Ze schreeuwt dat noem ik geen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, gelukkig nog iemand die kan zingen
Mijn gold mag ze anders ook wel diggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Een kakker als vriendje. Volgens mij is ze een GOLDDIGGER.
Kakker? Omdat ie lang haar heeft?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Een kakker als vriendje. Volgens mij is ze een GOLDDIGGER.
exactly!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Nouja, slecht is niet echt het juiste woord. Die uithalen waren gewoon goed![]()
Je kopkaas?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn gold mag ze anders ook wel diggen.
Nounou, wat schuift dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
tom_tom-, wil jij me vanavond smsen wie er uit is, ik moet werken en heb geen geduld :p
Wedden dat ze dan wél van kaas houdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Je kopkaas?
Ja aan aan het einde van de showquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Flyduck het volgende:
naja het einde was opzich nie zo slecht maar komop ze zijn toch op zoek naar een supertalent,.. die moet gewoon van het scherm af knallen
Racist.quote:
ja die live versie was echt zooowwww slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Jeetje wat slecht gezongen dat liedje nu van ABBA.![]()
Hou je in wil jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
die snol die Ten Sharp deed
Leuk he, een leuke meid, maar door Idols compleet verkrachtquote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef MissX het volgende:
[afbeelding]
Sorry maar ik vind dit gewoon eng, net alsof ze uit het circus is weggelopen.
ain't got no trouble in myyy liiiiiifequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een gedrocht die singel!!
Vond dit optreden van Marescha trouwens haar slechtste tot nu toe.
ik zag hem 1 sec.. neem maar aan dat jullie hem al vaker hebben gezien...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die uitstrraling van hem is een en al kak
Truequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een gedrocht die singel!!
Vond dit optreden van Marescha trouwens haar slechtste tot nu toe.
Deal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Jerruh het volgende:
met terugwerkende kracht een ontmoeting met jacqueline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |