Vind ik ook.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Word ik afgemaakt als ik zeg dat ik het niet bijster goed vind?
Wat een paardquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Raffaella kan hardstikke leuk zingen, maar verder beter d'r mond houden
Disco infernaaaa...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Vorige keer vond ik haar trouwens beter.
idd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:09 schreef rashudo het volgende:
Ik geef toe.. ze was de vorige keren veel beter.. en Marescha was dit keer zeker beter als Raffa. Maar toch blijf ik fan, en ze kan ook nog 's hardstikke goed dansen!
Ze zong wat mij betreft behoorlijk goed, alleen weinig gedurfd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:15 schreef Jerruh het volgende:
indeed, raffa zong niet denderend maar ze was wel enorm aantrekkelijk!.
ik dacht dat je weg zou zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
Serge was echt zeer matig, Christon wel okay, Marescha deed het wel goed maar dat geblèr van die backings was niks en Raffa straalde weeralleen had precies zoals Eric zei wel een keertje een uithaal ofzo mogen maken, aangezien ze dat wel kan.
Deal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef Jajong het volgende:
Wat een niveau, echt dramatisch. Ik heb spijt dat ik niet ben op komen dagen op de audities.. Volgend jaar sta ik er wel want dit kan natuurlijk niet.
Zometeen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik dacht dat je weg zou zijnof ga je pas later
Een genot inderdaad, en ze heeft ook een goede uitstraling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is heerlijk om naar te luisteren.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
En ze ziet er ook nog eens leuk uit. Beter dan al die negerinnen die zich kleden alsof ze in het Gettho een tupperware party geven.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
En ze ziet er ook nog eens leuk uit. Beter dan al die negerinnen die zich kleden alsof ze in het Gettho een tupperware party geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |