Jij ook jij ookquote:
ja prima. lekker rustig aan. niet eens gezopenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Mukie het volgende:
allemaal goed de avond/nacht/dag doorgekomen?
geen knopje "renew"quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef M5 het volgende:
ik krijg hier telkens een waarschuwing dat er een of ander server-certificaat verlopen is. iemand idee hoe ik het weg krijg?
nogal irritant.
Jij ook? ngezellig gehaD?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Mukie het volgende:
allemaal goed de avond/nacht/dag doorgekomen?
Idd, ik ook, heel vaag en ik weiger em steedss....quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef M5 het volgende:
ik krijg hier telkens een waarschuwing dat er een of ander server-certificaat verlopen is. iemand idee hoe ik het weg krijg?
nogal irritant.
Jup die kreeg ik gisteravond steeds, nu niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
deze maakt mijn leven vandaag zuur
zou best kunnen, ik krijg hem alleen af en toe als ik een nieuwe pagina op fok open.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jup die kreeg ik gisteravond steeds, nu niet meer.
misschien is het een bepaalde AD ofzo?
IE of Firefox?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
deze maakt mijn leven vandaag zuur
Das wel kut ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Mukie het volgende:
wel taxi, geen taxi, wel taxi-verhaal
Ah das klote iddquote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Mukie het volgende:
was super op het laatste na. Die vriendin die moeilijk aant doen was, kwam ineens weer wel en wilde wel naar de stad rijden. OK taxi afgebeld en alleen eentje besteld voor na het stappen. Zegt ze op het einde van de avond: weet je wat? Ik heb net 2 drankjes gehad, ik rij ook wel terug. Wij blij en taxi afbesteld. Komt ze daarna weer aan dat ze andere lui naar huis moet brengen en dat we maar een taxi moeten nemen.
Daarna is het weer (inmiddels een half uur later en taxi besteld.), nee ik ga toch met jullie mee en ik rij wel. Zo gezegd zo gedaan dachten wij. NOg ff nagekwebbeld met wat lui, is ze verdwenen.
Ok dan pakken we wel een taxi met zn drietjes. Wij daar helemaal naartoe lopen. Staat ze daar met andere lui om toch ook maar een taxi te pakken en te zeuren dat ze zo zat is
We hebben alsnog een andere taxi kunnen krijgen en rond een uurtje of 6-half 7 waren we thuis. Kon allee niet slapen omdat een van de dames onnoemelijk lag te snurkenDus rond half 9 ben ik maar op de bank gaan slapen
ik ook nietquote:
succesquote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
ik ben een msn fixen, anders pleegt ze straks nog zelfmoord... heb al minstens 15 smsjes gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
ik ben een msn fixen, anders pleegt ze straks nog zelfmoord... heb al minstens 15 smsjes gehad![]()
![]()
![]()
Wat een droogklootquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=5099arjanrap.wmv
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
7.5 is gewoon kutquote:Op zondag 1 januari 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
ik vraag me nog steeds af waarom ze die update hebben gedaanquote:
tsja. microsoft he. das altijd vaagquote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af waarom ze die update hebben gedaan
7 liep prima
die heb ik nu ook, maar zonder dat gekloot met dat server-certificaatquote:Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef Fwnk het volgende:
ok tis de ad van FBTO.com .
Mukie! doe er wat aan
Ik was er niet en mn medemod ook niet duschquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend veel mod's online vanavond btw, over hel fok gezienblijkt maar weer dat geen leven hebben een voorwaarde is om mod te worden
Ik ben nu even mn foto's van 2005 op een CD aan het brandenKan ik in Den Haag met een lege kaart weer beginnen
wrom?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef Fwnk het volgende:
ok tis de ad van FBTO.com .
Mukie! doe er wat aan
i knowquote:
ligt eraan hoe je het insteltquote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ok maar inet explorer accepteerd álles zonder het te vragen.
shitquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik moet weer een jaar werken
![]()
En die mr2 moet ook nog even wachten
ik ga straks wel bijslapenquote:
betersquote:
welke dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Geil, maar doet me een beetje denken aan een andere avater
van mutzquote:
zoveel zand ligt er nu ook weer niet neequote:Op zondag 1 januari 2006 15:21 schreef Alfisti het volgende:
Hummer voor de deur........
[afbeelding]
nee, mijn GTV ploegt er ook doorheen dus een hummer is wat overdreven.....quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, mijn GTV ploegt er ook doorheen dus een hummer is wat overdreven.....
Hummer is van mensen die aan de overkant drie (!) huizen gekocht hebben, ze vonden het tijd dat de kidds de deur uitgingen![]()
hele familie in dezelfde straat?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, mijn GTV ploegt er ook doorheen dus een hummer is wat overdreven.....
Hummer is van mensen die aan de overkant drie (!) huizen gekocht hebben, ze vonden het tijd dat de kidds de deur uitgingen![]()
Triest.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:46 schreef Alfisti het volgende:
yups, drie huizen in hetzelfde blok met steeds 1 huis met andere onbekende mensen er tussen
Turbo ja bij 6000 begint de redline en tis een 2.3 liter motorquote:Op zondag 1 januari 2006 14:59 schreef Fwnk het volgende:
t was een turbo he? en bij hoeveel rpm begint de redline? en hoeveel liter motor?
Ik zou het in deze toestand niet durven te stellenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
is het forum zo aan het hikken, of ligt het geheel aan mij?
daar ga ik niet aan beginnenquote:
`quote:
Had ik gevonden iddquote:Op zondag 1 januari 2006 16:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Turbo ja bij 6000 begint de redline en tis een 2.3 liter motor
Ik ben om 02.00u pas klaarquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:02 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme!
ik heb steeds van die turken die me toevoegen op msn en dan willen cammen
Wijven of gasten?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:02 schreef Fwnk het volgende:
Godverdomme!
ik heb steeds van die turken die me toevoegen op msn en dan willen cammen
foto'squote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Er zijn anders beste lekkere Turbkse wijven hoor
www.weekjeturkije.nlquote:
Die stinken en hebben een verzameling haar op hun kutquote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Nergens last vanquote:Op zondag 1 januari 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Is fok nu zo traag of lijkt dat zo?
Bij sommige wel, bij sommige niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Is fok nu zo traag of lijkt dat zo?
Hoiquote:Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij sommige wel, bij sommige niet.
En bij mij lekker niet!
En hoi.
Ik sta volgens mij nét niet in de top 500 maar heb toch snel forumquote:Op zondag 1 januari 2006 20:02 schreef ook_gek het volgende:
hoe hoger je in de top 500 staat met postaantallen hoe sneller het forum is
uitzondering op de regel denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik sta volgens mij nét niet in de top 500 maar heb toch snel forum
Zie, geen kabelquote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef PeuRac het volgende:
nope, heb adsl, maar alleen Fok is langzaam bij mij![]()
Same here, about 5 years agoquote:Op zondag 1 januari 2006 20:30 schreef M5 het volgende:
Toen wij hier thuis moesten kiezen was er nog geen ADSL, dus dan maar Kabel
Daarvoor? Postduiven?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
Wij hadden hier geen kabel TV en pas sinds 2 jaar is ADSL mogelijk, dus ADSL it is
nee een E-Meeuwquote:
Das wel klote, maar aan de andere kant, wat je niet hebt mis je ook nietquote:Op zondag 1 januari 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schotel voor de TV en lekker inbellen
tenzij je het bij iemand anders gezien hebt he.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das wel klote, maar aan de andere kant, wat je niet hebt mis je ook niet
Dat principe zal jouw leven wel makkelijk maken inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 20:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Das wel klote, maar aan de andere kant, wat je niet hebt mis je ook niet
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat principe zal jouw leven wel makkelijk maken inderdaad![]()
En nu zeker terugkrabbelenquote:
www.xsstream.nl toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:54 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet dat progje om streams te rippen okal weer?
Streamripperquote:Op zondag 1 januari 2006 20:54 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet dat progje om streams te rippen okal weer?
Ik leg gewoon de vinger op de zere plaatsquote:
Inderdaad, en die heb ik dus ook gemist, terwijl ik die uitzending dus niet gezien hadquote:
mja. doe ik altijd. ik heb zo'n beetje alle recente top-gears en fifth-gears (iig van de afgelopen 2 jaar)quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, en die heb ik dus ook gemist, terwijl ik die uitzending dus niet gezien had
Ben hem nu maar aan het downloaden
Ik wil wel weer werken eigenlijk. krijg nu namelijk geen cent betaaldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ben blij dat ik nog een week vakantie heb![]()
Nou enquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik wil wel weer werken eigenlijk. krijg nu namelijk geen cent betaald
Ik vind em wel gaafquote:
eh? waar moet ik dan van leven? 't is me nog steeds niet gelukt om van de lucht te leven.quote:
Kut ik zit nog in de "ik ga 20 miljoen winnen" roesquote:Op zondag 1 januari 2006 21:18 schreef M5 het volgende:
[..]
eh? waar moet ik dan van leven? 't is me nog steeds niet gelukt om van de lucht te leven.(en ik was bezig aan't sparen voor een flink scheurijzer, dat schiet zo ook niet op. gardarobe-kast heeft ook ruimte over.. etc.)
nog maar 364 nachtjes slapen, dan kun je weer verderquote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut ik zit nog in de "ik ga 20 miljoen winnen" roes![]()
Ik ook daarom zit ik met een fles champagne aan mijn smoel nuquote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut ik zit nog in de "ik ga 20 miljoen winnen" roes![]()
Ik heb em gedownload...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
Unleashed moet ik nog steets kijken. KAn je hem al op DVD kopen dan?
7,50 bij de FreeRecord.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
Unleashed moet ik nog steets kijken. KAn je hem al op DVD kopen dan?
Dat is met Jet Lee toch?quote:
Succes dan maarquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er weer.. voor zoalng KPN en Fok geen ruzie meer hebben dan
Jet Lee vind ik een hele goeie acteur!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Idd. Ik vond het zelf een matige film. Maar da's mijn oordeel he.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb een noob vraag.
Kan je nu gewoon rozen kopen bij de bloemenwinkel?
Hij is goed in vechtsport, maar acteren vind ik niet al te best nogal eenzijdig. Verhaallijn van z'n films is soms wel ok, maar 't is altijd het zelfde liedje, beetje knokken in kung-fu stijl en weer 'n flim.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jet Lee vind ik een hele goeie acteur!
Pf nou ja ik vind hem gewoon goed. Kiss of the dragon vind ik helemaal geweldig.
ZEKER als hij eindelijk los gaat. Dat is van af het gevecht met de neger
Ja. Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb een noob vraag.
Kan je nu gewoon rozen kopen bij de bloemenwinkel?
Ja ik heb een roos nodig ja. Of het nou een bos of 1 is dat maakt niet zo heel erg veel uit volgens mij.quote:
Ja weet ik dat. Wie weet kan je die maar een bepaalde tijd kopen of zo??quote:
Hebben ze die ja?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb wel een seen rode roos gekocht op het stationsbloemenwinkletje van Arnhem
en hij hikt weer
Neequote:Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef ook_gek het volgende:
zit net te denken. Ik kan ook ergens uit een tuin een roos jatten.
Of bloeien die dingen nu niet?
Volgens mij bloeien ze pas in het voorjaar.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef ook_gek het volgende:
zit net te denken. Ik kan ook ergens uit een tuin een roos jatten.
Of bloeien die dingen nu niet?
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef ook_gek het volgende:
en er 1 op een begraafplaats mee nemen is net even een stapje te ver denk ik
en dit zijn wie?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
Er schiet me trouwens te binnen op wie Muuk nou lijkt.
Ik wist dat er iemand was!
Even zoeken!
[afbeelding]
Die 2e van links!
Nee, die heeft er niets aan, maar 't is knap lullig voor de nabestaanden die ze neergelegt hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
nou ja onder het motte dat die geen die er ligt er toch niks meer aan heeft.....
lij·ken1 (onov.ww.)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
dat meisje heeft geen gat in haar kin dus het is geen mukie
Hangt van je host afquote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef M5 het volgende:
ff 'n vraag als ik m'n download in Firefox op pauzeren zet, kan ik ehm morgen weer verder afmaken??
Als of die elke dag controleren of die roos er elke dag ligtquote:Op zondag 1 januari 2006 22:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, die heeft er niets aan, maar 't is knap lullig voor de nabestaanden die ze neergelegt hebben.Dus maar niet doen he
In het echt is ze nog veel leukerquote:Op zondag 1 januari 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
dat meisje heeft geen gat in haar kin dus het is geen mukie
DAt weet ik niet. Maar ik ga op jou ervaring en kennis af. Dus ik ben het helemaal met je eensquote:
ik heb van de week eindelijk die film gekocht.quote:
jupquote:Op maandag 2 januari 2006 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
dat is zuur
Moet je morgen werken of niet?
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jup
Whehe krijg net een filmje van iemand waar een wijf zich zelf zit te verwennen met een dildo. Maar volgens mij denkt ze dat hij nog leeft en ze probeerd hem volgens mij zijn nek op te draaien
Oeh welke? met de metale rand?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef hermandeperman het volgende:
wat een klotezooi
btw, m'n oom heeft een B&O plasma tv gekocht!
Geen idee welke, m'n pa zei het vanavond tegen mequote:Op maandag 2 januari 2006 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh welke? met de metale rand?
Die is zo onwijs geil
En kijk ik maak vrienden![]()
Waar denk je *nu* aan?
Blijft een geweldige filmquote:
als je van snorren houdtquote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef PeuRac het volgende:
hihih hoiquote:
Hoiquote:
Teringquote:Op maandag 2 januari 2006 09:45 schreef Hugster het volgende:
Gisteren om 01:30 voor het eerst in slaap gevallen![]()
Nou iddquote:Op maandag 2 januari 2006 09:46 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi![]()
![]()
[..]
Tering![]()
![]()
Lekker dagje gemaakt dus
Die had ik gisteren welquote:Op maandag 2 januari 2006 10:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou idd![]()
En ik heb gelukkig ook geen kater
De NS doet niet aan goede voornemens dusquote:Op maandag 2 januari 2006 12:23 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Vanochtend iets over 6u al op de fiets om te werken, ben ik klaar, mis ik eerst mn trein terug naar huis en vervolgens heeft de volgende trein vertraging waardoor de aansluiting daarna miste, gewoon een uur langer over gedaan
Of ze houden zich er niet aanquote:Op maandag 2 januari 2006 12:28 schreef M5 het volgende:
[..]
De NS doet niet aan goede voornemens dus
Mag ik niet zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Of ze houden zich er niet aan
Wat Wie moest je wegbrengen peu?
weet ik veel. gewoon slap ouwehoeren is goed genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef BaraCuda het volgende:
Maar waar moeten we het over hebben dan?
dat hoeft nu ook weer niet hequote:Op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
SPAM!!!
Oh nouja dan doet we dat maar..quote:Op maandag 2 januari 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
[..]
weet ik veel. gewoon slap ouwehoeren is goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |