Vind ik ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Word ik afgemaakt als ik zeg dat ik het niet bijster goed vind?
Wat een paardquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Raffaella kan hardstikke leuk zingen, maar verder beter d'r mond houden
Disco infernaaaa...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Vorige keer vond ik haar trouwens beter.
idd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef rashudo het volgende:
Ik geef toe.. ze was de vorige keren veel beter.. en Marescha was dit keer zeker beter als Raffa. Maar toch blijf ik fan, en ze kan ook nog 's hardstikke goed dansen!
Ze zong wat mij betreft behoorlijk goed, alleen weinig gedurfd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:15 schreef Jerruh het volgende:
indeed, raffa zong niet denderend maar ze was wel enorm aantrekkelijk!.
ik dacht dat je weg zou zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
Serge was echt zeer matig, Christon wel okay, Marescha deed het wel goed maar dat geblèr van die backings was niks en Raffa straalde weeralleen had precies zoals Eric zei wel een keertje een uithaal ofzo mogen maken, aangezien ze dat wel kan.
Deal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef Jajong het volgende:
Wat een niveau, echt dramatisch. Ik heb spijt dat ik niet ben op komen dagen op de audities.. Volgend jaar sta ik er wel want dit kan natuurlijk niet.
Zometeen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik dacht dat je weg zou zijnof ga je pas later
Een genot inderdaad, en ze heeft ook een goede uitstraling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is heerlijk om naar te luisteren.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
En ze ziet er ook nog eens leuk uit. Beter dan al die negerinnen die zich kleden alsof ze in het Gettho een tupperware party geven.
En ze ziet er ook nog eens leuk uit. Beter dan al die negerinnen die zich kleden alsof ze in het Gettho een tupperware party geven.
Wordt nog wel herhaald, ze was briljant! imho echt de nieuwe Idol, ze is de beste van het stel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:22 schreef rashudo het volgende:
Shit ik heb floortje gemist omdat ik zonodig koffie moest halen.
Serge en die zwangere vrouw mag van mij afvallen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef J-net het volgende:
Op basis van vanavond zeg ik laatste 5: Floortje, Raffaela, Aaron, Marescha en Angelique in willekeurige volgorde.
Vanavond gaan Serge en Renske afvallen.
valderamaquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Z'n vader kennen jullie ook vast wel
[afbeelding]
quote:
Floortje was met afstand de bestequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef rashudo het volgende:
Angelique & Floortje heb ik gemist helaas..
Maar ik kan niet kiezen tussen Aaron en Marescha. Denk dat ik maar op alletwee ga stemmen.
Krijg ik dan me eigen topic in VBLquote:
I-jay viel inderdaad ook erg tegen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef WithMe het volgende:
Serge en I-Jay mogen weg...
Ach ja krijgen die andere 2 ook nog 's stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Floortje was met afstand de beste
Of anders ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef rashudo het volgende:
Ik wil Chantal wel zien grunten vanuit haar kruis.
Is een topper, wat een verschil met Arnie in de vorige jaren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef rashudo het volgende:
Ik vind dat martijn echt een goede presentator is..
Reinout vertrok altijd in de pauze en die zagen we eigenlijk niet.... die kondigde wat aan en dat was het. En Marijn die doet het helemaal leuk. Ik vind de interactie tussen Martijn en Chantal ook veel leuker dan tussen Reinout en Tooske.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef rashudo het volgende:
Ik vind dat martijn echt een goede presentator is..
Vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:55 schreef J-net het volgende:
[..]
Reinout vertrok altijd in de pauze en die zagen we eigenlijk niet.... die kondigde wat aan en dat was het. En Marijn die doet het helemaal leuk. Ik vind de interactie tussen Martijn en Chantal ook veel leuker dan tussen Reinout en Tooske.
Ik denk dat de meesten Koefnoen kijken i.p.v. de 'after-show'quote:
De Kabelquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het valt op dat het groepje getinten bij elkaar in de kleedkamer zitten en de anderen in de andere kleedkamer.
Natuurlijk is de regie daarbij, dat staat toch in het draaiboek. Ze laten haar heus niet voor niets nu een banaan eten terwijl het ook nu tijdens de reclame kon.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal die een banaan zit te eten en de regie is er als de kippen bij om mooi in te zoomen
Fotoquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:24 schreef rashudo het volgende:
Wat een ballonnen heeft dat mens.
Echt de quote van het jaar 2005 naar mijn mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:32 schreef -Hans- het volgende:
hahahaha![]()
"ik weet dat jurney een vrouw is.. ik ga proberen haar te imponeren"
Ik heb de helft van Harm maarv gehoord, mijn moeder heeft al wijn op en zit constant met zo'n nummer mee te blaten zodat ik niks hoor..quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:31 schreef MissTiger het volgende:
Van mij mogen Renskeen Serge eruit
![]()
Ik vind Harm echt de X-factor hebben, vraag me niet waarom, maar dat vind ik gewoon. Hij heeft gewoon echt iets![]()
Verder vond ik Marecha en Floortje echt subliemDeze meiden vond ik het echt beste van vanavond
![]()
Raffaëlla vond ik ook err goed en vooral erg leuk.
Angelique en Aaaaaaaaron vond ik ook super.
hahaha das nie zo leuk inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:35 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik heb de helft van Harm maarv gehoord, mijn moeder heeft al wijn op en zit constant met zo'n nummer mee te blaten zodat ik niks hoor..![]()
23:25 op RTL4quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Wanneer en waar is de uitslag? Op teletekst kan ik het niet vinden
Daarom mocht Haaron er niet bij zijnquote:
Die is nog geen 18 en mag ná 23.00 uur niet meer op tvquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom mag Aaron er niet meer bij zijn dan?
Nee, serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 en mag ná 23.00 uur niet meer op tv
Je denkt leuk idols kijken wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt van dit soort kutregeltjes. KUTREGELTJES. WE WANT AFRO!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom mocht Haaron er niet bij zijn
die hele auditie was ZINLOOSquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Zinloos inderdaad, omg wat erg dit.
Stichting Kinderarbeid of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:53 schreef Ayaxola het volgende:
Wtf, maar van wie zegmaar mag dat niet meer dan?
Jemig, dat is echt te sneu![]()
Vond het ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net even het filmpje van Marescha gezien, maar vond haar er helemaal niet zo heel speciaal uit zien ofzo![]()
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daar kan ik ook niet bij. Hij is 17!
Hij mag ook tot 2 uur 's nachts z'n vingers eraf knallenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...
Maar hij mag ná 23.00 niet meer op tv
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij mag roken, zuipen, sexen, tot diep in de nacht stappen...
Maar hij mag ná 23.00 niet meer op tv
De zwangere vrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef WithMe het volgende:
I-Jay, Renske en..?
WAT???quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef rashudo het volgende:
Serge is door? De macht van de bakvis..
Moet je wel je haar wat laten groeien kerel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:31 schreef Jajong het volgende:
Serge door? Haha. Het is zeker. Volgend jaar win ik Idols.
Voorlopig alleen Renkse @ kruk.(o.a. I-jay en Gerge door...)quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Dus wie zijn er door en wie zitten op de krukken??
Ik hoop Charissa en dat ze ook direct naar huis mag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef WithMe het volgende:
Ariël op de kruk... Charissa erbij?
Yupquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:36 schreef WithMe het volgende:
Ariël op de kruk... Charissa erbij?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:41 schreef omearos het volgende:
gingen er nou vandaag 2 weg?
Ja, de jury kiest nog tussen Ariel en Charissaquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:41 schreef omearos het volgende:
gingen er nou vandaag 2 weg?
ik weet niet eens meer wat die 2 ook al weer hadden gezongenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de jury kiest nog tussen Ariel en Charissa![]()
Nep idd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
De jury doet nét alsof ze nu nog moeten overleggen
Misschien alsof ze het niet verwacht hadden dat het deze 2 zouden zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
De jury doet nét alsof ze nu nog moeten overleggen
Ik ook niet hoor, ik ken de namen nauwelijks (behalve Harm en Floortje)quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat die 2 ook al weer hadden gezongen
ben ff op de site aan het kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ken de namen nauwelijks (behalve Harm en Floortje)![]()
Charissa mag blijven, ondanks dat ze zwanger is
ARIEL ERUIT
kwartiertje eerder ditquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is toch niet écht live, als je dat gelooft ben je stom, net als de Oudejaarsloterij van de afgelopen jaren, wilden ze ook de schijn wekken dat het live was. Terwijl iedereen toch al weet dat het van tevoren is opgenomen.
En de uitslag is ook allang bepaald.
Nee, dat zouden ze natuurlijk nooit doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:09 schreef LeBeau het volgende:
Vraag het aan de mensen die er geweest zijn zou ik zeggen. Het zou me niks verbazen als het wel zo was, het is wel iets wat je op oudejaarsavond zou kunnen doen. De uitslag zal iig live geweest zijn, omdat je de mensen niet door kunt laten stemmen als de uitslag al bekend is.
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat zouden ze natuurlijk nooit doen.
Ik ook niet hoor, maar sommige mensen geloven het toch niet. Zo ken ik iemand die geloofd niet dat er draadloze microfoons zijn, en dat elke 'live-show' achteraf helemaal is nagesynchroniseerd..quote:Op zondag 1 januari 2006 03:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet wat hun voordeel is om de boel op zo'n grote schaal te manipuleren.
Ja, ken iemand die er bij was, gewoon helemaal live geweest.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:06 schreef Arcee het volgende:
Was die show écht live?
Ja ik, was wel oke.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Iemand de backstage nog gezien?
Een stukje, ik vond het veel te saai.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Iemand de backstage nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |