greys lijken mij ook niet vreedzaam, abductions gaan ook niet vrijwillig.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:57 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nou, volgens Robbert kwamen ze in vrede. En als ik die getuigen mag geloven van ontvoeringen gaat er niet vaak liefdevol aan toe.
quote:[Ingeprente beelden op film en video
Er werden interessante experimenten uitgevoerd met fotografie. Beelden werden ingeprent op ongeopende filmrolletjes die in een gesloten doos zaten. Deze beelden bevatten onder andere foto's van mensen en plaatsen, soms uit het verleden, en verscheidene obscure coupletten en tekeningen die wel wat moeite kostten om te identificeren. Er zaten ook afbeeldingen bij van andere dimensies en de wezens die daar leefden. Uiteindelijk waren ze met videocamera's in staat om beelden van mensen zonder fysiek lichaam op te nemen.
Paranormale lichten
Een van de meest spectaculaire verschijnselen van de Scole experimenten waren de gematerialiseerde paranormale lichten die in de kamer rond dwarrelden en verschillende manoeuvres uitvoerden. Af en toe kwamen er stralen uit de lichten, en ook gingen ze door vaste objecten heen. Als ze mensen aanraakten kon men dat voelen, en als ze in iemands lichaam gingen kwam er een heling tot stand.
De snelheid, verschillende configuraties en andere verschijnselen die door de lichten uitgevoerd werden waren overweldigend, in het bijzonder omdat alle getuigen verklaarden dat het onmogelijk was om op welke manier dan ook deze lichten op een fraudulente, of fysieke manier te manipuleren. Al deze verschijnselen werden vergezeld door plotselinge en dramatische dalingen van de temperatuur.
Dit is hoe Piers Egget, een van de ooggetuigen het licht beschreef:
'Het was een kleine bal van licht die in alle richtingen van de kamer bewoog, soms met hoge snelheid, een spoor achterlatend zoals je bij vuurwerk wel ziet....En soms zweefde het licht in de lucht om daarna sommige aanwezigen aan te raken die hierdoor een lichte elektrische schok kregen'.
Volgens andere getuigen deed het licht, dat normaal gesproken van één punt kwam het volgende:
" Heen en weer bewegen met hoge snelheid en het uitvoeren van uitgebreide gepatroneerde dansen, waaronder perfecte blijvende cirkels die uitgevoerd werden met hoge snelheid en met een precisie die niet consistent leek met fysieke manipulatie.
" Neerstrijken op uitgestoken handen en springen van de ene hand naar de andere.
" Een kristal binnengaan en daar blijven als een klein lichtpunt die in het kristal bleef rondbewegen.
" De tafel raken met een lichte scherpe tik of het glas van de koepel of met een bijbehorende "ping-geluid" en dit werd herhaaldelijk gedaan terwijl het zichtbaar bleef als een scherpe punt van licht.
" Voldoen aan verzoeken zoals lichaamsdelen van getuigen beschijnen of bestralen.
" Verplaatsen in tijd naar muziek opgenomen door een taperecorder.
" Produceren van "licht flitsen" in een grote ruimte op een afstand van drie tot drieëneenhalve meter van de groep die om de tafel zat. (In Spanje)
" Ondernemen van verscheidene "lucht-aanvallen" op het tafelblad, terwijl het geraakt werd op een zeer auditieve en visuele manier. Het leek te komen uit een gebied direct onder de tafel. (USA, Los Angeles)
" Veranderen van vorm, van een lichtpunt tot een algemene verlichting/uitstraling.
" Bewegen met zeer hoge snelheden terwijl het een baan beschreef van perfecte geometrische figuren op een afstand van zo'n 60 cm van de gezichten van de getuigen, maar zonder geluid te maken of enig waarneembare luchtbeweging te veroorzaken.
Alien abductions zitten tussen de oren.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:27 schreef huupia34 het volgende:
[..]
greys lijken mij ook niet vreedzaam, abductions gaan ook niet vrijwillig.
checkout budd hopkins voor meer info over abductions
Waar staat hun respons op dat onderzoek, Pikki?quote:In de Verenigde Staten werden sessies ook bijgewoond door veel wetenschappers, waaronder een aantal senior wetenschappers van het Ruimte Agentschap NASA en anderen van het Instituut van Noetic Science dichtbij San Francisco.
http://www.victorzammit.com/book/dutch/chapter05dutch.htmlquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Waar staat hun respons op dat onderzoek, Pikki?
Er worden inderdaad allerlei beweringen gedaan op die pagina's,quote:
Daar doelde ik ook op. Kan misschien op een andere site staan of ergens anders op die site, maar ik vind het niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef Kiteless het volgende:
Maar nogmaals, ik kan nergens iets vinden waar die NASA-mensen zelf over hun ervaringen vertellen.
Bij de genoemde universiteiten is er niks over te vinden, noch bij de Nasa.
Ontkennen als je een oer-scepticus bent is gemakkelijk .....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Er worden inderdaad allerlei beweringen gedaan op die pagina's,
bijvoorbeeld dat er Nasa-wetenschappers mee hebben gedaan en "uiterst betrouwbare personen met een jarenlange ervaring met het paranormale" (...)
Maar nogmaals, ik kan nergens iets vinden waar die NASA-mensen zelf over hun ervaringen vertellen.
Bij de genoemde universiteiten is er niks over te vinden, noch bij de Nasa.
Uuuuhm de bewijslast ligt hierin bij jou hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Ontkennen als je een oer-scepticus bent is gemakkelijk .....
Doe eens meer moeite om te zoeken ....of denk je dat het op 5 minutjes al kan ?
Kom op zeg, laat je niet zo kennenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef pikki het volgende:
[..]
Ontkennen als je een oer-scepticus bent is gemakkelijk .....
Doe eens meer moeite om te zoeken ....of denk je dat het op 5 minutjes al kan ?
Nasa hoef je niet op te blazen hoor, er zijn immers genoeg andere bewijzen .....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Kom op zeg, laat je niet zo kennen
Iemand vraagt "Waar geven die NASA mensen hun ervaringen ?",
en jij spuugt daarop wat random links uit en roept erbij "maar ik ga je lekker niet vertellen waar, dat zoek je zelf maar uit" ?
Jij bent degene die hier lijdt aan link-hoest en probeert weg te komen zonder ergens maar argumenten te geven of je stellingen te onderbouwen, niet ik
Dit is ongeveer net zoveel bewijs als zeggen "Lord of the rings is echt gebeurd want ik heb het boek gelezen".quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef pikki het volgende:
[..]
Nasa hoef je niet op te blazen hoor, er zijn immers genoeg andere bewijzen .....
En deze ...formidabel ...
http://www.victorzammit.com/book/dutch/chapter10dutch.html
Bewijzen ? Ja...zeker !
Tuurlijk, maar als we ernaar vragen begin je te miepen en gewoon weer wat andere links uit te spugenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef pikki het volgende:
[..]
Nasa hoef je niet op te blazen hoor, er zijn immers genoeg andere bewijzen .....
let op, dit komt van jouw pagina :quote:En deze ...formidabel ...
http://www.victorzammit.com/book/dutch/chapter10dutch.html
Bewijzen ? Ja...zeker !
Zoek eens op "Von Schrenvk-Notzing" alsjeblieft,quote:Baron Von Schrenvk-Notzing, een arts uit München, liet zien dat ectoplasma bestaat uit leukocyten, dat zijn witte of kleurloze bloedcellen en epitheliale cellen, deze zijn van de verschillende beschermende weefsels van het lichaam. Tijdens materialisatie wordt het uit het lichaam van het medium en de zitters onttrokken (Stemman, 1975:57).
Deze artikels bewijzen voldoende dat het spirituele en het mediumschap ten allen tijde door "machthebbers" die het wilden onderdrukken , de grond ingestampt is , en dat doen nu de die-hard scepper organistaies.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als we ernaar vragen begin je te miepen en gewoon weer wat andere links uit te spugen
Zoals hieronder :
[..]
let op, dit komt van jouw pagina :
[..]
Zoek eens op "Von Schrenvk-Notzing" alsjeblieft,
de enige pagina waar die naam op voor komt is...?![]()
Precies, jouw pagina.
Verder zijn de bronnen een vicieuze incest-cirkel - ze halen allemaal slechts andere conspiracy-theory-schrijvers aan die aan hun 6e leven bezig zijn en vroeger Napoleon waren.
(Ga me niet vertellen dat je Roy Stemman als een betrouwbaar figuur wilt neerzetten)
![]()
Da's denk ik een foutje van de site. Schrenck-Notzing levert wat meer op van die pjee.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Kiteless het volgende:
Zoek eens op "Von Schrenvk-Notzing" alsjeblieft,
de enige pagina waar die naam op voor komt is...?![]()
Precies, jouw pagina.
En weer ga je dus niet in op de vraag om feiten en bewijzen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef pikki het volgende:
[..]
Deze artikels bewijzen voldoende dat het spirituele en het mediumschap ten allen tijde door "machthebbers" die het wilden onderdrukken , de grond ingetsampt is , en dat doen nu de die-hard scepper organistaies.
Het mag niet geweten zijn....want de samenleving zou uit de hand lopen, en de mensen zouden niet meer dom gehouden kunnen worden ....met de sceptische sprookjes
Yeah rightquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef visvogel het volgende:
Tuul, je bent er steeds erg snel bij, echt PRECIES die non die Robb ook gebruikt heeft..
Als sommige mensen net iets te graag willen dat het onzin is. Dan is het tegenovergestelde ook waar dat sommige net iets te graag willen het echt is.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right
Behalve dat de mouwen ipv zwart wit zijn en ze er ook nog eens in een lichtelijk andere pose op staat, klopt de kleding echt precies.
Sommige mensen willen net iets te graag dat het onzin is.
Ik denk dat Tulio een voorbeeld wilde geven van een mogelijke bron van Robbert's foto, niet dat hij wilde zeggen dat dit dé non van Robbert is.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right
Behalve dat de mouwen ipv zwart wit zijn en ze er ook nog eens in een lichtelijk andere pose op staat, klopt de kleding echt precies.
Sommige mensen willen net iets te graag dat het onzin is.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef Ticker het volgende:
He pikki, best interessant, had hier zelf nog nooit over gehoord.
Ik lees dus dat eigenlijk alles hard bewezen is doormiddel van foto's e.d., maar ik kan eigenlijk nergens plaatjes vinden, heb jij misschien wat pic's?
Dan kan hij dus net zo goed een sportwagen op de muur projecteren?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Tulio een voorbeeld wilde geven van een mogelijke bron van Robbert's foto, niet dat hij wilde zeggen dat dit dé non van Robbert is.![]()
Wie was dat dan? Kom ik nu over als iemand die te lui is om het even zelf op te zoeken?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan kan hij dus net zo goed een sportwagen op de muur projecteren?
Degene die ik quote zegt dat dit exact die foto is die Robbert gebruikte.
Visvogel hequote:Op maandag 2 januari 2006 15:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Kom ik nu over als iemand die te lui is om het even zelf op te zoeken?
Deze non dan, zou dát misschien de non van Robbert zijn?:quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef huupia34 het volgende:
het is exact dezelfde foto , maar dan net ff anders![]()
ze hebben ook meestal dezelfde outfit en dezelfde pose.
ik heb ook weleens nonnen in een andere pose gezien, maar dat is voor een heel ander topic![]()
Mijn man!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Visvogel he
(even terug scrollen naar mn eerste post in deze thread)
huidige wetenschap wil alles wat tastbaar is. Zolang zij dit niet voor de volle 100% kunnen vaststellen, zal het paranormale altijd iets zijn wat ontkent wordt. Terwijl meer dan de helft in de wereld hierin geloofd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef Charmian het volgende:
Ongeacht of ik in een Robbert van den Broeke geloof of niet. Waarom zijn wetenschappers de enige mensen die kunnen vaststellen of zo iemand paranormaal is of niet? Op basis waarvan doen zij dat dan?
Het grootste deel van de wereld gelooft ergens in. Helaas voor het grootste deel van de wereld geloven ze allemaal verschillende dingen. Er kan maar 1 geloof waar zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
huidige wetenschap wil alles wat tastbaar is. Zolang zij dit niet voor de volle 100% kunnen vaststellen, zal het paranormale altijd iets zijn wat ontkent wordt. Terwijl meer dan de helft in de wereld hierin geloofd.
`quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef The_End het volgende:
[..]
Het grootste deel van de wereld gelooft ergens in. Helaas voor het grootste deel van de wereld geloven ze allemaal verschillende dingen. Er kan maar 1 geloof waar zijn.
Het aantal mensen wat ergens in gelooft is geen maatstaf voor de betrouwbaarheid.
Dan zal de wetenschap en het paranormale nooit tot elkaar kunnen komen vrees ik. Het paranormale is het onverklaarbare en ontastbare en zal dus altijd ontkent worden door de wetenschap. Discussies zoals die hier gevoerd worden zullen altijd blijven bestaan en de mensen die zich met het paranormale bezighouden, misschien paranormaal begaafd zijn en daarmee naar buitentreden zullen heel voorzichtig moeten zijn met uitspraken e.d., het hakbijltje van de wetenschap hangt aan een zijden draadje boven hun hoofd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
huidige wetenschap wil alles wat tastbaar is. Zolang zij dit niet voor de volle 100% kunnen vaststellen, zal het paranormale altijd iets zijn wat ontkent wordt. Terwijl meer dan de helft in de wereld hierin geloofd.
Als het Christendom zegt dat er maar 1 god is, dan kan het hindoeisme niet zeggen dat er 100+ goden zijn. Als de islamieten zeggen dat Allah de enige god is, dan kan Boeddha niet een god zijn. Dit zijn maar een paar van de 10000en voorbeelden.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
`
Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?
?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef The_End het volgende:
[..]
Als het Christendom zegt dat er maar 1 god is, dan kan het hindoeisme niet zeggen dat er 100+ goden zijn. Als de islamieten zeggen dat Allah de enige god is, dan kan Boeddha niet een god zijn. Dit zijn maar een paar van de 10000en voorbeelden.
Je vraagt aan me: "Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?"quote:
Tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Wat de één waar vindt, is vanuit zijn/haar dimensie waar?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef The_End het volgende:
[..]
Je vraagt aan me: "Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?"
Niet een wereldbeeld hoeft waar te zijn, maar veel wereldbeelden sluiten elkaar uit. Daar gaf ik een paar voorbeelden van.
Als het paranormale bestaat dan is het gewoon wetenschappelijk aan te tonen. Net als dat alternatieve geneeswijzen bewijsbaar zijn als ze werken.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan zal de wetenschap en het paranormale nooit tot elkaar kunnen komen vrees ik. Het paranormale is het onverklaarbare en ontastbare en zal dus altijd ontkent worden door de wetenschap. Discussies zoals die hier gevoerd worden zullen altijd blijven bestaan en de mensen die zich met het paranormale bezighouden, misschien paranormaal begaafd zijn en daarmee naar buitentreden zullen heel voorzichtig moeten zijn met uitspraken e.d., het hakbijltje van de wetenschap hangt aan een zijden draadje boven hun hoofd.
Er bestaan ook meerdere dimensies. 3 ruimtelijke en 1 tijdsdimensie. En als de snaartheorie klopt dan hebben we er nog een paar meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Wat de één waar vindt, is vanuit zijn/haar dimensie waar?
Waarom is het tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Zodat jou theorietjes kloppen? Tot nu toe zie ik/is er geen enkele reden om aan te nemen dat ieder in zijn eigen dimensietje leeft hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Wat de één waar vindt, is vanuit zijn/haar dimensie waar?
Hoeft ook niet, dat is jouw keuze in jouw dimensie.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom is het tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Zodat jou theorietjes kloppen? Tot nu toe zie ik/is er geen enkele reden om aan te nemen dat ieder in zijn eigen dimensietje leeft hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |