Briljantquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
Oh, ze blijft nog even in Nederland een paar maandjes
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
Ondanks dat het een Limburger is vind ik 'm wel oké
Ik ben totaal nuchter en heb er flink over moeten nadenken maar dit is wat ik denk dat er gestemd gaat worden ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Cee het volgende:
Volgende keer niet in beschonken toestand je lijstje maken misschien?Of meen je 't!
![]()
(Je scoort in ieder geval vette punten als ie goed is, dat dan weer wel)
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond Marescha er wel weer uitspringen nu ik het op een rijtje zag.
En daarnaast Christon en Raf en Harm natuurlijk ook
Ben ik het wel mee eens, ze ziet er wel mooi uit maar ze heeft niet echt een bijzondere persoonlijkheid ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...
En ik voel al nattigheid vanwege dr ouders..dat word flink uitgemolken a la JKquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, ze ziet er wel mooi uit maar ze heeft niet echt een bijzondere persoonlijkheid ofzo.
Het zal toch niet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En ik voel al nattigheid vanwege dr ouders..dat word flink uitgemolken a la JK
We hebben een zielig meisje met 2 gescheiden ouders en een zwangere moeder...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Het zal toch niet..![]()
Ik denk / hoop dat het wel mee zal vallen
Eric moet wat mij betreft weer eens wat peper in zn reet krijgen zoals dat commentaar wat ie tijdens sommige audities gafquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En terecht!.
Erg leuke Story So Far, vond ik..
Erik staat bij mij vooral bekend om zijn nageaapte commentaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eric moet wat mij betreft weer eens wat peper in zn reet krijgen zoals dat commentaar wat ie tijdens sommige audities gaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |