vergeet ze niet te deporteren racistquote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Laten we de Marokkanen verplichten een ster te dragen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Het "ZO" is.
Wat bedoel je nou eigenlijk corpsballetje?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:10 schreef cheukert het volgende:
[..]
Je kan zoals ik eerder al zei onderzoek doen naar de oorzaak waarom jongeren uit een bepaald milieu vatbaarder zijn voor dit soort delicten, en daarmee dit voorkomen
Je hebt zeker thuis toevallig nog een fles campinggas liggen?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:09 schreef Mastertje het volgende:
voor 60+ jaar in solidariteit als het aan mij lag.
Geef de hoop maar op, je krijgt er toch geen zinnig woord uit...quote:
Gooi dit topic gewoon op slot, de ware intentie van de topicstarter is al zichtbaar in de TT. Korte metten maken met dit soort sfeermakerij.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
pardon?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
bedoelde ikquote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet geen "moeilijke" woorden gebruiken als je de betekenis niet eensch weet. Ik denk dat isolement misschien een betere keuze was geweest.
Onbegrijpelijk dat je zo'n topic-titel accepteert.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
Gaan we nog normaal reageren en ophouden met dat gescheld op elkaar? Het topic word er niet veel beter op namelijk...
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je zo'n topic-titel accepteert.
Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ikquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Je maakt je drukker om t feit dat t Marokkanen waren dan om t feit dat ze een zwerver in elkaar trapten.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:
[..]
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?
Waarom? Het is toch van toepassing op de situatie? TS heeft de bewuste rellers gezien, en agenten hebben t bevestigd...Is er dan een kopietje van hun id-kaart om te mogen melden om wie het gaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Is de TT racistisch?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
Is er iets verkeerd aan racisme?
Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:18 schreef Ruimer het volgende:
[..]
Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Sloper het volgende:
[..]
Is daar iets verkeerd aan dan moraalridder?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:11 schreef Ruimer het volgende:
Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Solidariteit lijkt op t Engelse woord Solitary van solitary confinement, wat dus iets als een isoleercel betekent. Vandaar je verwarring gok ik
jup....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Ruimer het volgende:
Is er iets verkeerd aan racisme?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
Afknallen die uitkeringlijers met hun inteeltverhoudingen!
En nee ik ga dit topic niet doorlezen!
quote:Afkomst
Jongeren van allochtone afkomst komen vaker voor in de criminaliteitsstatistieken dan hun autochtone leeftijdgenoten. Ook recidiveren ze meer dan andere jongeren.
Van de jongeren van 12 tot 17 jaar van allochtone herkomst komt 3.1 % voor in de criminaliteitscijfers, tegen 1,3 procent van de autochtone jongeren. Uitschieter vormt de groep van de tweede generatie niet Westerse allochtone jongens met 7,2%.
bron
foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..quote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef Ruimer het volgende:
Die agenten hadden dat niet mogen zeggen (als ze het al gezegd hebben)
Heb ik ook vaak.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik kijk idd te veel films.... soms betrap ik mezelf engels te denken... maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ja, als die kerel er echt zo slecht aan toe is dan kunnen ze dat nog weleens te horen krijgen ja, en terecht als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef El_Rolando het volgende:
Poging tot doodslag?
Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangepast. En of de TS het er nu mee eens is of niet zal me een worst zijn.
Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef tho_Omas het volgende:
Afknallen die uitkeringlijers met hun inteeltverhoudingen!
En nee ik ga dit topic niet doorlezen!
We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
OMFG censuur voor het woordje niet-Nederlanders
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het duidelijker zou zijn als..quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
OMFG censuur voor het woordje niet-Nederlanders
Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Nu verlaag je jezelf tot de lui waarmee we het niet eens zijn![]()
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef Sloper het volgende:
[..]
foei! Geef ze maar een tik op de vingers, bekommer ik me wel met een honkbalknuppel over de daders..
Kennen jullie elkaar?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.
HUUH IK SLA ZE MET EEN KNUPPEL.
Maar als je ze ziet loop je er met een groooooote boog omheen.
Ja ik begrijp je punt, alleen na 100-nogwat posts is de toon meestal wel gezet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We weten wat de TS er mee bedoeld... En dit staat gewoon wat netter.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
Gaan we moslimterreur nu ook mensenterreur noemen?
Zo is 80% van de mensen op fok.....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.
HUUH IK SLA ZE MET EEN KNUPPEL.
Maar als je ze ziet loop je er met een groooooote boog omheen.
Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn, hebben bepaalde lui hun zin, nu ben ik benieuwd of de posts inhoudelijk ook beter ervan worden....![]()
Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoegquote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zie PI enzo. Ik had anders toch niets toe te voegen hier.![]()
zou mooi zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef LXIV het volgende:
Mbt aanpassing TT.
Gaan we moslimterreur nu ook mensenterreur noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |