wij ook, lekker makkelijk en ik kan ook lekker drinken (net 2 liter wodka, 2 flessen champagne en 24 flesjes kanonbier van Grolsch gehaald voor 3 man, en voor de vrouwen wat fris)quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Sylvana het volgende:
lopends, vier het 2 straten verderop
kan je beter andersom doen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
wij ook, lekker makkelijk en ik kan ook lekker drinken (net 2 liter wodka, 2 flessen champagne en 24 flesjes kanonbier van Grolsch gehaald voor 3 man, en voor de vrouwen wat fris)
Wat een gedoe!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef Catch22- het volgende:
met de auto
ben tussen 11 en 1 vrij.. daarv00r en daarna moet ik werken
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:28 schreef vosss het volgende:
MEt de taxi; en ik ben blij dat die sneeuw weg is, want die taxichauffeurs hier in de buurt rijden als bezetenen (terwijl ze niet eens kúnnen rijden)
^^quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef fratsman het volgende:
Het is bij mij thuis dus dat boeit niet. Moet daarna wel nog 20 minuutjes op de fiets naar de kroeg.
wat een dilemma zeg!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik moet naar rotterdam-blaak maar de metro die ik normaal pak rijd maar tot 20:00 uur en mijn feestje begint pas rond 22:00 uur.
Ik zit te denken aan de fiets maar das ook geen pretje om half uur heen half uur terug met dit weer.
![]()
Heh? Waarom niet met de fiets terugquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef the900 het volgende:
Ik fiets naar mijn werk, en waarschijnlijk neem ik de eerste bus/trein terug. Dan haal ik de fiets later wel op.
Hier ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |