Vieze pauper!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:12 schreef FoXje het volgende:
Vieze pauper!![]()
JIJ bent de asociale hond die de hele dag loopt te knallen
paf
poef
paf
Wauw, leuk hoor
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vieze pauper!![]()
JIJ bent de asociale hond die de hele dag het forum onder loopt te spammen met je gejank
huil
jank
huil
Wauw, leuk hoor
![]()
Precies, veel mensen klagen over de vervelende ventjes die vuurwerk naar mensen en dieren gooien en dingen opblazen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef optifree het volgende:
Mwah, vergeet niet dat ze vaak ook andere er mee lastig vallen en dan vind ik het wel irritant. En dan heb ik het niet over het knal geluid, maar als ze naar mensen gooien en dingen opblazen.
Ik weet niet waar jij woont, maar ik moet die teringherrie al weken aanhoren. Als het nou bij 1 dag zou blijven, vooruit, maar nee, het is natuurlijk veel toffer om al begin november vuurwerk af te steken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef existenz het volgende:
Is het 1 dag in het jaar oudjaar waar je van 10:00 tot 02:00 vuurwerk mag afsteken en waar al die opgeschoten jeugd dan eindelijk een dag niet de rest van het land terroriseren maar hun eigen ledematen eraf knallen, lopen de mensen nog te zeiken![]()
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en danquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar ik moet die teringherrie al weken aanhoren. Als het nou bij 1 dag zou blijven, vooruit, maar nee, het is natuurlijk veel toffer om al begin november vuurwerk af te steken.
Kutjochies.
Ik hoop dat jouw afwisseling inhoudt dat je mag proberen te eten zonder wijsvinger en duimquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en dan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:52 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop er dit jaar een te zien met afgeknalde vingers.. Wat ga ik me rotlachen dan
Als je je ergert aan teringherrie van vuurwerk, is je leven inhoudsloos? Hoe erg is het dan met jou gesteld, jij ergert je al als mensen klagen over herrie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en dan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw afwisseling inhoudt dat je mag proberen te eten zonder wijsvinger en duim![]()
Hou jij van afwisseling ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
Dat vind JIJ leuk, ik niet en ik heb last van dat geknal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:30 schreef Overlast het volgende:
Vroegerstaken wij ook de hele oudjaarsdag vuurwerk af. Dat is toch leuk man, stelletje zeikerds.
Yep, niks verkeerd met flinke vuurwerkbommenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:30 schreef Overlast het volgende:
Vroegerstaken wij ook de hele oudjaarsdag vuurwerk af. Dat is toch leuk man, stelletje zeikerds.
5 bier voor de vuurwerkjeugd ?!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, niks verkeerd met flinke vuurwerkbommen
Zwaai eens ff naar me![]()
[afbeelding]
Morgen begint de ellende pas.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:00 schreef Shakes het volgende:
Ze mogen van mij vuurwerk afsteken maar ik zie de lol er echt niet van.
Na een rotje zou ik het idee wel snappen en er de lol niet meer in zien. Hij zegt 'bang', nou nou. Moet dat 200x voor je dat snapt?
Die stomme fluitpijlen ook. Je ziet ze amper en hoort alleen zacht fluit geluid. Spannend...
Siervuurwerk vind ik wel wat hebben maar dat wordt overdag (of je hebt iq <50) niet afgestoken. Rest die domme rotjes en pijltjes. Ach ja, morgen is het weer afgelopen.
Lezen is een vak hequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:12 schreef FoXje het volgende:
Vieze pauper!![]()
JIJ bent de asociale hond die de hele dag loopt te knallen
paf
poef
paf
Wauw, leuk hoor
![]()
Ik woon in Brabant, het mekka van de illegale vuurwerk. 50% vd mensen heeft in oktober al liggen en met nieuw jaar gaat voor 80% aan illegaal spul de lucht inquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar ik moet die teringherrie al weken aanhoren. Als het nou bij 1 dag zou blijven, vooruit, maar nee, het is natuurlijk veel toffer om al begin november vuurwerk af te steken.
Kutjochies.
HAHA IJZERSTERK!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, niks verkeerd met flinke vuurwerkbommen
Zwaai eens ff naar me![]()
[afbeelding]
jij een lawinepijl in de d'r doos stoppen natuurlijk. kankerteef wat denk ze wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:57 schreef B_BOY het volgende:
ik samen met DE_Ananas en nog iemand net ook steken we wat af gelijk gezeik met zo'n hoer die denkt dat ze een grote bek kan hebben.
Ik gun pa z'n biertjes wel. In ieder geval een betere besteding dan de poen letterlijk in rook laten opgaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef Biogarde het volgende:
Eens met TS![]()
Mongolen die hier liggen te zeiken, hebben of, een kutjeugd gehad.
Of hadden geen geld, want Pa had regelmatig z'n biertjes nodig.
![]()
Dat is Gelderland en Overijssel alquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, het mekka van de illegale vuurwerk. 50% vd mensen heeft in oktober al liggen en met nieuw jaar gaat voor 80% aan illegaal spul de lucht in
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is Gelderland en Overijssel al![]()
Die regel van 10.00 (geen 22.00) mag van mij ook rustig teruggedraaid worden. Maar ja, gedoogbeleid op iets wat ze te belazerd zijn om te controlerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:27 schreef Vhiper het volgende:
Deden ze het alleen maar van 22.00 tot 2.00 in de nacht van 31 december op 1 januari, dan had je hier heel wat minder geklaag over gehoord.![]()
Ik vraag me serieus af hoe je last kan hebben van 1 dag in het jaar wat geknalquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat vind JIJ leuk, ik niet en ik heb last van dat geknal.
Ok, eerlijk toegeven, niet dit jaar, want ik ben dit jaar op tijd het land ontvlucht. Hier hoor ik nog geen auto voorbij komen, laat staan de nachtelijke WOIII die over een paar uur in Nederland plaatsvind.![]()
Stelletje sicko's:quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:53 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe je last kan hebben van 1 dag in het jaar wat geknal![]()
En hier laat je dus zien dat je zelf niet veel beter bent...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
En dan overal lopen zoeken om plekken te vinden om vuurwerk in te steken, als ik het zie krijg ik ook zin om vuurwerk ergens in te stoppen bij hun!!
Kanker op met alles wat onnodig herrie maakt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:18 schreef DjDev het volgende:
Alle vuuwerkzeikers kunnen de tyfus krijgen
wie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Ga lekker spelen met je paupervuurwerk, achterlijke kneus.
Tegenwoordig vanaf 10.00 's-ochtends?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die regel van 10.00 (geen 22.00) mag van mij ook rustig teruggedraaid worden. Maar ja, gedoogbeleid op iets wat ze te belazerd zijn om te controleren.
Bij mij stonden verleden jaar de vuilcontainers voor mijn huis een week voor en een week na oud en nieuw, elke dag in de fik. Elke dag in de lucht zitten van brandend afvalquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef Keiichi het volgende:
Toenet stond de klerenbak (wederom) in de fik. Alle marokjes (achterstands wijk hier) stonden er nog bij en staken nog betonstrijkers af voor de voeten van politie.
![]()
Die waardeloze organisatie, die zitten met zn allen gewoon de big brothercomputer te vullen, als ze achter hun bureau uit moeten, dan ook allen als het echt echt moet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:57 schreef Ciurlizza het volgende:
De politie in Nederland is ook echt serieus te nemen.Aan een politieagent vraag je de weg, andere dingen kun je echt beter zelf regelen.
Jij woont ook ergens andersquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:03 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En nee, geen Marokkaantjes hier, gewoon autochtoon tuig![]()
Die kutkoters kunnen aankloten wat ze willen. Zolang ze 100 meter van het eigen huis vandaan zijn vinden pa en ma het wel best. Die zijn überhaupt blij dat die mongooltjes 'n dag op straat vertoeven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Die waardeloze organisatie, die zitten met zn allen gewoon de big brothercomputer te vullen, als ze achter hun bureau uit moeten, dan ook allen als het echt echt moet.
Brrrr koud buiten, binnen met koffie is beter! laat de burger maar verrekken, mijn koffie wordt daar niet koud door!
Eerst kon je ze nog afluisteren, en kon je gewoon zien dat ze niet reageren op meldingen, nu hebben ze hun 2 miljard kostende c2000 netwerk op onze kosten en kun je niet eens meer meeluisteren.
Kun je je helemaal voorstellen dat ze nu nog relaxter rondlopen zonder controlerend burgeroog??![]()
![]()
Ja, dan heet t kindermishandeling/eigen rechter spelen etc. 6 mnd onvoorwaardedelijk bam.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:12 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Die kutkoters kunnen aankloten wat ze willen. Zolang ze 100 meter van het eigen huis vandaan zijn vinden pa en ma het wel best. Die zijn überhaupt blij dat die mongooltjes 'n dag op straat vertoeven.
De politie is in geen velden of wegen te bekennen, daardoor geef je dit soort mongolen een vrijbrief om maar op straat te gaan klieren met hun paupervuurwerk.
Het mag de hele dag door, vanaf 's ochtends, dus na een paar uurtjes slaat de verveling toe en gooien ze het maar naar elkaar, naar voorbijgangers, tegen autos, naar huisdieren en vliegen er containers in de fik.
De politie doet er niets aan en die kutkneuzen bellen helpt al helemaal niets. Het enige wat echt helpt is een paar van die kutkoters hele harde klappen geven. Dan zul je zien dat de politie er zo is.
Ok, ik sluit mij bij deze hierbij aan:quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:18 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[hoop gejank]
Komt nooit meer goed met dit land!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:48 schreef bart83 het volgende:
He depri ventje, pak lekker wat pillen of een touw en laat mensen die wel een sociaal leven hebben met rust ok ?
Hahahah weer eentje bekeerd!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ok, ik sluit mij bij deze hierbij aan:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat met hele andere dingen te makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hahahah weer eentje bekeerd!!!![]()
Leefde Pim nog maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Keiichi het volgende:
Het komt ooit nog wel eens goed met dit land.
Dit land heeft gewoon een sterke leider nodig die er ECHT voor de mensen is.
Maar die 2 dingen gaan helaas eigenlijk nooit echt samen, macht en dan er voor andere zijn.![]()
Dat zou je haast zeggen. Maar ik denk dat een perfectie van de samenleving wat veel mensen zouden willen niet mogelijk is. (Maar beter dan het nu is, moet zeker wel kunnen volgens mijquote:
Ja want iedereen heeft het inkomen waarmee ze zelf een koophuis kunnen aanschaffen/laten bouwen op locatie naar eigen keuze in dit ruime, lege landje...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:58 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Dat zijn het zelfde type mensen als die mensen die midden in het centrum gaan wonen en dan bij elk evenement bezwaar gaan maken vanwege geluidsoverlast.
Nou nee, maar midden in het centrum is zelden goedkoper, dus echt veel medelijden heb ik ook niet met ze over het algemeen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft het inkomen waarmee ze zelf een koophuis kunnen aanschaffen/laten bouwen op locatie naar eigen keuze in dit ruime, lege landje...![]()
Hij heeft anders wel gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ok, ik sluit mij bij deze hierbij aan:
[..]
Je "voorspelling" is dus uitgekomen, vannacht is er iemand overleden door een iets wat in zijn gezicht explodeerdequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik heb mijn plezier de volgende ochtend wel, als ik op het nieuws hoor dat er weer wat van die mongooltjes verder door het leven moeten zonder ogen, vingers en/of handen. Helemaal lollig is het als er een of andere sjaak voor het oog van zijn familie is opgeblazen omdat er werd geprutst met vuurwerk.
Wel door eigen vuurwerk hoop ik? Ik zou de onschuldige vuurwerkgooiende spelende kinderen geen levenslang trauma gunnen tenslottequote:Op zondag 1 januari 2006 14:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Je "voorspelling" is dus uitgekomen, vannacht is er iemand overleden door een iets wat in zijn gezicht explodeerde![]()
Nee, door zo'n klein kutventje met een opgevoerde lawinepijl!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel door eigen vuurwerk hoop ik? Ik zou de onschuldige vuurwerkgooiende spelende kinderen geen levenslang trauma gunnen tenslotte.
Je moet de startpost es goed lezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef Ciurlizza het volgende:
De topicstarter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |