Nou, ik had het brandje om slechts 15 minuten na 12en ontdekt. Maar was niet de eerste want 112 wist er al vanafquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:09 schreef RiderXXX het volgende:
Het zal heus niet de eerste van 2005 zijn hoor
Ik vind jou een kutuser, zullen we jou ook maar in de brand steken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:16 schreef BrauN het volgende:
Schitterende actie.]
Zitten vaak toch alleen maar kutkleren in, dus creatieve oplossing dit.
Stoer Tessje, het is vooral heel stoer......quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:09 schreef Tessje het volgende:
Dankzij zo'n puisterig ettertje heeft de brandweer ook weer een leuke avond..![]()
Heel leuk hoor..
Precies.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:06 schreef veejay het volgende:
Tja... sneu... ettertjes die dat soort dingen in de fik steken mogen ze van mij hard aanpakken!
Fikkie stoken prima! Maar dit is gewoon zinloos en kansloos!
Wat maakt het uit dat jij iets vindt? Hou je stil man.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind jou een kutuser, zullen we jou ook maar in de brand steken?
Dit geeft weer aan hoe het met Nederland gesteld is.. Dingen in de fok stekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
Stoer Tessje, het is vooral heel stoer......![]()
![]()
Hoe kun je een rotonde in de fik stekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
De rotonde en een eettafel.
jij heb ook alleen maar kutreacties he ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:16 schreef BrauN het volgende:
Schitterende actie.]
Zitten vaak toch alleen maar kutkleren in, dus creatieve oplossing dit.
En vergeet dat dus maar rustig, die kleren gaan naar de voddenboer die er een grijpstuiver voor geeft, waar om te beginnen de salarissen van de medewerkers en de directeur van het "goede" doel van betaald wordt, dan blijft er nog een heel klein beetje geld over voor projecten in de derde wereld. Maar inderdaad zal het mensen die daar iets ingooien wel het prettige gevoel geven dat ze echt iets doen voor de derde wereld. Overigens wordt veel van die kleding gerecycled tot papier, met toevoeging van nieuwe componenten natuurlijk. Hoe denk je anders dat ze zacht toiletpapier en keukenrollen maken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij heb ook alleen maar kutreacties he ?
Die kleren zijn voor derde wereld landen. Je weet wel, die landen waar de mensen dingen wel waarderen zoals een gratis trui of een handje rijst
In tegenstelling tot vroeger worden dat soort organisaties gecontroleerd. Daarbij blijf ik het gewoon nutteloos vinden om zo'n bak in de hens te zetten. Brandweer die uit moet rukken, nutteloos gedoe gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:01 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En vergeet dat dus maar rustig, die kleren gaan naar de voddenboer die er een grijpstuiver voor geeft, waar om te beginnen de salarissen van de medewerkers en de directeur van het "goede" doel van betaald wordt, dan blijft er nog een heel klein beetje geld over voor projecten in de derde wereld. Maar inderdaad zal het mensen die daar iets ingooien wel het prettige gevoel geven dat ze echt iets doen voor de derde wereld. Overigens wordt veel van die kleding gerecycled tot papier, met toevoeging van nieuwe componenten natuurlijk. Hoe denk je anders dat ze zacht toiletpapier en keukenrollen maken?
Tuurlijk worden ze gecontroleerd, en de door mij beschreven werkwijze is verder volkomen legaal. Het is alleen een illusie te veronderstellen dat die kleding daadwerkelijk naar arme landen wordt gebracht. Het lijkt mij overigens ook niet bepaald handig om mensen in een tropisch land te voorzien van kleding die gericht is op het nederlandse klimaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vroeger worden dat soort organisaties gecontroleerd. Daarbij blijf ik het gewoon nutteloos vinden om zo'n bak in de hens te zetten. Brandweer die uit moet rukken, nutteloos gedoe gewoon
Juist dan kan je erop wachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef ook_gek het volgende:
beetje dom ook om zo iets vol te laten staan met oud en nieuw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |