ssst! was tvpquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn ze heel misschien ook op geselecteerd als het programma de Beauty en de nerd heet.![]()

Stout!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb stiekem al aflevering 2 gedownload en gekeken![]()

Als je je smoel maar houdt!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:

quote:

Richard breekt zijn schouders als iemand hem masseertquote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Je weet toch wel ongeveer hoe je iemand moet masseren, ook al heb je het nooit gedaan?

Hoezo. Joe is lief en schattig.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mensen als Joe moeten afgemaakt worden. Allemachtig zeg.

Linkquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:

Als er iemand een vakantie van FOK! wil:quote:
quote:Uit de policy:
Wat niet mag:
# Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.

Het is dan ook niet echt een nerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
Aww wat enorm zielig voor Joe![]()
En ik denk ook dat het Brad is die nu op naar de volgende dame gaat. Zou wel zo leuk zijn. Hij vindt zichzelf nu een held en zo stoer.

Ja, joh.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Deze aflevering was ongeveer hetzelfde als de vorige...![]()

Ik vraag me af wat er gebeurt als beide opdracten door een andere partij wordt gewonnen...of werken ze me een ranglijst? nee toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:11 schreef MiLalaa het volgende:
2 spelletjes waarbij 1 team ze allebei wint..

Dan zijn die allebei vrijgesteld van deze nominatieronde en mogen ze allebei een team naar de eliminatiekamer sturen. Zoiets zeiden ze in ieder geval, maar ze hebben nu nog maar 5 teams over, nog een week verder en dan hebben ze niet eens iets te kiezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als beide opdracten door een andere partij wordt gewonnen...of werken ze me een ranglijst? nee toch?

Zolang er 4 teams of meer zijn kunnen er 2 teams naar de eliminatie kamer gestuurd worden. Denk dat als ze drie teams hebben de verliezer automatisch afvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dan zijn die allebei vrijgesteld van deze nominatieronde en mogen ze allebei een team naar de eliminatiekamer sturen. Zoiets zeiden ze in ieder geval, maar ze hebben nu nog maar 5 teams over, nog een week verder en dan hebben ze niet eens iets te kiezenOf ik begrijp het ook verkeerd...

Ze komt mij ook heel bekend voor, maar ik ben er nog steeds niet achter waarvan.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef Karina het volgende:
Lauren komt me heel bekend voor, uit Outback Jack of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |