HET voorbeeld van een shimmy / speed wobblequote:
Sow, vanwaar die flashback?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach, die dutjes schijn jij vaker te doen
Dat was Patrick, niet jijquote:Op zondag 1 januari 2006 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar ook geloof ik.![]()
Maar ja ik moest ook nu ineens aan Fok! denken precies om 0:00.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:39 schreef worldpimber het volgende:
Dat was Patrick, niet jij
Patrick 281: Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Even verderop staan nog wat leuke ploakesvan iemand die zeker nog even zijn bek zal opentrekken
![]()
Ze hebben hier aardig lopen knallen ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef hicham het volgende:
Die lijpe buurman van Pepijn heeft vast nog wel wat dikke mortieren liggen ofzo, afgeschoten met behulp van de vlaggenstok die destijds ook als moment vergroting (kracht x arm) gebruikt werd voor 1 of andere moer
Amsterdam
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Altijd leuk zo'n oud topic.![]()
[..]
Ze hebben hier aardig lopen knallen ja.![]()
Inmiddels liggen ze al op bed zo te zien.![]()
Foto zelf gemaakt?![]()
quote:
toen had je vast teveel gezopenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:18 schreef yup het volgende:
Ook prettig 2006 alle motordudez.
Verder kan ik me niet voorstellen dat ik dit ooit heb gepost (die ouwe topic van eind 2004):
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:18 schreef yup het volgende:
Ook prettig 2006 alle motordudez.
Verder kan ik me niet voorstellen dat ik dit ooit heb gepost (die ouwe topic van eind 2004):
[..]
2004 is zowiezo waar (duh)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:51 schreef Patrick281 het volgende:
Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef yup het volgende:
2004 = rijbewijs gehaald in een keer
2005 = auto (hoop ik als alles meezit)
2006 = zie ik het licht op 2 wielen
Ga es slapen manquote:Op zondag 1 januari 2006 01:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hee, hij zegt eens wat verstandigs.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
Kun je 'm nog vinden danquote:Op zondag 1 januari 2006 01:44 schreef Roderick2085 het volgende:
nu dan echt gelukkig 2006ik ga m'n bedje opzoeken
Errug he...je eigen post quoten...but i'm goingquote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kun je 'm nog vinden dan![]()
na al die drank
Ik ga meequote:Op zondag 1 januari 2006 01:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Errug he...je eigen post quoten...but i'm going![]()
![]()
Neequote:Op zondag 1 januari 2006 01:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou Fulcrum een deze dagen ook nogcarbid
schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |