Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo is 80% van de mensen op fok.....
Tja.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo is 80% van de mensen op fok.....
Deze uitspraak het net zo genuanceerd als dat alle marokkanen een ster moeten dragen flappie!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat deed je ook niet toen ze voor je neus stonden, toen liet je je 2 meter grote vriend het opknappen, jij bent echt zon standaard bange student met de greasy mat in de nek en het door papa gesponsorde polotje aan.
HUUH IK SLA ZE MET EEN KNUPPEL.
Maar als je ze ziet loop je er met een groooooote boog omheen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Overlast het volgende:
De TT moet veranderd worden!
Het lijkt nu alsof alle mensen agressief zijn.
Er zijn nooit genoeg vuilnismannen om mijn afval op te ruimen.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je zeker wel gewend he, dat je niet zoveel toe hebt te voegen. ( Vooral aan de maatschappij enzo, ik bedoel, vuilnismannen genoeg)
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Al die racistische leuzen heb ik namelijk geen zin in, en het lijkt er op dat de TS het ook maar al te leuk vind.
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef cheukert het volgende:
[..]
Je zou beter iets in de zin kunnen doen van [probleem marokkanen] of [probleem jongeren van marokkaanse afkomst]...
Met "niet-nederlanders" zou je de suggestie kunnen opwekken dat je tegen alle niet-nederlanders bent.
Open er een topic over...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef LXIV het volgende:
Namens alle mensen verzoek ik om een aanpassing van de TT.
Zo lijkt het net alsof alleen mensen verantwoordelijk voor geweld zijn.
Wel eens een natuurfilm gezien? Wat zo'n leeuw met een jong hertje doet?
Is dat dan soms geen agressie dan!!
Ik stel als TT voor: "Mishandeling"
En hoe die laffe ratten altijd op de vlucht slaan als ze een keer niet in een 20 tegen 1 gevecht staan. Die straat-Marokkanen stellen in hun eentje absoluut helemaal niks voor. Slaan nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
Jaja, jij bent anders dan iedereen hier (en beter natuurlijk!)quote:
Ach kom op, iedereen heeft een grote bek op dit forum....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:25 schreef mrcool het volgende:
[..]
Tuurlijk, en jij kent ze ook allemaal persoonlijk he? Wat een mensenkennis zeg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |