"Al die ellende die de laatste 30 jaar door links veroorzaakt is". Er is inderdaad ruimte voor verbetering in het onderwijs.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef rosmalen het volgende:
ik stem rechts , wil het woord links niet horen....al die ellende die de laatste 30 jaar door links veroorzaakt zijn ...zie onderwijs ...bijna 30 jaar een linkse minister eeen uitval van 65000 jongeren op jaarbasis en alleen omdat het gezag moest verdwijnen
joh ga eens na hoeveel 'linkse' regeringen we hebben gehad in de afgelopen 30 jaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef rosmalen het volgende:
ik stem rechts , wil het woord links niet horen....al die ellende die de laatste 30 jaar door links veroorzaakt zijn ...zie onderwijs ...bijna 30 jaar een linkse minister eeen uitval van 65000 jongeren op jaarbasis en alleen omdat het gezag moest verdwijnen
Vanaf '73 t/m 2001quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
joh ga eens na hoeveel 'linkse' regeringen we hebben gehad in de afgelopen 30 jaar.
Afgelopen 30 jaar is op mijn rekenmachine toch echt 1975 - 2005.quote:
wat een onzin, ja ik heb een hoog inkomen maar stem niet daarom op de vvd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:48 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Heb je een hoog inkomen? Zo ja, dan snap ik het.
Zo niet, dan stem je onverstandig
Je weet toch ook wel wie er de recente jaren aan de macht is?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Sidekick het volgende:
Afgelopen 30 jaar is op mijn rekenmachine toch echt 1975 - 2005.
je hebt gelijk en onze "domme" denkwijze zal niemand doorbreken. sjalom sharonquote:[b]Er zijn met gemak 1000 afgestudeerde/gepromoveerde academici te vinden die tijdens de 2e Wereldoorlog in SS-verband 1000 domme Joden hebben vermoord. Wie had/heeft er moreel gelijk? QED, dacht het niet.![]()
nee, nee, uiteraardquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef RamirezBlanco het volgende:
natuurlijk het is ook de waarheid
Zijn er ook linkse PvdA'ers dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:51 schreef RaJitsu het volgende:
Maar links en rechts van het midden kunnen erg dicht bij elkaar liggen. Ook kun je rechts zijn in een bepaald opzicht, en tegelijkertijd links in een ander opzicht. Een poll over politieke sympathieën (bijv. adhv stemgedrag plus daarbij extreem links en rechts) had de lading een stuk beter gedekt, dunkt me. Een PvdA-er kan bijv. zowel links als rechts zijn.
mijn ouders bv. de den uyl stempel. sorry ik ga een bakje zoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zijn er ook linkse PvdA'ers dan?
Bwahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef IntroV het volgende:
Uit het lijstje is wel duidelijk dat in de recente jaren de VVD en het CDA aan het proberen zijn om de puinhopen in het onderwijs op te ruimen die voornamelijk door de PvdA zijn veroorzaakt.
Uiteraard, en ik weet ook wie er vroeger aan de macht was. Je punt?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef IntroV het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel wie er de recente jaren aan de macht is?
En dinsdag is het kouder dan buiten zoals ook uit je lijstje naar voren komt.quote:Uit het lijstje is wel duidelijk dat in de recente jaren de VVD en het CDA aan het proberen zijn om de puinhopen in het onderwijs op te ruimen die voornamelijk door de PvdA zijn veroorzaakt.
Hoe is uit onderstaand lijstje op te maken dat de VVD en het CDA bezig zijn de puinhopen die de PvdA gemaakt heeft - dat nemen we voor het gemak maar even aan - aan het opruimen is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef IntroV het volgende:
Je bent uitgeluld zo te merken.
quote:Vanaf '73 t/m 2001
PvdA leverde 14 jaar de minister van onderwijs
CDA leverde 7 jaar de minister van onderwijs
VVD leverde 8 jaar de minister van onderwijs
PvdA leverde 13 jaar de staatssecretaris van onderwijs
CDA leverde 5 jaar de staatssecretaris van onderwijs
VVD leverde 7 jaar de staatssecretaris van onderwijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|