quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:41 schreef omearos het volgende:
gingen er nou vandaag 2 weg?
Ja, de jury kiest nog tussen Ariel en Charissaquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:41 schreef omearos het volgende:
gingen er nou vandaag 2 weg?
ik weet niet eens meer wat die 2 ook al weer hadden gezongenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de jury kiest nog tussen Ariel en Charissa![]()
Nep idd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
De jury doet nét alsof ze nu nog moeten overleggen
Misschien alsof ze het niet verwacht hadden dat het deze 2 zouden zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
De jury doet nét alsof ze nu nog moeten overleggen
Ik ook niet hoor, ik ken de namen nauwelijks (behalve Harm en Floortje)quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat die 2 ook al weer hadden gezongen
ben ff op de site aan het kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ken de namen nauwelijks (behalve Harm en Floortje)![]()
Charissa mag blijven, ondanks dat ze zwanger is
ARIEL ERUIT
kwartiertje eerder ditquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is toch niet écht live, als je dat gelooft ben je stom, net als de Oudejaarsloterij van de afgelopen jaren, wilden ze ook de schijn wekken dat het live was. Terwijl iedereen toch al weet dat het van tevoren is opgenomen.
En de uitslag is ook allang bepaald.
Nee, dat zouden ze natuurlijk nooit doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:09 schreef LeBeau het volgende:
Vraag het aan de mensen die er geweest zijn zou ik zeggen. Het zou me niks verbazen als het wel zo was, het is wel iets wat je op oudejaarsavond zou kunnen doen. De uitslag zal iig live geweest zijn, omdat je de mensen niet door kunt laten stemmen als de uitslag al bekend is.
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat zouden ze natuurlijk nooit doen.
Ik ook niet hoor, maar sommige mensen geloven het toch niet. Zo ken ik iemand die geloofd niet dat er draadloze microfoons zijn, en dat elke 'live-show' achteraf helemaal is nagesynchroniseerd..quote:Op zondag 1 januari 2006 03:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet wat hun voordeel is om de boel op zo'n grote schaal te manipuleren.
Ja, ken iemand die er bij was, gewoon helemaal live geweest.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:06 schreef Arcee het volgende:
Was die show écht live?
Ja ik, was wel oke.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Iemand de backstage nog gezien?
Een stukje, ik vond het veel te saai.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Iemand de backstage nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |