Vieze pauper!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:12 schreef FoXje het volgende:
Vieze pauper!![]()
JIJ bent de asociale hond die de hele dag loopt te knallen
paf
poef
paf
Wauw, leuk hoor
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vieze pauper!![]()
JIJ bent de asociale hond die de hele dag het forum onder loopt te spammen met je gejank
huil
jank
huil
Wauw, leuk hoor
![]()
Precies, veel mensen klagen over de vervelende ventjes die vuurwerk naar mensen en dieren gooien en dingen opblazen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef optifree het volgende:
Mwah, vergeet niet dat ze vaak ook andere er mee lastig vallen en dan vind ik het wel irritant. En dan heb ik het niet over het knal geluid, maar als ze naar mensen gooien en dingen opblazen.
Ik weet niet waar jij woont, maar ik moet die teringherrie al weken aanhoren. Als het nou bij 1 dag zou blijven, vooruit, maar nee, het is natuurlijk veel toffer om al begin november vuurwerk af te steken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef existenz het volgende:
Is het 1 dag in het jaar oudjaar waar je van 10:00 tot 02:00 vuurwerk mag afsteken en waar al die opgeschoten jeugd dan eindelijk een dag niet de rest van het land terroriseren maar hun eigen ledematen eraf knallen, lopen de mensen nog te zeiken![]()
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en danquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar ik moet die teringherrie al weken aanhoren. Als het nou bij 1 dag zou blijven, vooruit, maar nee, het is natuurlijk veel toffer om al begin november vuurwerk af te steken.
Kutjochies.
Ik hoop dat jouw afwisseling inhoudt dat je mag proberen te eten zonder wijsvinger en duimquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en dan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:52 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop er dit jaar een te zien met afgeknalde vingers.. Wat ga ik me rotlachen dan
Als je je ergert aan teringherrie van vuurwerk, is je leven inhoudsloos? Hoe erg is het dan met jou gesteld, jij ergert je al als mensen klagen over herrie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
lekker belangrijk, als je je daar al aan gaat ergeren is je leven toch al inhoudloos, dus mag je blij zijn met wat afwisseling zo nu en dan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:51 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw afwisseling inhoudt dat je mag proberen te eten zonder wijsvinger en duim![]()
Hou jij van afwisseling ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Baleog het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |