quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Pc neemt op
kan er wel een wmv van maken als je wilt.
Geen probleem/
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef fanneke het volgende:
en dan nu de meest vreselijke band ter wereld. Even de uitknop indrukken.
Tot over 5 minuten en 1 seconde.
De beste groep van Nederland, volgens de heer Frits S.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef fanneke het volgende:
en dan nu de meest vreselijke band ter wereld. Even de uitknop indrukken.
Tot over 5 minuten en 1 seconde.
Ik ben zo goed he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:22 schreef Zw0rld het volgende:
Goed zo i_doubt
Te veel bier opquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben zo goed he.![]()
Ik loop al geruime tijd naast mijn schoenen![]()
Das mijn droom, met blote voeten over een zee van bier lopenquote:
dit is pas muziek......quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Van PF nummers krijg ik de vaagste droombeelden
Mijn ouders draaiden die nogal eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Van PF nummers krijg ik de vaagste droombeelden
Ja zeikgestraalquote:
Gaan we moelijk doen tong80quote:
Ik mag mijn mening toch gevenquote:
quote:
laat maarquote:
Oh ja?quote:
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jouw zeikgestraal verkeerd heeft begrepen
Robbie W. weer? pit ik nog ff doorquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef nipeng het volgende:
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden op Robbie W.
Komt ie dan hequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef nipeng het volgende:
Zo erg is het nou toch ook weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef nipeng het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo erg is het nou toch ook weer niet
Zo lang duurt het niet
Alweer, slechts 3 keer in een top 2000, veel te weinig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Robbie W. weer? pit ik nog ff door![]()
Viel toch mee hequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef nipeng het volgende:
Mee eens. Ik gun het 'm wel.
Wat ben je mildquote:
Je en dan ligt de gitarist me onbloot boven lijf maar wel z'n larzen nog aan op bed omringd door slangen en gaat er een half bloot wijf bij hem op dat bed zitten, maar hij heft geen ogen daarvoor want hij ligt tussen de slangen met onbloot bovenlijf gitaar te spelen. Jiskefet zou het niet beter kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:45 schreef Zw0rld het volgende:
December regen.
Ja triest toch de arme beestjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:48 schreef nipeng het volgende:
Een bed vol slangen en een half blote slang?
het einde ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:51 schreef nipeng het volgende:
We zijn nu in het beste deel van November Rain aangekomen.
Ok nu herken ik het nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef nipeng het volgende:
Die titel van het APP nummer zegt me zo niets.
Op tv begint het om 23:40 met De opmaat van de Top2000 in Concertquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
Komt de Top2000 in concert nou om 23.45 uur of om 0.05 uur?
En dat is?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Op tv begint het om 23:40 met De opmaat van de Top2000 in Concert
nee, het is niet echt romantisch als je er samen bij in slaap valt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:57 schreef I_doubt het volgende:
Romantisch? old en wise is romantisch?
een proloogquote:
Hier ook DoGquote:
Ja, maar ze blijven die klote lichtkogels in de gallerij schietenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:06 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je kunt een koptelefoon opzetten
]quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:57 schreef I_doubt het volgende:
Romantisch? old en wise is romantisch?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Derderangs Radiohead en die zijn al erg.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Coldplay op 11 dat is toch wel knap
Je merkt dat er echt een verjonging aan de gang is
Is het in die Royksopp - remix?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:09 schreef nipeng het volgende:
Coldplay - Clocks
Geen idee. Ben geen kenner op Coldplay gebied.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is het in die Royksopp - remix?
Godzijdank niet, vind Røyksopp best aardig, maardat was baggerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is het in die Royksopp - remix?
]quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:13 schreef nipeng het volgende:
[..]
Geen idee. Ben geen kenner op Coldplay gebied.
Er zijn weinig mensen die beseffen dat dit een anti liefdeslied is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:14 schreef nipeng het volgende:
Meat Loaf - Paradise by the dashboard light
Heeft ie natuur vast of siliconen.quote:
Hehehe Led Zep heeft inderdaad betere nummers. Toch kan ik nog prima genieten van dit nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:26 schreef tong80 het volgende:
Zo vaak gehoord ik kan er niet meer van genieten en e hebben zoveelmooiere numers gemaakt.
Jou had ik nou niet verwachtquote:
wou jou even laten weten dat ik nog leefdequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:27 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Jou had ik nou niet verwacht![]()
jij komt voor deep purple.
Perfect..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef mitt het volgende:
[..]
wou jou even laten weten dat ik nog leefde![]()
tradities hoor je in stand te houden he
Queen is 1 en dan gaat voor de mensen hier stiekem de radio uit.
Uiteraard.quote:
Laat je niet opnaaie johquote:
* DoG geniet nog even mee voordat ie weer triest wordquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:32 schreef I_doubt het volgende:
Nog even volop genieten
Heelveel AAAAAAAA'squote:Op zaterdag 31 december 2005 23:33 schreef nipeng het volgende:
Vergeleken met Meat Loaf - Paradise heeft dit nummer niet echt veel tekst.
Zie je wel dat het mooi vindt.quote:
Heb ik dat ooit ontkentquote:
uh uhquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef Zw0rld het volgende:
heheeee
dat was de top2000
klaar topic sluiten
Ga jij vast de glazen volgooienquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef Zw0rld het volgende:
heheeee
dat was de top2000
klaar topic sluiten
Overratedquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Volgend jaar Crazy Diamond op 1!
Volgend jaar Captain Jack op 1.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Volgend jaar Crazy Diamond op 1!
Helemaal mee eens DoGquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dit is eigelijk mooier om het jaar me af te sluiten dan de platen die later komen
jij bent gek.quote:
Oeh das wel leuk, lekker meezingen iigquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:48 schreef I_doubt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Isabelle danst hier
als een bachante
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, smaken verschillen!quote:
quote:
De Bohemian Polka van Weird Al is leujerquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:51 schreef nipeng het volgende:
Scaramouche,scaramouche will you do the fandango
Daar ben ik het zo mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Bohemian Polka van Weird Al is leujer
Not funny!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even de Top2000 voor mij
![]()
Kan ik niet ontkennen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Bohemian Polka van Weird Al is leujer
Idd DMquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:55 schreef dutch-mamma het volgende:
je kan zeggen wat je wilt... maar het is een mooi nummer.
Valt best meequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:48 schreef I_doubt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Isabelle danst hier
als een bachante
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een keer omdat het nummer 1 is!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:54 schreef nipeng het volgende:
Boudewijn de Groot - Avond
Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken
En te hopen dat je licht het doet
Laat buiten de stormwind nu maar razen in het donker
Want binnen is het warm en licht en goed
Hand in hand naar buiten kijken waar de regen valt
Ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen
En ik ken je diepste angst
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
En misschien heb ik al thee gezet
En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen
En als het regent gaan we terug in bed
Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Ik zie het licht door de gordijnen en ik weet
Het verleden geeft geen zekerheid
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker
Een straatlantaarn buiten geeft wat licht
En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen
De stoelen staan te wachten op 't ontbijt
En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing
De glans van 't gouden zonlicht in jouw haar
En de dingen in de kamer, ik zeg ze welterusten
Vanavond gaan we slapen en morgen zien we wel
Maar de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn zonder jou
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
]quote:Op zondag 1 januari 2006 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
Studio... helaas.
Spin around van Bad Candy is het eerste nummer dat me te binnen schiet.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Beathoven het volgende:
Het lijkt me leuk om volgend jaar eens met heel MUZ een onbekend maar kwalitatief goed nummer de lijst in te duwen.
Goede kandidaat, of onze nr 1 van de Fok top 100 b.v.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Spin around van Bad Candy is het eerste nummer dat me te binnen schiet.
Yanni - Acroyali / Standing in Motion (live)quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Beathoven het volgende:
Het lijkt me leuk om volgend jaar eens met heel MUZ een onbekend maar kwalitatief goed nummer de lijst in te duwen.
Goed ideequote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Beathoven het volgende:
Ik ga daarin wel mee, daar ik vaker in MUZ wil gaan verblijven. Dit is naast POL toch wel de enige plek waar ik me thuis kan voelen.quote:
Lijkt mij ook een goed idee (ook ik kom niet zo vaak in MUZ, maar houd er wel superveel van)...maar ik verwacht wel dat het moeilijk wordt om met zo'n grote groep 1 nummer unaniem te kiezen, smaken verschillen enzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Beathoven het volgende:
Verslaafdequote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is weer overnieuw begonnen met de top2000![]()
Via http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/artikel/108023/
Klik zo maar een uurtje aan.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Zw0rld het volgende:
Dank voor de tip!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Zw0rld het volgende:
Tjongejonge. Werd je verplicht om te luisteren door je baas ofzo? Aansteller.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef SCH het volgende:
Die ranzigheid is eindelijk afgelopen.
Gingen ze gisteren nog verder met nummers die het net niet gehaald hadden
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Tjongejonge. Werd je verplicht om te luisteren door je baas ofzo? Aansteller.
Beterquote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Zw0rld het volgende:
In Realmedia . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Zw0rld het volgende:
En in de oorlog zou je zeker ook in het verzet hebben gezetenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Het is wel bijna een vorm van neo-fascisme inderdaad. Je zult en moet dat leuk vinden.
Nou mooi niet. Ik ben van de anti-top 2000![]()
Doe ook niet alles.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef mitt het volgende:
Ik ga die top 2000 dus echt niet nog een keer luisteren.
Dat verpest de hele sfeer die je bij de speciale dagen hebt dat de top 2000 daadwerkelijk op de radio wordt gespeeld.
Behoorlijk afkicken nu, maar dat is beter dan die lijst nog een keer horen, dan is het magische er toch ook wel vanaf.
Bij het horen van Descend the shades of night van Machine Head moest ik opeens aan deze post denken. Die zou er wat mij betreft wel eens in mogen. Prachtig nummer.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Beathoven het volgende:
De Top 2000 is in korte tijd een onderdeel van kerst en nieuwjaar geworden, het hoort er nu helemaal bij. Al die andere lijsten die daarna gekomen zijn, zijn het 'net' niet. De lijst van Veronica en de andere zenders hebben imho niet dezelfde kwaliteitsplaten en de sfeer die de top 2000 heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Zw0rld het volgende:
http://top2005.radio2.nl/2005/site/page/artikel/108026/
De "Eeuwige 100" of "Top 100 aller tijden" die je jaren geleden had, die had ook zo'n sfeer maar die kom je vrijwel nergens meer tegen . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef Beathoven het volgende:
De Top 2000 is in korte tijd een onderdeel van kerst en nieuwjaar geworden, het hoort er nu helemaal bij. Al die andere lijsten die daarna gekomen zijn, zijn het 'net' niet. De lijst van Veronica en de andere zenders hebben imho niet dezelfde kwaliteitsplaten en de sfeer die de top 2000 heeft.
Dat was vroeger bij veronica..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De "Eeuwige 100" of "Top 100 aller tijden" die je jaren geleden had, die had ook zo'n sfeer maar die kom je vrijwel nergens meer tegen . . .![]()
![]()
Mooi Tongquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:27 schreef tong80 het volgende:
Weer Pink Floyd ? Stemmen er allen miden 40ers ?
Het heeft geen zin dat ik nog post hiero.quote:Child in Time
Later werd het Goede Vrijdag...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij veronica..
Werd op 2é kerstdag gedraaid...Deep-Purple met Child in Time stond vaak op de eerste plaats![]()
Ow, dat weet ik niet eens meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Later werd het Goede Vrijdag...
http://www.top100-allertijden.nl/quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Later werd het Goede Vrijdag...
Foor old time's sake, heeft iemand nog ergens de Top Honderd Aller Tijden-lijst uit 1977 liggen? Of een linkje erheen? Kan me herinneren dat Nights in White Satin, House of the Rising Sun en Hey Jude in de top 10 stonden en dat Boh Rhap heel hoog (3?) nieuw binnenkwam...
Wow, je bent geweldig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.top100-allertijden.nl/
En alles wat je zegt lijkt te kloppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |