abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33615174
Gisteravond was is aanwezig op een heerlijk gezellig feestje in een studentenhuis. Lekker bieren, bleren, gezelligheid; je kent het wel. Om 24u ff de straat op met een fles champagne en een 100k klapper. EN een paar toastjes en een glas cola voor de zwerver die immer om de hoek onder een afdakje ligt. Deze man krijgt altijd te eten van mensen uit de buurt, drinkt niet (vandaar de cola) en valt niemand lastig.

Afijn, de klappertjes waren op, evenals de champagne; binnen verder bieren dus. Tegen een uurtje of 6 toen de laatsten weg wilden gaan na een hele gezellige avond horen we allemaal lawaai om de hoek. STAAN ER VERDOMME 2 JONGENS VAN MAROKKAANSE AFKOMST DIE ZWERVER VOLLEDIG AF TE TUIGEN DOOR MET VOLLE COLA FLESSEN OP HEM IN DE SLAAN. Wij lopen direct eropaf om die zwerver te helpen, terwijl een paar anderen 112 bellen.

Maar in plaats van op de vlucht te slaan kregen een paar maten van mij ook rake klappen. Uiteindelijk sloeg een vriend van mij (type 2m, 120kg) 1 vd 2 op de grond. Terwijl die andere achterlijk mongool het in z'n botte kop haalde om 2 meisjes naar binnen te achtervolgen en toen zij de deur dicht deden (oud kantoorpand, glazen deur 3x5mm dik, loodzwaar) trapt door het glas heen en begint vervolgens aan de tussendeur te sjorren terwijl die 2 meisjes de deur van binnen tegenhouden.

Op dat moment arriveerde gelukkig net de politie en werden die 2 debielen hardhandig in de boeien geslagen. Even later kwam de ambulance voor de zwerver en werd deze meegenomen. Volgens de ambulancebroeder had het niet veel gescheeld of deze vent had het niet na kunnen vertellen, hij had meerdere breuken, kneuzingen en waarschijnlijk hoofd/hersenletsel.

Nou echt, dit soort mensen mogen van mij linea recta terug worden geschopt naar waar ze vandaan komen. Komen ze nergens vandaan? Publiekelijk ophangen aan de hoogste boom. Ik kots op dit soort mensen, ik hoop dat ze de ergste ziektes krijgen, een verschrikkelijk kut-leven hebben en zich lekker tegen een boom rijden in hun MB 190D.

Pics van de deur:

edit: thnx!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sloper op 02-01-2006 01:13:26 ]
  maandag 2 januari 2006 @ 00:36:22 #2
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33615209
Goede actie! Van jou en jouw vrienden dan
Krekker is de bom!
pi_33615228
Terugsturen naar waar ze vandaan komen en onderweg uit het vliegtuig pleuren

Echt kuttuig

wel goed dat je ingegrepen hebt
pi_33615230
Het lijkt alsof vooral de AFKOMST je interesseert. Kanker dan toch op joh.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:38:07 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33615240
Goede actie idd.
Anders hadden we het eerste slachtoffer van zinloos geweld al op 1 januari gehad...
Niet zo'n best begin.
The End Times are wild
pi_33615246
Het was iig nog aan 't eind, maar verschrikkelijk natuurlijk dit

Pics doen het niet btw
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:38:31 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33615248
Achterlijk volk wtf is nou leuk aan ruzie ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33615261
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Ruimer het volgende:
Dat intereseert mij zeker!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:39:24 #9
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33615268
Maar goed dat je er met grote letters bijgezet hebt dat het om Marokkanen gaat anders had ik het een stuk minder erg gevonden
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33615283
inderdaad applaus voor de TS. Niet alleen voor het helpen van de zwerver maar ook omdat dat tuig dat het hier verpest voor de "goede" marokkaan flink klappen is geschonken.

nogmaals mijn complimenten
pi_33615285
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef HAL9000S het volgende:
Maar goed dat je er met grote letters bijgezet hebt dat het om Marokkanen gaat anders had ik het een stuk minder erg gevonden
Dan was dit topic niet nodig geweest.
Oh, and that's a bad miss!
pi_33615294
Sloper is een racist.
pi_33615302
Walgelijk dat zinloos geweld.

Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen. Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt

Weet je hoe het nu met de man is?
#geen
pi_33615309
Hard aanpakken! verschikkelijk zeg!
Goed dat jullie in durften te grijpen, want voor het zelfde geld trekken ze een mes
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33615322
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen. Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt
net wat ik wilde zeggen maar hield het maar achterwege bij gebrek aan fantasie hoe het te verwoorden
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33615323
goede voornemen: positiever over marokkanen denken

pauper volk
pi_33615338
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef Ruimer het volgende:
Sloper is een racist.
Klopt, ik heb dit topic geheel en alleen gestart om marokanen in ene kwaad daglicht te stellen. Nu je zin? Top! Moven dan aub
  maandag 2 januari 2006 @ 00:43:09 #18
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615340
Heftig...inderdaad mooi dat je ingegrepen hebt, hoop wel dat je daadwerkelijk een paar fatsoenlijke klappen hebt kunnen uitdelen samen met je vrienden...Nu maar bidden dat die agenten behoorlijk gefrustreerd waren dat ze moesten werken met oud op nieuw en een bash optie op die eikels genomen hebben.....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_33615342
sannydude is een geestelijke pauper.
pi_33615346
ik zie het trouwens al goed gebeuren dat die gozer die tegen de grond is gegaan tegen jou maat aangifte gaat doen van mishandeling.
pi_33615351
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef LXIV het volgende:
Goede actie idd.
Anders hadden we het eerste slachtoffer van zinloos geweld al op 1 januari gehad...
Niet zo'n best begin.
Euhm die man wás toch een slachtoffer van zinloos geweld? Of ben je dat enkel als je erdoor de pijp uitgaat?
#geen
pi_33615365
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
pi_33615385
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
Nadat ze zichzelf thuis ff flink moed hadden ingesnoven ja! Die gasten zaten onder de dope bleek later.
pi_33615398
Hollandse dealers ongetwijhfeld.
pi_33615405
Ruimer is een linkse rakker, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:47:05 #26
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33615419
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Walgelijk dat zinloos geweld.

Weet je hoe het nu met de man is?
Als die vermelding er niet bij staat ga je er automatisch vanuit dat het Nederlanders waren. Dus is het wel goed dat het erbij staat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33615428
Cheukert is een onbenul, die niet ziet hoe het in de mode is om een hetze te voeren.
Die niet leest hoe vaak valse geruchten verspreid worden.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:47:24 #28
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615429
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef cheukert het volgende:
Ruimer is een linkse rakker Marrokkaan, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
  maandag 2 januari 2006 @ 00:47:33 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33615432
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Euhm die man wás toch een slachtoffer van zinloos geweld? Of ben je dat enkel als je erdoor de pijp uitgaat?
Je hebt gelijk.

Het eerste dodelijke slachtoffer dan.
The End Times are wild
  maandag 2 januari 2006 @ 00:47:44 #30
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33615436
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef Ruimer het volgende:
Hollandse dealers ongetwijhfeld.
Hey, die dealers dwongen ze echt niet om te snuiven hoor. Dat is hetzelfde als wapenfabrikanten aanklagen omdat er met een wapen van hun een moord is gepleegd.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_33615437
Heb je islamologie ofzo gestudeerd? Dat je straalbezopen om 6 uur in een oogopslag kan zien dat t Marokkanen zijn? Knap!

Toevallig trouwens, vannacht heeft - bij het feest waar ik was - een "Marokkaans ogende jongen " precies zo'n deur ingetrapt bij t kantoorpand waar t feest was Heb alleen geen plaatjes
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33615440
DeeCruise wat een loser ben je.
pi_33615450
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:46 schreef cheukert het volgende:
Ruimer is een linkse rakker, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
Amen!

maandag 2 januari 2006 @ 00:48:43 #34
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33615461
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Jajong het volgende:
Heb je islamologie ofzo gestudeerd? Dat je straalbezopen om 6 uur in een oogopslag kan zien dat t Marokkanen zijn? Knap!

Toevallig trouwens, vannacht heeft - bij het feest waar ik was - een "Marokkaans ogende jongen " precies zo'n deur ingetrapt bij t kantoorpand waar t feest was Heb alleen geen plaatjes
je herkent die types heus wel hoor, daar hoef je geen studie voor te doen.
pi_33615463
Namens de Marokkaanse, Islamitische gemeenschap wil ik me excuses aanbieden!
pi_33615466
Links ben ik niet, idiote etikettenplakker.
pi_33615482
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je herkent die types heus wel hoor, daar hoef je geen studie voor te doen.
Ik had t niet tegen jou, dus ik zou t op prijs stellen als je je boerse smoel even dicht zou houden. Danku.
pi_33615492
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als die vermelding er niet bij staat ga je er automatisch vanuit dat het Nederlanders waren. Dus is het wel goed dat het erbij staat.
Iemand met een getinte huidskleur kan ook nederlands zijn
Nederlands paspoort, nederlandse nationaliteit, weet je wel?

Enne, zie topictitel "Agressieve niet-nederlanders".
Hoe weet je nou of iemand nederlands is of niet? Je kunt dat niet puur en alleen op uiterlijke kenmerken baseren.
Differentiatie is imo onnodig. In dit geval zou ik spreken van een dader of daders. Wat boeit het of het een belg, nederlander of marrokaan is?
#geen
  maandag 2 januari 2006 @ 00:50:04 #39
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615499
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Ruimer het volgende:
DeeCruise wat een loser ben je.
Helemaal alleen bedacht? Of stiekem toch hulp gehad van je msn/breezah-vriendin?

Hulde...

Ga nu svp terug naar je greenpeace pagina om walvissen te redden.....doei!
pi_33615517
Greenpeace daar moet ik niets van hebben, achterlijke etikettenplakker.
pi_33615532
Pak een geit ofzo
  maandag 2 januari 2006 @ 00:51:29 #42
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615537
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hoe weet je nou of iemand nederlands is of niet? Je kunt dat niet puur en alleen op uiterlijke kenmerken baseren.
Differentiatie is imo onnodig. In dit geval zou ik spreken van een dader of daders. Wat boeit het of het een belg, nederlander of marrokaan is?
Beetje offtopic aan t gaan hier!

Ongeacht wat de afkomst van de lui was, de actie was fout, zeer fout.....Dat gezeik over afkomsten altijd, lekker belangrijk
pi_33615546
AH CHEUKERT BRAVO
pi_33615551
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Het eerste dodelijke slachtoffer dan.
Ach ja klein detail hoor
Nee het zal je maar gebeuren Echt te triest voor woorden dat zinloze geweld. Ongeacht wie de dader(s) is of zijn. Vooral zo'n dakloze is kwetsbaar. Laat die mensen toch gewoon met rust, hij doet niemand kwaad.
#geen
pi_33615557
quote:

[..]

Dat is hip, de schuld geven aan buitenlanders. Als het wat minder gaat met het land, zijn de buitenlanders altijd de klos. Oh damn, recessie! Fucking Marokkanen met hun uitkering!

Wat niet weg neemt dat ik wel weet dat de vooroordelen over Marokkanen jammer genoeg meestal wel waar zijn.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:52:43 #46
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33615572
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ongeacht wat de afkomst van de lui was, de actie was fout, zeer fout.....Dat gezeik over afkomsten altijd, lekker belangrijk
En jij dreigt iemand van 16 te slaan en dit vind je wel normaal ? rofls
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33615573
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Triggershot het volgende:
Namens de Marokkaanse, Islamitische gemeenschap wil ik me excuses aanbieden!
Ik goed dat je het je aantrekt, maar ik doel hier op de SLECHTE-marokanen, evenzo heb je slechte nederlanders. En die slechte figuren mogen ze wat mij betreft zonder pardon op de stoel zetten. Opgeruimd staat netjes!
pi_33615582
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is hip, de schuld geven aan buitenlanders. Als het wat minder gaat met het land, zijn de buitenlanders altijd de klos. Oh damn, recessie! Fucking Marokkanen met hun uitkering!

Wat niet weg neemt dat ik wel weet dat de vooroordelen over Marokkanen jammer genoeg meestal wel waar zijn.
Daar gaat het ook om...
pi_33615586
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef cheukert het volgende:
Pak een geit ofzo
Haha, wat een VMBO-Groen opmerking
pi_33615587
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:51 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mee eens dat het offtopic is. Maar ik kon het niet laten...
#geen
  maandag 2 januari 2006 @ 00:53:46 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33615599
quote:

We moeten niet weer beginnen om problemen met bepaalde bevolkingsgroepen onder het tapijt te schuiven. Dat is juist een van de belangrijkste redenen geweest dat de boel zo geëscaleerd is.
Wanneer er bepaalde problemen optreden mogen deze gerust benoemd worden. Dat is de enige manier om uiteindelijk tot een oplossing te komen. En straatterreur van Marokkanen is nu eenmaal een probleem in Nederland.

Zo heeft het bijvoorbeeld helemaal geen zin om, wanneer je het onbenoemd laat, deze problematiek te gaan bestrijden in een blank dorpje in Friesland. Pas wanneer je open en eerlijk bent kunnen de problemen opgelost worden. Dat wil jij toch ook?
The End Times are wild
pi_33615608
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:52 schreef Sloper het volgende:

[..]

Ik goed dat je het je aantrekt, maar ik doel hier op de SLECHTE-marokanen, evenzo heb je slechte nederlanders. En die slechte figuren mogen ze wat mij betreft zonder pardon op de stoel zetten. Opgeruimd staat netjes!
Als hun zo achterlijk zijn, hoop ik zo sociaal te zijn om een positieve kant van Marokkanen(moslims) te tonen.
pi_33615613
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, wat een VMBO-Groen opmerking
kut, dan zit ik al 5jaar op de verkeerde afdeling
pi_33615614
Wat los je op door AFKOMST erbij te sleuren?
pi_33615643
Al die zakkenvullende directeuren in de Zorg, de Energiesector en het Onderwijs zijn BLANK.
Dus?
pi_33615655
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef cheukert het volgende:

[..]

Daar gaat het ook om...
Nee daar gaat t helemaal niet om bekrompen kuddedier. Het gaat erom dat dit land verrot is van binnen en van buiten. Of t nou een Turk, een Marokkaan, een fucking Ariër of een Chinees was die die zwerver in elkaar trapte. Het blijft een probleem van ons allemaal. Helden zoals jij zijn er genoeg, lekker hun mening verkondigen achter hun toetsenbord maar als er een Marokkaan voor em staat 7 kleuren schijten. Als je nou es ophoudt met vingertje wijzen en jezelf es verdiept in dit alles, zou je misschien met een plausibele verklaring kunnen komen, in plaats van al dat stormfront VMBO tuig na te praten.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:56:23 #57
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615659
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:53 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Mee eens dat het offtopic is. Maar ik kon het niet laten...
Don't worry, ik maak me er ook regelmatig schuldig aan...

@ Maikuuul......ik vraag je nogmaals om me niet te achtervolgen door t hele fokforum...Ga je vakkenvul techniek verbeteren ofzo?
pi_33615661
Het zou kunnen zijn dat mensen met verschillende etnische achtergronden een andere aanpak nodig hebben om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen...
pi_33615674
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:54 schreef cheukert het volgende:

[..]

kut, dan zit ik al 5jaar op de verkeerde afdeling
Je kan ook emotioneel achterlijk zijn hoor
pi_33615679
Andere aanpak?
Een blanke een taakstraf, een gele marteling?
Praat toch geen onzin
pi_33615691
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef cheukert het volgende:
Het zou kunnen zijn dat mensen met verschillende etnische achtergronden een andere aanpak nodig hebben om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen...
Oh dat sowieso. 't probleem met vooraal islamitische jongeren en ook Antiliaanse, is dat ze thuis niks mogen, en op straat alles.
pi_33615699
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nee daar gaat t helemaal niet om bekrompen kuddedier. Het gaat erom dat dit land verrot is van binnen en van buiten. Of t nou een Turk, een Marokkaan, een fucking Ariër of een Chinees was die die zwerver in elkaar trapte. Het blijft een probleem van ons allemaal. Helden zoals jij zijn er genoeg, lekker hun mening verkondigen achter hun toetsenbord maar als er een Marokkaan voor em staat 7 kleuren schijten. Als je nou es ophoudt met vingertje wijzen en jezelf es verdiept in dit alles, zou je misschien met een plausibele verklaring kunnen komen, in plaats van al dat stormfront VMBO tuig na te praten.
Als het een gothic, kakker, groenactivist, rechtsextremist zou zijn, zou ik precies hetzelfde zeggen, als het ook emt deze groepen vaker voorkomt dan gemiddeld...
pi_33615715
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Ruimer het volgende:
Andere aanpak?
Praat toch geen onzin
Aanpak hoeft niet meteen straf te betekenen...
Maar hoe je mensen die vatbaarder zijn voor dit soort dingen hiervan af te houden...
pi_33615719
We gaan het Wetboek van Strafrecht herschrijven.
Voor elke etnische groep een ander wetboek.
Kanker toch op.
pi_33615721
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef Jajong het volgende:
Als 2 agenten dat verklaren die doorgaans onder ambtsede staan wil ik dat wel geloven. Daar gelaten dat ook al lig ik in coma, dan kan zie ik nog dat het marokkanen zijn...
  maandag 2 januari 2006 @ 01:00:23 #66
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33615734
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Don't worry, ik maak me er ook regelmatig schuldig aan...

@ Maikuuul......ik vraag je nogmaals om me niet te achtervolgen door t hele fokforum...Ga je vakkenvul techniek verbeteren ofzo?
Maar dit kan je maar op 1 manier doen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33615739
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Sloper het volgende:

[..]

Als 2 agenten dat verklaren die doorgaans onder ambtsede staan wil ik dat wel geloven. Daar gelaten dat ook al lig ik in coma, dan kan zie ik nog dat het marokkanen zijn...
Knap, veel Marokkaanse mensen in je corps?
pi_33615740
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:43 schreef Ruimer het volgende:
sannydude is een geestelijke pauper.
ik heb het niet op marokkanen dat is iets heel anders
pi_33615742
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:59 schreef Ruimer het volgende:
Kanker toch op.
Whahaha, wat is er serieus met jou aan de hand?
pi_33615744
quote:
Kanker toch op.
Nee, sorry...
het boeit mij echt voor geen ene fuck at de straf zal zijn voor dit soort lui, maar wat mij wel boeit is hoe je dit in de toekomst kan voorkomen
  maandag 2 januari 2006 @ 01:00:54 #71
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615746
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:57 schreef Ruimer het volgende:
Andere aanpak?
Praat toch geen onzin
Kortzichtig
pi_33615761
Raar dat agenten over afkomst beginnen.
pi_33615769
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er regelmatig mee in aanraking komen. Ervaringsdeskundig dus.
pi_33615772
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:00 schreef Jajong het volgende:

[..]

Er lopen dr inderdaad nogal wat rond hier zo in Nederland...
pi_33615782
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:01 schreef Ruimer het volgende:
Raar dat agenten over afkomst beginnen.
Zouden ze dr vaker mee te maken hebben?
pi_33615798
Agenten hebben ook dat verhaal de wereld in geholpen van dat hakenkruis, door "getinten"
  maandag 2 januari 2006 @ 01:03:30 #77
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615800
quote:
Kanker toch op.
Zoals ik al eerder zei:

kortzichtig...
pi_33615801
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef Sloper het volgende:

[..]

Zouden ze dr vaker mee te maken hebben?
Ja, maar dat mag van meneer niet gezegd worden
  maandag 2 januari 2006 @ 01:04:31 #79
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615816
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:03 schreef Ruimer het volgende:
Agenten hebben ook dat verhaal de wereld in geholpen van dat hakenkruis, door "getinten"
Vergeet dat kortzichtige maar....tunnelvisie is een betere omschrijving van jouw kijk op zaken om je heen denk ik
pi_33615821
Tunnelvisie? Dan bevind ik mij in goed gezelschap!
pi_33615832
Wat Ruimer dus beweerd is dat het weten van de afkomst van de persoon in kwestie niet van belang is. Ook niet als deze in een cultuur zit waar dit vaker voorkomt.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:06:00 #82
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33615839
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei:

kortzichtig...
Sorry hoor maar leg mij eens uit wat er kortzichtig is aan die opmerking?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 2 januari 2006 @ 01:06:01 #83
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615840
Niet echt, andere mensen gaan daadwerkelijk op het onderwerp in dmv discussie, jij lijkt wel een propaganda relnicht....
pi_33615846
Wat is het belang dan
Buiten het bevordeen van racisme en xenofobie en valse aangiften?
  maandag 2 januari 2006 @ 01:06:46 #85
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615850
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Sorry hoor maar leg mij eens uit wat er kortzichtig is aan die opmerking?
Je moet dingen in een bepaalde verhouding zien, en het domme links/rechts geblaat kunnen laten voor wat t is....

-edit-

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
  maandag 2 januari 2006 @ 01:07:37 #86
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615863
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:05 schreef cheukert het volgende:
Wat Ruimer dus beweerd is dat het weten van de afkomst van de persoon in kwestie niet van belang is. Ook niet als deze in een cultuur zit waar dit vaker voorkomt.
Dat vind ik tot op een bepaalde hoogte dus ook, maar ik formuleer het wel iets anders...
pi_33615875
Triest verhaal zeg! Een beetje een weerloze zwerver in elkaar gaan schoppen, helden!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33615890
Jeetje wat een schande
Typisch ook dat er nog steeds mensen zijn van wie je de afkomst niet mag vermelden. Om een probleem op te lossen moet je het eerst signaleren.
Ruimer ouweknuffelbeer <3
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33615903
voor 60+ jaar in solidariteit als het aan mij lag.
pi_33615904
Het probleem van de Marokkaan?
pi_33615905
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef Ruimer het volgende:
Wat is het belang dan
Omdat het ZO is blinde mongool! Komop, laten we als man zijnde gaan muiten dat er in dat moordbericht stond dat het om een 35 jarige man ging! Ga toch weg sneu mannetje
pi_33615915
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:06 schreef Ruimer het volgende:
Wat is het belang dan
Je kan zoals ik eerder al zei onderzoek doen naar de oorzaak waarom jongeren uit een bepaald milieu vatbaarder zijn voor dit soort delicten, en daarmee dit voorkomen
pi_33615919
En waarom zou je de afkomst niet mogen vermelden? Als je er niets bij zet dan word er vanuit gegaan dat het Nederlanders waren lijkt me.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_33615928
Het "ZO" is.
Wat bedoel je nou eigenlijk corpsballetje?
  maandag 2 januari 2006 @ 01:11:04 #95
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615930
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Ruimer het volgende:
Het probleem van de Marokkaan?
En je doelt op.........?
pi_33615947
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Het "ZO" is.
Wat wil jij 'éigenlijk' bereiken boomknuffelaar?
pi_33615949
Laten we de Marokkanen verplichten een ster te dragen!
pi_33615956
edit.......

maandag 2 januari 2006 @ 01:12:19 #99
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33615957
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Ruimer het volgende:
Wat hij zegt.
Insert signature.
pi_33615959
Begint wel een beetje op een reltopic te lijken hier!
pi_33615960
quote:
vergeet ze niet te deporteren racist
pi_33615988
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
pi_33615990
no prob
pi_33615999
Leuk heh selectief lezen
quote:
Het "ZO" is.
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef cheukert het volgende:

[..]

Je kan zoals ik eerder al zei onderzoek doen naar de oorzaak waarom jongeren uit een bepaald milieu vatbaarder zijn voor dit soort delicten, en daarmee dit voorkomen
pi_33616017
quote:
Je hebt zeker thuis toevallig nog een fles campinggas liggen?
  maandag 2 januari 2006 @ 01:15:15 #106
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616029
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Mastertje het volgende:
voor 60+ jaar in solidariteit als het aan mij lag.
Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:15:35 #107
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616034
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:14 schreef cheukert het volgende:
Leuk heh selectief lezen
[..]

[..]
Geef de hoop maar op, je krijgt er toch geen zinnig woord uit...

En reltopics worden het negen van de tien keer zodra er een bepaalde afkomst genoemd wordt....
  maandag 2 januari 2006 @ 01:15:58 #108
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33616042
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
Gooi dit topic gewoon op slot, de ware intentie van de topicstarter is al zichtbaar in de TT. Korte metten maken met dit soort sfeermakerij.
Insert signature.
pi_33616045
quote:
pardon?
pi_33616050
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.
bedoelde ik
pi_33616084
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Onbegrijpelijk dat je zo'n topic-titel accepteert.
pi_33616102
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:

[..]

Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?
  maandag 2 januari 2006 @ 01:19:34 #113
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616109
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:16 schreef Mastertje het volgende:

[..]

bedoelde ik
Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ik
pi_33616117
Is er iets verkeerd aan racisme?
pi_33616121
quote:

[..]

maandag 2 januari 2006 @ 01:20:14 #116
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616122
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:

[..]

Stemmingmakerij. Je maakt je drukker om t feit dat t Marokkanen waren dan om t feit dat ze een zwerver in elkaar trapten.
pi_33616128
Afknallen die uitkeringlijers met hun inteeltverhoudingen!

En nee ik ga dit topic niet doorlezen!
pi_33616134
Die agenten hadden dat niet mogen zeggen (als ze het al gezegd hebben)
  maandag 2 januari 2006 @ 01:20:59 #119
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616136
quote:

[..]

Waarom? Het is toch van toepassing op de situatie? TS heeft de bewuste rellers gezien, en agenten hebben t bevestigd...Is er dan een kopietje van hun id-kaart om te mogen melden om wie het gaat?

Hou toch op met dat triest geblaat....
pi_33616138
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
Is de TT racistisch?
pi_33616140
quote:

[..]

Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.
pi_33616141
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:

[..]

Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...
Met "niet-nederlanders" zou je de suggestie kunnen opwekken dat je tegen alle niet-nederlanders bent.
pi_33616143
quote:
pi_33616144
En nou is de topic-titel ook nog gewijzigd.
pi_33616145
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:

[..]

Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ik
Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.
pi_33616146
Poging tot doodslag?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:21:44 #127
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616150
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
jup....
  maandag 2 januari 2006 @ 01:21:47 #128
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616152
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:

maandag 2 januari 2006 @ 01:22:05 #129
79435 matjas
pi_33616157
quote:
Afkomst
Jongeren van allochtone afkomst komen vaker voor in de criminaliteitsstatistieken dan hun autochtone leeftijdgenoten. Ook recidiveren ze meer dan andere jongeren.
Van de jongeren van 12 tot 17 jaar van allochtone herkomst komt 3.1 % voor in de criminaliteitscijfers, tegen 1,3 procent van de autochtone jongeren. Uitschieter vormt de groep van de tweede generatie niet Westerse allochtone jongens met 7,2%.

bron
pi_33616158
OMFG censuur voor het woordje niet-Nederlanders
pi_33616163
Ok, mishandeling is een slechte zaak. Moet tegen opgetreden worden!
pi_33616164
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef Ruimer het volgende:
Die agenten hadden dat niet mogen zeggen (als ze het al gezegd hebben)
foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..
  maandag 2 januari 2006 @ 01:22:25 #133
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616165
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.
Heb ik ook vaak.
pi_33616166
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef El_Rolando het volgende:
Poging tot doodslag?
Ja, als die kerel er echt zo slecht aan toe is dan kunnen ze dat nog weleens te horen krijgen ja, en terecht als je het mij vraagt.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:22:51 #135
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616174
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.
Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....
pi_33616175
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:

Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijn
pi_33616178
Is hier btw niet ergens een nieuwsbericht van ofzo?
pi_33616182
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.
pi_33616192
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het duidelijker zou zijn als..
pi_33616193
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef cheukert het volgende:

[..]

Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijn
Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:24:07 #141
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616195
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef Sloper het volgende:

[..]

foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.

HUUH IK SLA ZE MET EEN KNUPPEL.

Maar als je ze ziet loop je er met een groooooote boog omheen.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:24:50 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33616207
Mbt aanpassing TT.
Gaan we moslimterreur nu ook mensenterreur noemen?
The End Times are wild
pi_33616209
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.

Kennen jullie elkaar?
pi_33616214
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.
Ja ik begrijp je punt, alleen na 100-nogwat posts is de toon meestal wel gezet hoor.
pi_33616217
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:25:06 #146
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616218
quote:

[..]

Zo is 80% van de mensen op fok.....
pi_33616219
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....
Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:25:15 #148
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616220
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.
Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoeg )
pi_33616223
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
zou mooi zijn
pi_33616227
De TT moet veranderd worden!
Het lijkt nu alsof alle mensen agressief zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33616228
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...
  maandag 2 januari 2006 @ 01:26:03 #152
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33616232
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Tja.
pi_33616233
quote:

[..]

Deze uitspraak het net zo genuanceerd als dat alle marokkanen een ster moeten dragen flappie!

Waaruit maak jij op dat ik een student ben?
pi_33616237
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Overlast het volgende:
De TT moet veranderd worden!
Het lijkt nu alsof alle mensen agressief zijn.
Als ik in het buitenland zou wonen zou ik er serieus niet boos om worden als er in een topictitel zou staat "agressieve nederlanders"

Ik heb eerder medelijden met de mensen die zo'n "eer-gevoel" hebben!
pi_33616246
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoeg )
Er zijn nooit genoeg vuilnismannen om mijn afval op te ruimen.
pi_33616248
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef cheukert het volgende:

[..]

Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...
Met "niet-nederlanders" zou je de suggestie kunnen opwekken dat je tegen alle niet-nederlanders bent.
  maandag 2 januari 2006 @ 01:27:30 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33616269
Namens alle mensen verzoek ik om een aanpassing van de TT.
Zo lijkt het net alsof alleen mensen verantwoordelijk voor geweld zijn.
Wel eens een natuurfilm gezien? Wat zo'n leeuw met een jong hertje doet?
Is dat dan soms geen agressie dan!!
Ik stel als TT voor: "Mishandeling"
The End Times are wild
pi_33616307
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef LXIV het volgende:
Namens alle mensen verzoek ik om een aanpassing van de TT.
Zo lijkt het net alsof alleen mensen verantwoordelijk voor geweld zijn.
Wel eens een natuurfilm gezien? Wat zo'n leeuw met een jong hertje doet?
Is dat dan soms geen agressie dan!!
Ik stel als TT voor: "Mishandeling"
Open er een topic over...
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_33616330
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
En hoe die laffe ratten altijd op de vlucht slaan als ze een keer niet in een 20 tegen 1 gevecht staan. Die straat-Marokkanen stellen in hun eentje absoluut helemaal niks voor. Slaan nog geen deuk in een pakje boter.

Degene die ooit nog in de problemen komen met dat soort gasten moeten er gewoon tegenin gaan en er flink op los rammen, moet je is kijken hoe snel ze met hun staart tussen de benen afdruipen.
X
X
X
  maandag 2 januari 2006 @ 01:32:36 #160
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616378
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:26 schreef cheukert het volgende:

[..]

[..]
Jaja, jij bent anders dan iedereen hier (en beter natuurlijk!)
  maandag 2 januari 2006 @ 01:33:01 #161
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33616387
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef mrcool het volgende:

[..]

Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...
Ach kom op, iedereen heeft een grote bek op dit forum....
pi_33616400
Deze gaat dus dicht. Bashtopics hebben we niets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')