quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Echt iets voor mij om door dit topic in een dronken bui echt de mensen een gelukkig nieuw bier te wensen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef Janetje het volgende:Een nieuw biertje is altijd gelukkig..
Tja.. daar doe ik niet aan mee.. want ik moet over 10 minuten weg...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Als we er nog snel 8 topics doorheen jagen voor 12 uur kunnen we het weer doen maar dan met bef-nummer 321.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt iets voor mij om door dit topic in een dronken bui echt de mensen een gelukkig nieuw bier te wensen..
Zullen we GCSC even roepen, dan is het zo vol.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. daar doe ik niet aan mee.. want ik moet over 10 minuten weg...
GCSC!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen we GCSC even roepen, dan is het zo vol..
"Heeuj"quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
GCSC!!!!
*verschrikt kijkt naar een plots vol topic
Je verheugt je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
Ik moet om 18.15 in de bus zitten...
Het is 10 minuten lopen naar de bus..
Waarom wil ik dan nu al weg?
Weet je.. dat zou nog zomaar kunnen ook!quote:
Ik weet het, J., ik weet het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet je.. dat zou nog zomaar kunnen ook!
Hmm.. ik ga mn jas eens aantrekken..quote:
Hetzelfde en fijne jaarwisseling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik ga mn jas eens aantrekken..
Fijne avond mensen!! Zuip, zuip met maten en overleef het..
Is goed. Jij hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Later, famke... veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey VM, en waar gaat u heen deze jaarwisseling?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Later, famke... veel plezier
Hey pc'tjequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey VM, en waar gaat u heen deze jaarwisseling?
Ik ook, er komen mensen hierheen. Bij jou ook?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey pc'tje
ik blijf lekker thuis!
neuh...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, er komen mensen hierheen. Bij jou ook?
Schrok je je doodquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik schrik me naar, beginnen de kerkklokken plots te beieren...
Ik heb tien minuten zitten denken...maar ik zou het niet weten!quote:
Jij bent ook geeb BeFer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten zitten denken...maar ik zou het niet weten!
Hoi![]()
*meldt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent ook geeb BeFer..
Oja, kanker, alle coffeeshops zijn dicht..
Lekkel!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan deelt schaal met oliebollen uit![]()
We hebben hier een overload aan appelflappen gemaakt.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gebakke door mams herself
(van 10-18u bezig geweest die gek)
Jij ook Butapatibupah.quote:
Overbuurvrouw heeft geruild met me ma, dus schaal oliebollen tegen een schaal appelflappen. Erg lekker waren die ook trouwensquote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben hier een overload aan appelflappen gemaakt.. Maar wel lekker!
Ik zou nooit appelflappen tegen oliebollen ruilen! Oliebollen zijn ook wel lekker, maar ik word daar te gauw misselijk van.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Overbuurvrouw heeft geruild met me ma, dus schaal oliebollen tegen een schaal appelflappen. Erg lekker waren die ook trouwens
Nja, zij had appelflappen gebakken, en wilde ook oliebollen hebben voor oud&nieuw, dus vandaar de ruilquote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou nooit appelflappen tegen oliebollen ruilen! Oliebollen zijn ook wel lekker, maar ik word daar te gauw misselijk van..
Ok.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, zij had appelflappen gebakken, en wilde ook oliebollen hebben voor oud&nieuw, dus vandaar de ruil
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok.. Dude, ik heb de hele nacht niet geslapen en dat is nou toch ook wel te zien.
!
Precies, en wallen enzo. Ik zit echt met samengeknepen oogjes naar het beeldscherm te staren, maar ik weiger te slapen. Ik ga zo wel douchen misschien helpt dat.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rode verlepte ogen, moeite om de ogen open te houden?
Satestokjes schijnen ook te helpenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, en wallen enzo. Ik zit echt met samengeknepen oogjes naar het beeldscherm te staren, maar ik weiger te slapen. Ik ga zo wel douchen misschien helpt dat..
Ja of een beker koud water in je gezicht gooien.quote:
Van hetzelfde, en thee.quote:
You too!!!quote:
En terecht.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
You too!!!![]()
* Misstique op Dago afrent en em overstelpt met kusjes![]()
Herkenbaar. Maar dat camoufleer ik straks door een blow te roken, kan ik zeggen dat m'n ogen daarvan rood zijn en moe.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Rode verlepte ogen, moeite om de ogen open te houden?
Ik zie dat je goede voornemen om minder arrogant te zijn al weer de deur uit isquote:
Laat de wereld zich maar eens aan mij aanpassen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie dat je goede voornemen om minder arrogant te zijn al weer de deur uit is![]()
Ik sta daar bovenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laat de wereld zich maar eens aan mij aanpassen.
Ik kijk graag naar je op.quote:
Zo hoort tquote:
's avonds een vent, 's morgens brak, da's mijn credo.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat camoufleer ik straks door een blow te roken, kan ik zeggen dat m'n ogen daarvan rood zijn en moe.
Mesa like!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat camoufleer ik straks door een blow te roken, kan ik zeggen dat m'n ogen daarvan rood zijn en moe.
I expected as muchquote:
Je kent me te goedquote:
Whehe. Goed ideeee.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg [insert ruksmilie]quote:
Hopen dat hij het zo wel netjes achterlaat dan. Niet dat je opeens over iets glibbert.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Ik wil verdomme douchen maar mijn broer en zijn vriendin zitten al úren in de douche.
Laat ze de boel eerst schoonmaken voor je uitglijdtquote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Ik wil verdomme douchen maar mijn broer en zijn vriendin zitten al úren in de douche.
Eerst maar eens de douche uitdrogen zometeen dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hopen dat hij het zo wel netjes achterlaat dan. Niet dat je opeens over iets glibbert.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog niet goed genoeg [insert ruksmilie]
Roken. Goed idee 14.gifquote:
Ik las uitwonenquote:Op zondag 1 januari 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst maar eens de douche uitdrogen zometeen dan.
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is hè.quote:
Bonzen op de deur geen oplossing?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
Ik wil douchen en ik wil het nu.
Al gedaan, ik krijg vrij weinig reactie.quote:
Nou, het was meer iets anders.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is hè..
Niet eens een "ik kom!"?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al gedaan, ik krijg vrij weinig reactie.
Warmwaterkraan aanzetten?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al gedaan, ik krijg vrij weinig reactie.
Da's echt vals!quote:
Wheheheh!!1quote:
Neuwp, geen kik. Volgens mij hebben ze gezamenlijk zelfmoord gepleegd ofzo.quote:
Als er dan uberhaupt nog warm water over isquote:Op zondag 1 januari 2006 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, misschien een stille hint om toch eens anderen te laten douchen
Camera halen, met een mes de deur van het slot draaien, foto's maken en dreigen dat je ze online gaat gooien als ze nog een keer zo lang de douche bezet houden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Neuwp, geen kik. Volgens mij hebben ze gezamenlijk zelfmoord gepleegd ofzo..
Oké, hang on, dat ga ik doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Camera halen, met een mes de deur van het slot draaien, foto's maken en dreigen dat je ze online gaat gooien als ze nog een keer zo lang de douche bezet houden.
Die's best wel okquote:
Woon niet in Zwolle maar een klein dorpje in de buurt ervan genaamd Wezep.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
In welke wijk woon jij Chowi?
Ja, dat kan, dat heb ik wel eens vaker gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die's best wel ok
Alleen moet je dan geen oud slot hebben waarbij je de deur niet open kan draaien vanuit de buitenkant
Dat ken ik wel, vriendin van me komt daar ook vandaanquote:Op zondag 1 januari 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woon niet in Zwolle maar een klein dorpje in de buurt ervan genaamd Wezep..
Hip.!.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, vriendin van me komt daar ook vandaan![]()
Warmwaterkraan al laten lopen?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
Nog steeds niet! Verdomme!
Neuh, het water loopt niet eens meer.quote:
Ah, dan zijn ze elkaar nu aan het "afdrogen"quote:Op zondag 1 januari 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, het water loopt niet eens meer..
Argh, krijgen we dat weer. Ik kan vanaf buiten op het dak klimmen en zo de douche in komen, door het raampje. Dan neem ik mijn Uzi mee en schiet ik, en dan kan ik douchen.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dan zijn ze elkaar nu aan het "afdrogen"
Gewoon voor het raampje gaan hangen met je hoofd en vragen of ze nou al schuurplekken hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, krijgen we dat weer. Ik kan vanaf buiten op het dak klimmen en zo de douche in komen, door het raampje. Dan neem ik mijn Uzi mee en schiet ik, en dan kan ik douchen.
Wheheheh!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon voor het raampje gaan hangen met je hoofd en vragen of ze nou al schuurplekken hebben.
Zo lam?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
Ik heb uit m'n raam gekotst merk ik net op.
Yup, schultenbrau en een huis vol met metalheads gaat gewoon niet goed.quote:
TMIquote:Op zondag 1 januari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
Hoeveel verdiepingen lager?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
Maar 1.quote:
Gatver!!! Ophouwuh nouwquote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar 1.
Wel een aardige hoeveelheid moet ik zeggen.
Whehe.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup, schultenbrau en een huis vol met metalheads gaat gewoon niet goed.
En headbangen met poedersuiker in je haar is niet goed voor mensen met hypoglykemie in de buurt.
Héhé.quote:
Hup, emmer water pakkenen schrobben!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar 1.
Wel een aardige hoeveelheid moet ik zeggen.
omg, warzonequote:Op zondag 1 januari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
Ze zitten nog steeds in de douche.
Fuck ja, ik moet ook nog douchen!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
Ze doen het gewoon om me te pesten, ik zweer het je.quote:
Okay, die zijn gewoon in slaap gevallen dus.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
Dude, ze zitten al vanaf 10 uur, half 11 in de douche.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, die zijn gewoon in slaap gevallen dus.
Of collectief zelfmoord ofzo, dit is niet normaal, je zit nu echt al bijna twee uur hier al te klagen..
Erotische dingen aan het doen, echt wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, ze zitten al vanaf 10 uur, half 11 in de douche.
Als ik er langs loop geven ze geen kik.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Erotische dingen aan het doen, echt wel.
Dat zeg ik, uitgeteld, in slaap gevallen na overdadige seks.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, ze zitten al vanaf 10 uur, half 11 in de douche.
Ze zijn verzopen in het badwater.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zeg ik, uitgeteld, in slaap gevallen na overdadige seks.
Watvoor?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:40 schreef makemedinner het volgende:
[handbewegingen]
Hoi BS.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:40 schreef makemedinner het volgende:
[handbewegingen]
Fap-fap.quote:
Waren het aanstalten? Ja? Ja?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:40 schreef makemedinner het volgende:
[handbewegingen]
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Ja, bij mij is het zeg maar ochtend, middag en avond brak, heb nog niet geslapen.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's morgens brak, da's mijn credo.
Vast wel. Ik zag er net nog genoeg open.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef the900 het volgende:
Zouden ze nog oliebollen verkopen ergens?
Ik heb er dit jaar maar 2 gehad en ik wil meer!
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Over 3 posts moet je je sign weer bijwerken Litso.
Nu nog maar 1.quote:
Heb je zes uur, da's tijd zat.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:14 schreef the900 het volgende:
Bah, ik moet morgen om 9 uur op.
Dat wordt best lastig, ik ben er net uit... dus voor 3 uur slapen zal ook wel niet lukken
Komt door de TT, deze moet vol.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:21 schreef the900 het volgende:
Ok genoeg met dat oud&nieuw gedoe, we hebben iedereen nu wel het beste gewenst.
Hoe kan ik eerder opstaan als ik om 10 uur vanochtend in mijn bed lagquote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je zes uur, da's tijd zat.
En niet zeuren, het is goed te doen, je had er alleen rekening mee moeten houden en eerder opstaan.
ik had nog niets gezegd in 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 17:21 schreef the900 het volgende:
Ok genoeg met dat oud&nieuw gedoe, we hebben iedereen nu wel het beste gewenst.
dankquote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Komt door de TT, deze moet vol.
En hetzelfde he T..
Dat waren een rustige 17 uur.quote:
Ik heb vanochtend nog speciaal in haar profiel gekekenquote:
whehehequote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog speciaal in haar profiel gekeken
Jij ook hè.quote:
Sinds wanneer?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk kunnen douchen!
Het is hard gegaan, though. Gisterochtend had ik er nog niet eens 500.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog speciaal in haar profiel gekeken
Na 6.5uur wachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Bliksems 'tis wat!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:28 schreef cerror het volgende:
Het leven is een wervel stohohoorm....
pff, newbiesquote:Op zondag 1 januari 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is hard gegaan, though. Gisterochtend had ik er nog niet eens 500.
Zijn ze eindelijk naar buiten gestrompeld? Ik heb wel medelijden met dat meisje, lastig lopen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Dapuhruh heeelden!quote:
Mwoah, ik heb niet veel kunnen ontdekken. Alleen zat er wel een slijmerige witte substantie op de rand van het bad.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk naar buiten gestrompeld? Ik heb wel medelijden met dat meisje, lastig lopen.
Wil ik weten waar dit over gaat? *huiver*quote:Op zondag 1 januari 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb niet veel kunnen ontdekken. Alleen zat er wel een slijmerige witte substantie op de rand van het bad..
So true. Ik ben weer helemaal fris ende zacht, zoals een meisje fris ende zacht behoort te zijn.quote:
Lees het topic maar even door.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Wil ik weten waar dit over gaat? *huiver*
Dove scrubcream-doucheschuimspul gebruikt?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
So true. Ik ben weer helemaal fris ende zacht, zoals een meisje fris ende zacht behoort te zijn.
Vogue Japanese Dream. Mijn lieflinks.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dove scrubcream-doucheschuimspul gebruikt?
broer en vriendin hebben liggen batsen like it was 1999quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Wil ik weten waar dit over gaat? *huiver*
Vanáf 1999, schat.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
broer en vriendin hebben liggen batsen like it was 1999oder so
Yakquote:Op zondag 1 januari 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb niet veel kunnen ontdekken. Alleen zat er wel een slijmerige witte substantie op de rand van het bad..
Oeh, zeg meer van zulke dingen!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
So true. Ik ben weer helemaal fris ende zacht, zoals een meisje fris ende zacht behoort te zijn.
Ken ik niet, zal wel voor vrouwen zijn danquote:Op zondag 1 januari 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vogue Japanese Dream. Mijn lieflinks..
Neen, dat is een groot wollig dier.quote:
Kijk maar uit je doppen alle boeven bijelkaar.quote:
Dat ik ruik naar de geur van Ylang Ylang, in een Japanse droom vol hentai-achtige vrouwen?quote:
Bewijs.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Like, duh. Denk je nou echt dat ik ga douchen met mannenspul?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal wel voor vrouwen zijn dan
Kom maar.quote:
Ik ben niet zo'n hentai freak, maar japanse vrouwen kunnen heel leuk zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ik ruik naar de geur van Ylang Ylang, in een Japanse droom vol hentai-achtige vrouwen?
't Schiet niet op hè.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, dat is een groot wollig dier.
En ik moet nog steeds douchen.
Darkwing duckquote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk maar uit je doppen alle boeven bijelkaar.
Die is toffer..
Vertel mij wat.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n hentai freak, maar japanse vrouwen kunnen heel leuk zijn
Ik krijg steeds meer zin in de meetingquote:
Ik stuur the900 wel om aan je te snuffelen en voelen.quote:
Ik eet zeau Chinees.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:43 schreef the900 het volgende:
Ik moet ook nog douchen. Of ontbijten.
Ik denk dat ik tosti's met kaas en spek maar als gecombineerd ontbijt/avondeten.
De lunch neem ik dan voor het slapen gaan wel tot me.
Laten we lekker link gaan doen.quote:
Ah, je wil er eerst zeker van zijn dat het goed zit?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik stuur the900 wel om aan je te snuffelen en voelen.
Nogal.quote:
wuu hentai is getekende japanse pr0nquote:Op zondag 1 januari 2006 17:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n hentai freak, maar japanse vrouwen kunnen heel leuk zijn
Hier is dat al geregeld, ik slaap dan bij KS.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef the900 het volgende:
over meeting gesproken, ik ga geen 8 mensen in mijn huis kunnen herbergen
daar moeten we even wat op bedenken.
En je stuurde mij laatst ookal langs Talietje om "to get hard" te spelen...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik stuur the900 wel om aan je te snuffelen en voelen.
Mwach, dat niet eens zozeer.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, je wil er eerst zeker van zijn dat het goed zit?
...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:45 schreef the900 het volgende:
[..]
En je stuurde mij laatst ookal langs Talietje om "to get hard" te spelen...
ik ben niet je persoonlijke speeltje hoor
Ik ben al VM's speeltje!
Zou je denken?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wuu hentai is getekende japanse pr0n
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Ik zit nog steeds suf te puteren met een broek aan die onder de poedersuiker zit.
....quote:Op zondag 1 januari 2006 17:45 schreef the900 het volgende:
[..]
En je stuurde mij laatst ookal langs Talietje om "to get hard" te spelen...
Ik ben al VM's speeltje!
Nee, klopt, je bent het speeltje van nagenoeg alle vrouwen in deze reeks.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:45 schreef the900 het volgende:
Ach, ik zat ook tot vier uur in willekeurig uit de kast getrokken kledij en kroezig haar. Omdat ik dus niet kon douchen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal.
Ik zit nog steeds suf te puteren met een broek aan die onder de poedersuiker zit.
Ze zijn ook allemaal zo leuk!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, klopt, je bent het speeltje van nagenoeg alle vrouwen in deze reeks..
Oh, niet?quote:
PWNEDquote:Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, klopt, je bent het speeltje van nagenoeg alle vrouwen in deze reeks..
Ja en jij hebt krulkanker.quote:
Neuh, niets persoonlijks verder hoor.quote:
Lastiger is als je helemaal naar de oliebollen ruikt, dat ze je van een km kunnen ruikenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, ik zat ook tot vier uur in willekeurig uit de kast getrokken kledij en kroezig haar. Omdat ik dus niet kon douchen.
Ja, dat is altijd de beste smoes hè.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, niets persoonlijks verder hoor.
Whehe. Dus nooit teveel oliebollen eten.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastiger is als je helemaal naar de oliebollen ruikt, dat ze je van een km kunnen ruiken(as i did)
Denk je?quote:
lolquote:Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, ik zat ook tot vier uur in willekeurig uit de kast getrokken kledij en kroezig haar. Omdat ik dus niet kon douchen.
Die vond ik dus weer helemaal niets.quote:
Je bent lesbisch?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lolzo grappig ik heb vannochtend heerlijk gedouched met mn beste vriendin en daarna gingen we zo de jongens wakker maken
! hun zo
! en eentje zo
ben ik in de hemeeeeel
er staat een engel aan mijn bed
lief he
Jeugdsentiment!1quote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die vond ik dus weer helemaal niets.
Doe dan Talespin.
Teddy Ruxxpinquote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die vond ik dus weer helemaal niets.
Doe dan Talespin.
Ik ben wel eens wakker geworden met twee mooie dames en een natte poes op mijn vloer.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lolzo grappig ik heb vannochtend heerlijk gedouched met mn beste vriendin en daarna gingen we zo de jongens wakker maken
! hun zo
! en eentje zo
ben ik in de hemeeeeel
er staat een engel aan mijn bed
lief he
Dat doe ik nou nooit met vriendinnen.quote:
zulks heten lucide dromenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wakker geworden met twee mooie dames en een natte poes op mijn vloer.
Ze had in de regen gelopen. De dames waren wel echt trouwens.
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nooit met vriendinnen..
Ze zijn allemaal veel te preuts.quote:
't ging meer om 't bakken zelf, moeders die de hele dag in de keuken was wezen bakken en aangezien we een open keuken hadden, is 't logisch dat de geur zich verspreidt in 't huisquote:Op zondag 1 januari 2006 17:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd de beste smoes hè..
[..]
Whehe. Dus nooit teveel oliebollen eten.
[..]
Denk je?.
Ik kan een van de twee wel even vragen of ze even hier komt bevestigen, als ze online isquote:
Argh, werd je op een gegeven moment niet misselijk van jezelf?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't ging meer om 't bakken zelf, moeders die de hele dag in de keuken was wezen bakken en aangezien we een open keuken hadden, is 't logisch dat de geur zich verspreidt in 't huis
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik kan een van de twee wel even vragen of ze even hier komt bevestigen, als ze online is
Als ze het nog weet
Agreed.quote:
A-fucking-men!quote:
Cheers krulliequote:Op zondag 1 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
Daar proosten we op!
* pc-fr34k heft bierflesje.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
Daar proosten we op!
Fuck yeah bro let's do that.quote:
euj dat wil ik ook welquote:Op zondag 1 januari 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier is dat al geregeld, ik slaap dan bij KS.
28 januari, dude.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef cerror het volgende:
Oh ja, als er nog een meet komt dit jaar kom ik wel.
Count me in.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef cerror het volgende:
Oh ja, als er nog een meet komt dit jaar kom ik wel.
Threesome.quote:
Híj is er vast in voor.quote:
Weet ik wel zeker.quote:
Maargoed.quote:
Nouja, vanochtend dus wel, ik ruiken.. *snif* blerrghhhquote:Op zondag 1 januari 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, werd je op een gegeven moment niet misselijk van jezelf?.
Ja, moet je je voorstellen als je in een snackbar werkt, dan is het erg..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, vanochtend dus wel, ik ruiken.. *snif* blerrghhh
Gelijk maar een was gedraaid, smerig ruikende kleding wil ik geen tijdje in me wasmand hebben
heeeul goed mien jong 14.oliebolquote:Op zondag 1 januari 2006 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, vanochtend dus wel, ik ruiken.. *snif* blerrghhh
Gelijk maar een was gedraaid, smerig ruikende kleding wil ik geen tijdje in me wasmand hebben
Jij bent echt geniaal.quote:
Boh, de eerste weken dat ik bij de Mc werkte was ik idd echt ziek van de frituurlucht. Maar het went.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je je voorstellen als je in een snackbar werkt, dan is het erg...
Ik zou dan echt douchen vóór- en nadat ik gewerkt had.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:16 schreef the900 het volgende:
[..]
Boh, de eerste weken dat ik bij de Mc werkte was ik idd echt ziek van de frituurlucht. Maar het went.
Jah in het begin wel idd, en elke dag m'n haren grondig wassen.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou dan echt douchen vóór- en nadat ik gewerkt had.
Och, vaak is de airco/verversing van lucht wel beter geregeld dan in een rijtjeshuisquote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, moet je je voorstellen als je in een snackbar werkt, dan is het erg...
Je hoort het goed!quote:
Jíj niet, nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Jah in het begin wel idd, en elke dag m'n haren grondig wassen.
Maar na een tijdje merk je het niet meer...
Na zou ik begrijpen, maar voorquote:Op zondag 1 januari 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou dan echt douchen vóór- en nadat ik gewerkt had.
Dat dan weer wel, maar je hangt wel de hele dag in die frituurlucht.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Och, vaak is de airco/verversing van lucht wel beter geregeld dan in een rijtjeshuis
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hoort het goed!
[..]
Jíj niet, nee..
Ik douche altijd voordat ik mijn dag begin. 's ochtends niet gedouched, dan is de dag gewoon nog niet begonnen.quote:
Nja, als ik 's ochtends wakker wordt en moet werken, douche ik sowieso even, en stel het niet uit tot na het werk.quote:
Ach, er zitten voordelen en nadelen aan zo'n bos krullen.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar wel altijd direct omkleden na het werk, vooral haren en kleding blijven ruiken... Gelukkig had ik toen nog niet zo'n bos krullen
die bos krullen doe je toch echt zelfquote:Op zondag 1 januari 2006 18:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar wel altijd direct omkleden na het werk, vooral haren en kleding blijven ruiken... Gelukkig had ik toen nog niet zo'n bos krullen
Gelukkig had ik er toen nog niet voor gekozen mijn haar te laten groeien, anders was het voor anderen nog vervelender geweest waarschijnlijk..quote:Op zondag 1 januari 2006 18:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
die bos krullen doe je toch echt zelf!
wajaaaquote:Op zondag 1 januari 2006 18:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik er toen nog niet voor gekozen mijn haar te laten groeien, anders was het voor anderen nog vervelender geweest waarschijnlijk..
Politiek correct genoeg?
Oeh, vertel?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Betekent het trouwens het eind van ons bestaan, als je laadbalk vol is, Lits? Want dan, is er nog heel veel dat ik moet doen in de overige 12%..
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Betekent het trouwens het eind van ons bestaan, als je laadbalk vol is, Lits? Want dan, is er nog heel veel dat ik moet doen in de overige 12%..
Nee gewoon, ik wil er niet nu opeens achter komen dat ik nog 12% te leven heb, want, dan heb ik mijn leven verpest, ik denk dat ik een derde ervan achter de computer gezeten heb en ik wil nog zoveel doen. Ik wil naar China, naar Down Under, ik wil naar Guatemala, ik wil bungeejumpen, basejumpen, parachutespringen, ik wil snowboarden, ik wil neuken met Robbie Williams. Ik wil nog zoveeeeel.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Oeh, vertel?
Wat voor spannends heb je allemaal voor me in petto?
Ik heb nog een stuk of 5 klonen die allemaal naar een mooi rond bedrag moeten. Dus je hebt nog wel evenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik wil er niet nu opeens achter komen dat ik nog 12% te leven heb, want, dan heb ik mijn leven verpest, ik denk dat ik een derde ervan achter de computer gezeten heb en ik wil nog zoveel doen. Ik wil naar China, naar Down Under, ik wil naar Guatemala, ik wil bungeejumpen, basejumpen, parachutespringen, ik wil snowboarden, ik wil neuken met Robbie Williams. Ik wil nog zoveeeeel.
Fijn!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk of 5 klonen die allemaal naar een mooi rond bedrag moeten. Dus je hebt nog wel even
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nja, als ik 's ochtends wakker wordt en moet werken, douche ik sowieso even, en stel het niet uit tot na het werk.
Oh op die manier, om echt goed wakker te worden dusquote:Op zondag 1 januari 2006 18:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik douche altijd voordat ik mijn dag begin. 's ochtends niet gedouched, dan is de dag gewoon nog niet begonnen.
ja een of andere hoer had dus al Biznitch aangemaaktquote:Op zondag 1 januari 2006 18:39 schreef the900 het volgende:
En anders ga ik gewoon weer door als Litso. Dat is mijn favoriete account.
Of ik moet de account 'krullie' zien te bemachtigen, maar die bestaat dus al
Inderdaad. Stervende hoeren kanker hoerenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja een of andere hoer had dus al Biznitch aangemaaktik baaaaaaal daar zo van... hoeren die zich aanmelden maar never nooit posten... waarom verwijderen ze die eikels niet gewoon
precies! dood aan de bezetters!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:48 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad. Stervende hoeren kanker hoeren
Heul wel kankermeid! (meidquote:
Wat is het toch krom als je niet recht bent.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:08 schreef cerror het volgende:
Wat is het leven toch mooi als je een mooi leven hebt.
Dat idee ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Wat is het toch krom als je niet recht bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |