wij ook, lekker makkelijk en ik kan ook lekker drinken (net 2 liter wodka, 2 flessen champagne en 24 flesjes kanonbier van Grolsch gehaald voor 3 man, en voor de vrouwen wat fris)quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Sylvana het volgende:
lopends, vier het 2 straten verderop
kan je beter andersom doen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
wij ook, lekker makkelijk en ik kan ook lekker drinken (net 2 liter wodka, 2 flessen champagne en 24 flesjes kanonbier van Grolsch gehaald voor 3 man, en voor de vrouwen wat fris)
Wat een gedoe!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef Catch22- het volgende:
met de auto
ben tussen 11 en 1 vrij.. daarv00r en daarna moet ik werken
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:28 schreef vosss het volgende:
MEt de taxi; en ik ben blij dat die sneeuw weg is, want die taxichauffeurs hier in de buurt rijden als bezetenen (terwijl ze niet eens kúnnen rijden)
^^quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef fratsman het volgende:
Het is bij mij thuis dus dat boeit niet. Moet daarna wel nog 20 minuutjes op de fiets naar de kroeg.
wat een dilemma zeg!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik moet naar rotterdam-blaak maar de metro die ik normaal pak rijd maar tot 20:00 uur en mijn feestje begint pas rond 22:00 uur.
Ik zit te denken aan de fiets maar das ook geen pretje om half uur heen half uur terug met dit weer.
![]()
Heh? Waarom niet met de fiets terugquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef the900 het volgende:
Ik fiets naar mijn werk, en waarschijnlijk neem ik de eerste bus/trein terug. Dan haal ik de fiets later wel op.
Hier ookquote:
eej maar serieus jij maakt je druk om het feit hoe je op je oud&nieuw feestje komt? en denkt dan laat ik hier eens een topic over openen op fok.......... das toch best zieligquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
nou, nou jij bent gefrustreerd!
![]()
nee jij bent lekker boeiend:quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
eej maar serieus jij maakt je druk om het feit hoe je op je oud&nieuw feestje komt? en denkt dan laat ik hier eens een topic over openen op fok.......... das toch best zielig![]()
gelukkig neem ik mezelf niet zo serieus in tegendeel tot jou....terug zoeken in topics om een statement te kunnen makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:58 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
nee jij bent lekker boeiend:
Beeld lichter maken? brightness al op 100%
![]()
Pas maar op. Vorig jaar werd ik wakker naast een heel ander persoon dan waarover ik zojuist gedroomd had.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Heen fiets, terug zal net als voorgaande jaren een eeuwig mysterie blijven.
volgens mij ben je gewoon gefrustreerd dat je niks te doen hebt vanavond en helemaal alleen oud en nieuw viert en om 10:00 uur naar bed gaat!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
gelukkig neem ik mezelf niet zo serieus in tegendeel tot jou....terug zoeken in topics om een statement te kunnen maken![]()
Maar goed eindeloze discussie, je zou anders verwachten van iemand die 8 jaar ouder is![]()
mag je gerust denken jongen om jezelf beter te voelen, helemaal prima.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:09 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon gefrustreerd dat je niks te doen hebt vanavond en helemaal alleen oud en nieuw viert en om 10:00 uur naar bed gaat!?
het wordt met de metro heen en toch fietsen terug ....Volgens mij gaat er ook niet veel neerslag meer vallen hier in rotterdamquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef NanKing het volgende:
Heen met de tram, terug met de taxi.
TS ben je er al uit hoe je gaat?![]()
Als iets een half uur fietsen is dan is het met de taxi toch niet zo ver?
en volgens mijn ben jij het type wat zich vanavond in slaap huilt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
mag je gerust denken jongen om jezelf beter te voelen, helemaal prima.Jij bent van het type ik open een onzin topic om te laten zien dat ik wat te doen heb vanavond, terwijl jij volgens mij degene bent die straks thuis zit.
![]()
maar doe rustig aan!![]()
make love not warquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
en volgens mijn ben jij het type wat zich vanavond in slaap huilt.
![]()
jij ook veel plezier hequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
make love not war![]()
maak het niet te bont vanavond jongen
Happy New Yearquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef MissX het volgende:
Met de auto, aangezien ik toch niet drink, geen probleem met terug rijden.
Ben echt blij dat ik met de auto kan voor het eerst dat ik niet moeilijk hoef te doen met de trein om voor 8en ergens aan te komen. Om vervolgens nog in de rij kou te kleumen omdat een feest pas om 9 of 10 uur begint.
was het niet simpeler geweest als je heen ook met de fiets geweest was?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Met de auto heen, met de auto na twaalf uur naar de kroeg, en vanaf daar met een 's middags afgeleverde fiets naar huis. En m'n ouders hebben vanochtend de auto alweer opgehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |