ssst! was tvpquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Daar zijn ze heel misschien ook op geselecteerd als het programma de Beauty en de nerd heet.![]()
Stout!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb stiekem al aflevering 2 gedownload en gekeken![]()
Als je je smoel maar houdt!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:
quote:
Richard breekt zijn schouders als iemand hem masseertquote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
Je weet toch wel ongeveer hoe je iemand moet masseren, ook al heb je het nooit gedaan?
Hoezo. Joe is lief en schattig.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mensen als Joe moeten afgemaakt worden. Allemachtig zeg.
Linkquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Zhenar het volgende:
Als er iemand een vakantie van FOK! wil:quote:
quote:Uit de policy:
Wat niet mag:
# Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Het is dan ook niet echt een nerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
Aww wat enorm zielig voor Joe![]()
En ik denk ook dat het Brad is die nu op naar de volgende dame gaat. Zou wel zo leuk zijn. Hij vindt zichzelf nu een held en zo stoer.
Ja, joh.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Deze aflevering was ongeveer hetzelfde als de vorige...![]()
Ik vraag me af wat er gebeurt als beide opdracten door een andere partij wordt gewonnen...of werken ze me een ranglijst? nee toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:11 schreef MiLalaa het volgende:
2 spelletjes waarbij 1 team ze allebei wint..
Dan zijn die allebei vrijgesteld van deze nominatieronde en mogen ze allebei een team naar de eliminatiekamer sturen. Zoiets zeiden ze in ieder geval, maar ze hebben nu nog maar 5 teams over, nog een week verder en dan hebben ze niet eens iets te kiezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als beide opdracten door een andere partij wordt gewonnen...of werken ze me een ranglijst? nee toch?
Zolang er 4 teams of meer zijn kunnen er 2 teams naar de eliminatie kamer gestuurd worden. Denk dat als ze drie teams hebben de verliezer automatisch afvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dan zijn die allebei vrijgesteld van deze nominatieronde en mogen ze allebei een team naar de eliminatiekamer sturen. Zoiets zeiden ze in ieder geval, maar ze hebben nu nog maar 5 teams over, nog een week verder en dan hebben ze niet eens iets te kiezenOf ik begrijp het ook verkeerd...
Ze komt mij ook heel bekend voor, maar ik ben er nog steeds niet achter waarvan.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef Karina het volgende:
Lauren komt me heel bekend voor, uit Outback Jack of zo?
Johquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef Roi het volgende:
Wat een neppe shit zeg! Ik kijk alleen voor de dames!
Je vergeet de nerds!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik kijk dat programma altijd met mijn vriendin. Geen slap gezeik over mooie mannen dit en hunks dat...
gewoon bier en mooie vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Dat wordt fantastisch!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
Oeh, volgende week wordt het leuk, dan komen de metamorfoses!
Dat laatste komt vaak voor..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef speknek het volgende:
Wat een figuur die Richard, heerlijk!! (en herkenbaar met sommige nerds die er op mijn faculteit rondlopen)
Valt me trouwens wel op dat die vrouwen dan wel extreem lekkere lichamen hebben, maar hun gezichten eigenlijk niet heel bijzonder zijn.
Brian McFayden volgens mij, zo niet lekker.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef GwenStefani het volgende:
Weet iemand hoe die presentator heet? Die is zooo lekker.
Krystal en Bradquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:09 schreef _Boo_ het volgende:
Heb het niet helemaal afgekeken, wie zijn er nu uit?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Krystal en Brad![]()
Waarom weet ik die namen![]()
The Beauty & The Nerd zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Bradquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Thanks.
[afbeelding]
Ashton Kutcher is trouwens de producer van de show.
Eeuuuw helemaal nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
Brad had een beetje een Tom Cruise-achtige smile
Zijn dat de winnaars van $250000?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
je hebt een foto van de winnaars gepost?![]()
Dan nog had je gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
je hebt een foto van de winnaars gepost?![]()
edit: ik zie nu dat er bovenin dit topic al een andere foto is gepost, ging er even vanuit dat je op internet alleen fo'to's van de winnaars zou kunnen vinden... snorry!
??quote:
Oké danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
? nee man ik weet helemaal niet wie wint!
(vandaar ook mijnsmileys...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |