abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33628083
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik denk dat Tulio een voorbeeld wilde geven van een mogelijke bron van Robbert's foto, niet dat hij wilde zeggen dat dit dé non van Robbert is.
Dan kan hij dus net zo goed een sportwagen op de muur projecteren?
Degene die ik quote zegt dat dit exact die foto is die Robbert gebruikte.
pi_33628247
het is exact dezelfde foto , maar dan net ff anders

ze hebben ook meestal dezelfde outfit en dezelfde pose.

ik heb ook weleens nonnen in een andere pose gezien, maar dat is voor een heel ander topic
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33628291
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dan kan hij dus net zo goed een sportwagen op de muur projecteren?
Degene die ik quote zegt dat dit exact die foto is die Robbert gebruikte.
Wie was dat dan? Kom ik nu over als iemand die te lui is om het even zelf op te zoeken?
pi_33628336
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:59 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wie was dat dan? Kom ik nu over als iemand die te lui is om het even zelf op te zoeken?
Visvogel he
(even terug scrollen naar mn eerste post in deze thread )

En die muur hadden ze er gewoon uit moeten slopen
Of doe iets met x-ray ofzo
  maandag 2 januari 2006 @ 16:01:32 #230
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33628342
Laat je dan wetenschappelijk onderzoeken....het feit dat je dat niet doet zegt denk al genoeg
pi_33628350
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef huupia34 het volgende:
het is exact dezelfde foto , maar dan net ff anders

ze hebben ook meestal dezelfde outfit en dezelfde pose.

ik heb ook weleens nonnen in een andere pose gezien, maar dat is voor een heel ander topic
Deze non dan, zou dát misschien de non van Robbert zijn?:

Sorry
pi_33628374
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:01 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Visvogel he
(even terug scrollen naar mn eerste post in deze thread )
Mijn man!
  maandag 2 januari 2006 @ 16:03:52 #233
111260 Charmian
a little joy
pi_33628423
Ongeacht of ik in een Robbert van den Broeke geloof of niet. Waarom zijn wetenschappers de enige mensen die kunnen vaststellen of zo iemand paranormaal is of niet? Op basis waarvan doen zij dat dan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 2 januari 2006 @ 16:09:33 #234
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33628609
ze laten hem tests doen in een gecontroleeerde omgeving en alle trucjes enzo worden uitgesloten word voor gezorgt dat hij de mensen absoluut niet kent en geen enkele informatie over heeft.
laat hem een keer fotos maken met een ander toestel in een andere omgeving kijk of ET er nog steeds op verschijnt
  maandag 2 januari 2006 @ 16:09:37 #235
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33628610
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef Charmian het volgende:
Ongeacht of ik in een Robbert van den Broeke geloof of niet. Waarom zijn wetenschappers de enige mensen die kunnen vaststellen of zo iemand paranormaal is of niet? Op basis waarvan doen zij dat dan?
huidige wetenschap wil alles wat tastbaar is. Zolang zij dit niet voor de volle 100% kunnen vaststellen, zal het paranormale altijd iets zijn wat ontkent wordt. Terwijl meer dan de helft in de wereld hierin geloofd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_33628832
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

huidige wetenschap wil alles wat tastbaar is. Zolang zij dit niet voor de volle 100% kunnen vaststellen, zal het paranormale altijd iets zijn wat ontkent wordt. Terwijl meer dan de helft in de wereld hierin geloofd.
Het grootste deel van de wereld gelooft ergens in. Helaas voor het grootste deel van de wereld geloven ze allemaal verschillende dingen. Er kan maar 1 geloof waar zijn.

Het aantal mensen wat ergens in gelooft is geen maatstaf voor de betrouwbaarheid.
pi_33628894
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef The_End het volgende:

[..]

Het grootste deel van de wereld gelooft ergens in. Helaas voor het grootste deel van de wereld geloven ze allemaal verschillende dingen. Er kan maar 1 geloof waar zijn.

Het aantal mensen wat ergens in gelooft is geen maatstaf voor de betrouwbaarheid.
`

Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?
pi_33628897
Ik zie in de non op het fototoestel de non (Tracy Nelson) die altijd in die detectiveserie Father Dowling speelde . Ik meen haar silhouet te herkennen vooral ook aan de lokken die onder de kap uitsteken.

Misschien de foto ergens uit een tv boekje geknipt.

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:21:00 #239
111260 Charmian
a little joy
pi_33628969
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dan zal de wetenschap en het paranormale nooit tot elkaar kunnen komen vrees ik. Het paranormale is het onverklaarbare en ontastbare en zal dus altijd ontkent worden door de wetenschap. Discussies zoals die hier gevoerd worden zullen altijd blijven bestaan en de mensen die zich met het paranormale bezighouden, misschien paranormaal begaafd zijn en daarmee naar buitentreden zullen heel voorzichtig moeten zijn met uitspraken e.d., het hakbijltje van de wetenschap hangt aan een zijden draadje boven hun hoofd.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_33628988
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

`

Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?
Als het Christendom zegt dat er maar 1 god is, dan kan het hindoeisme niet zeggen dat er 100+ goden zijn. Als de islamieten zeggen dat Allah de enige god is, dan kan Boeddha niet een god zijn. Dit zijn maar een paar van de 10000en voorbeelden.
pi_33629083
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef The_End het volgende:

[..]

Als het Christendom zegt dat er maar 1 god is, dan kan het hindoeisme niet zeggen dat er 100+ goden zijn. Als de islamieten zeggen dat Allah de enige god is, dan kan Boeddha niet een god zijn. Dit zijn maar een paar van de 10000en voorbeelden.
?
  maandag 2 januari 2006 @ 16:27:38 #242
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33629217
mischien is Robert van de broeke wel een echt medium maar gebruikt hij alleen massamediums als het internet inplaats van geesten....mischien is adsl van planet internet wel veel sneller als een paar van die fossielen uit het jaar 1800
pi_33629229
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

?
Je vraagt aan me: "Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?"

Niet een wereldbeeld hoeft waar te zijn, maar veel wereldbeelden sluiten elkaar uit. Daar gaf ik een paar voorbeelden van.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:31:17 #244
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33629362
er zijn denk ook wel veel mensen die proberen zo medium te testen door met een lul verhaal te komen maaar k denk dat RTL 4 die mensen van te voren goed scant of die gene wel echt dood is en mischien bereikt die informatie robbert ook wel
pi_33629372
Om vergissingen te voorkomen de Joden, Christenen en de Moslims geloven in één en dezelfde God. De moslims ontkennen ook niet dat Jezus en Maria hebben bestaan.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33629387
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef The_End het volgende:

[..]

Je vraagt aan me: "Waarom kan maar één wereldbeeld waar zijn?"

Niet een wereldbeeld hoeft waar te zijn, maar veel wereldbeelden sluiten elkaar uit. Daar gaf ik een paar voorbeelden van.
Tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Wat de één waar vindt, is vanuit zijn/haar dimensie waar?
  maandag 2 januari 2006 @ 16:33:07 #247
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33629439
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dan zal de wetenschap en het paranormale nooit tot elkaar kunnen komen vrees ik. Het paranormale is het onverklaarbare en ontastbare en zal dus altijd ontkent worden door de wetenschap. Discussies zoals die hier gevoerd worden zullen altijd blijven bestaan en de mensen die zich met het paranormale bezighouden, misschien paranormaal begaafd zijn en daarmee naar buitentreden zullen heel voorzichtig moeten zijn met uitspraken e.d., het hakbijltje van de wetenschap hangt aan een zijden draadje boven hun hoofd.
Als het paranormale bestaat dan is het gewoon wetenschappelijk aan te tonen. Net als dat alternatieve geneeswijzen bewijsbaar zijn als ze werken.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 2 januari 2006 @ 16:34:15 #248
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33629481
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Wat de één waar vindt, is vanuit zijn/haar dimensie waar?
Er bestaan ook meerdere dimensies. 3 ruimtelijke en 1 tijdsdimensie. En als de snaartheorie klopt dan hebben we er nog een paar meer.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33629541
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waarom is het tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Zodat jou theorietjes kloppen? Tot nu toe zie ik/is er geen enkele reden om aan te nemen dat ieder in zijn eigen dimensietje leeft hoor.
pi_33629568
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef The_End het volgende:

[..]

Waarom is het tijd om te aanvaarden dat er meerdere dimensies naast elkaar kunnen bestaan? Zodat jou theorietjes kloppen? Tot nu toe zie ik/is er geen enkele reden om aan te nemen dat ieder in zijn eigen dimensietje leeft hoor.
Hoeft ook niet, dat is jouw keuze in jouw dimensie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')