knap, veel Marokkaanse mensen in je corps?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:
[..]
Als 2 agenten dat verklaren die doorgaans onder ambtsede staan wil ik dat wel geloven. Daar gelaten dat ook al lig ik in coma, dan kan zie ik nog dat het marokkanen zijn...
ik heb het niet op marokkanenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Ruimer het volgende:
sannydude is een geestelijke pauper.
Whahaha, wat is er serieus met jou aan de hand?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Ruimer het volgende:
We gaan het Wetboek van Strafrecht herschrijven.
Voor elke etnische groep een ander wetboek.
Kanker toch op.
Nee, sorry...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Ruimer het volgende:
Kanker toch op.
Kortzichtigquote:Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Ruimer het volgende:
Andere aanpak?
Een blanke een taakstraf, een gele marteling?
Praat toch geen onzin
Ik denk dat ze er regelmatig mee in aanraking komen. Ervaringsdeskundig dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knap, veel Marokkaanse mensen in je corps?
Er lopen dr inderdaad nogal wat rond hier zo in Nederland...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knap, veel Marokkaanse mensen in je corps?
Zouden ze dr vaker mee te maken hebben?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:01 schreef Ruimer het volgende:
Raar dat agenten over afkomst beginnen.
Zoals ik al eerder zei:quote:Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Ruimer het volgende:
Kanker toch op.
Ja, maar dat mag van meneer niet gezegd wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sloper het volgende:
[..]
Zouden ze dr vaker mee te maken hebben?
Vergeet dat kortzichtige maar....tunnelvisie is een betere omschrijving van jouw kijk op zaken om je heen denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 01:03 schreef Ruimer het volgende:
Agenten hebben ook dat verhaal de wereld in geholpen van dat hakenkruis, door "getinten"
Sorry hoor maar leg mij eens uit wat er kortzichtig is aan die opmerking?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei:
kortzichtig...![]()
Je moet dingen in een bepaalde verhouding zien, en het domme links/rechts geblaat kunnen laten voor wat t is....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Sorry hoor maar leg mij eens uit wat er kortzichtig is aan die opmerking?
Dat vind ik tot op een bepaalde hoogte dus ook, maar ik formuleer het wel iets anders...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef cheukert het volgende:
Wat Ruimer dus beweerd is dat het weten van de afkomst van de persoon in kwestie niet van belang is. Ook niet als deze in een cultuur zit waar dit vaker voorkomt.
Omdat het ZO is blinde mongool! Komop, laten we als man zijnde gaan muiten dat er in dat moordbericht stond dat het om een 35 jarige man ging! Ga toch weg sneu mannetjequote:Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef Ruimer het volgende:
Wat is het belang dan
Buiten het bevordeen van racisme en xenofobie en valse aangiften?
Je kan zoals ik eerder al zei onderzoek doen naar de oorzaak waarom jongeren uit een bepaald milieu vatbaarder zijn voor dit soort delicten, en daarmee dit voorkomenquote:Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef Ruimer het volgende:
Wat is het belang dan
Buiten het bevordeen van racisme en xenofobie en valse aangiften?
En je doelt op.........?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Ruimer het volgende:
Het probleem van de Marokkaan?
Wat wil jij 'éigenlijk' bereiken boomknuffelaar?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Het "ZO" is.
Wat bedoel je nou eigenlijk corpsballetje?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Ruimer het volgende:
Het lijkt alsof vooral de AFKOMST je interesseert. Kanker dan toch op joh.
vergeet ze niet te deporteren racistquote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Laten we de Marokkanen verplichten een ster te dragen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Het "ZO" is.
Wat bedoel je nou eigenlijk corpsballetje?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef cheukert het volgende:
[..]
Je kan zoals ik eerder al zei onderzoek doen naar de oorzaak waarom jongeren uit een bepaald milieu vatbaarder zijn voor dit soort delicten, en daarmee dit voorkomen
Je hebt zeker thuis toevallig nog een fles campinggas liggen?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Mastertje het volgende:
voor 60+ jaar in solidariteit als het aan mij lag.
Geef de hoop maar op, je krijgt er toch geen zinnig woord uit...quote:
Gooi dit topic gewoon op slot, de ware intentie van de topicstarter is al zichtbaar in de TT. Korte metten maken met dit soort sfeermakerij.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
pardon?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
bedoelde ikquote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.
Onbegrijpelijk dat je zo'n topic-titel accepteert.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je zo'n topic-titel accepteert.
Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ikquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Je maakt je drukker om t feit dat t Marokkanen waren dan om t feit dat ze een zwerver in elkaar trapten.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:
[..]
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?
Waarom? Het is toch van toepassing op de situatie? TS heeft de bewuste rellers gezien, en agenten hebben t bevestigd...Is er dan een kopietje van hun id-kaart om te mogen melden om wie het gaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Is de TT racistisch?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
Is er iets verkeerd aan racisme?
Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:
[..]
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ik
jup....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
Is er iets verkeerd aan racisme?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
Afknallen die uitkeringlijers met hun inteeltverhoudingen!
En nee ik ga dit topic niet doorlezen!
quote:Afkomst
Jongeren van allochtone afkomst komen vaker voor in de criminaliteitsstatistieken dan hun autochtone leeftijdgenoten. Ook recidiveren ze meer dan andere jongeren.
Van de jongeren van 12 tot 17 jaar van allochtone herkomst komt 3.1 % voor in de criminaliteitscijfers, tegen 1,3 procent van de autochtone jongeren. Uitschieter vormt de groep van de tweede generatie niet Westerse allochtone jongens met 7,2%.
bron
foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..quote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef Ruimer het volgende:
Die agenten hadden dat niet mogen zeggen (als ze het al gezegd hebben)
Heb ik ook vaak.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ja, als die kerel er echt zo slecht aan toe is dan kunnen ze dat nog weleens te horen krijgen ja, en terecht als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef El_Rolando het volgende:
Poging tot doodslag?
Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.
Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
Afknallen die uitkeringlijers met hun inteeltverhoudingen!
En nee ik ga dit topic niet doorlezen!
We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
OMFG censuur voor het woordje niet-Nederlanders
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het duidelijker zou zijn als..quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
OMFG censuur voor het woordje niet-Nederlanders
Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijn![]()
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..
Kennen jullie elkaar?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.
HUUH IK SLA ZE MET EEN KNUPPEL.
Maar als je ze ziet loop je er met een groooooote boog omheen.
Ja ik begrijp je punt, alleen na 100-nogwat posts is de toon meestal wel gezet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
Gaan we moslimterreur nu ook mensenterreur noemen?
Zo is 80% van de mensen op fok.....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.
Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....![]()
Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoegquote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.![]()
zou mooi zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
Gaan we moslimterreur nu ook mensenterreur noemen?
Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo is 80% van de mensen op fok.....
Tja.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo is 80% van de mensen op fok.....
Deze uitspraak het net zo genuanceerd als dat alle marokkanen een ster moeten dragen flappie!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Overlast het volgende:
De TT moet veranderd worden!
Het lijkt nu alsof alle mensen agressief zijn.
Er zijn nooit genoeg vuilnismannen om mijn afval op te ruimen.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoeg)
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...
Met "niet-nederlanders" zou je de suggestie kunnen opwekken dat je tegen alle niet-nederlanders bent.
Open er een topic over...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef LXIV het volgende:
Namens alle mensen verzoek ik om een aanpassing van de TT.
Zo lijkt het net alsof alleen mensen verantwoordelijk voor geweld zijn.
Wel eens een natuurfilm gezien? Wat zo'n leeuw met een jong hertje doet?
Is dat dan soms geen agressie dan!!
Ik stel als TT voor: "Mishandeling"
En hoe die laffe ratten altijd op de vlucht slaan als ze een keer niet in een 20 tegen 1 gevecht staan. Die straat-Marokkanen stellen in hun eentje absoluut helemaal niks voor. Slaan nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
Jaja, jij bent anders dan iedereen hier (en beter natuurlijk!)quote:
Ach kom op, iedereen heeft een grote bek op dit forum....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef mrcool het volgende:
[..]
Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |