quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn:beetje toekijken
beter dat het gefikst is
Ziet er goed uit Mark, wat zagen die klauwen er trouwens nog vettig uit na het werk met de dremel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:13 schreef Makster het volgende:
Zo, het was een productieve dag !!![]()
[....]
Morgen dus verder met de klus !!
Merendeel van de stickers gaan richting de vuilstort denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Mark, wat zagen die klauwen er trouwens nog vettig uit na het werk met de dremel?![]()
Maar je hebt ze ontvet las ik ook ..
Wat ga je met al die stickers doen .. overdaad schaad he.![]()
En ik heb geen flauw idee wat er zo bijzonder is aan Fuchs?
Zat er ook al op toch?![]()
'Vrienden'dienstjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Is goed![]()
Als er winst mee te behalen is
Om geld te maken moet je eerst zin in arbeid hebben ja.quote:
Hehe, zullen we morgen zien als ik je motor met een koevoet aan gort slaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef? VriendendienstjeBen jij mijn vriend dan
Ik bedoelde arbeid ook iets anders idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk
Ja, ik doelde niet op arbeid, maar meer om een eigen bedrijf op te zetten etc....
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:37 schreef Makster het volgende:
Merendeel van de stickers gaan richting de vuilstort denk ik![]()
Je bent een mongool als je die allemaal op je bike gaat plakken
Komtanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, zullen we morgen zien als ik je motor met een koevoet aan gort sla![]()
Arbeit macht frei?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoelde arbeid ook iets anders idd.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen kan er geen minimeet plaatsvindenik ben nog steeds ziek
![]()
Aan jou hebben we toch niksquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen kan er geen minimeet plaatsvindenik ben nog steeds ziek
![]()
Hicham gaat ws alleen, dus niet doen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:54 schreef Patrick281 het volgende:
PatM had toch zin om te rijden .. kunnen we er gelijk een minimeet van maken.
Ik wil koffie met melk en een zoetje.![]()
Hebben we genoeg back-up klaarstaan.![]()
MIETJUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hicham gaat ws alleen, dus niet doen!Maak liever een minimeet als ik mijn motor wil gaan kopen, is veel leuker
![]()
Komt'ie met de trein dan ..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
Hicham gaat ws alleen, dus niet doen!Maak liever een minimeet als ik mijn motor wil gaan kopen, is veel leuker
![]()
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok tis duidelijk, ik word niet gemist hierhet was gezellig, vaarwel
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Youssef het volgende:Ik mag niet mee van Hicham, en hij komt met de auto.
Echt waar
Zelfs de vader des huizes gaat niet mee, en aangezien jullie toch even gaan toeren vond ie dat niemand mee moest.
Jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik mag niet mee van Hicham, en hij komt met de auto.
Echt waar
Zelfs de vader des huizes gaat niet mee, en aangezien jullie toch even gaan toeren vond ie dat niemand mee moest.
En pa ook mee met FJR... instant Harde Kernquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel komen .. als Riet met Hicham gaat toeren mag jij bij mij achterop.
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] En ik ga ook alweer even een uurtje maffen .. vermoeiend hoor al dat klussen.
Moet toestemming aan Hicham vragen, even hem attenderen op het topic, volgens mij is ie ergens anders mee bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel komen .. als Riet met Hicham gaat toeren mag jij bij mij achterop.
![]()
Hehe, Hicham neemt gewoon zijn AK47 mee. Daarom komt ie alleen. Zit al de hele ochtend te oefenen zodat ie niet misschiet. En die bandit natuurlijk doorboren he.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef hicham het volgende:
We gaan toch wel een keer toeren met z'n alle, inclusief motoren. Dus die tijd komt nog wel
Geduld is een schone zaak mijn vrindquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Moet toestemming aan Hicham vragen, even hem attenderen op het topic, volgens mij is ie ergens anders mee bezigIk wil op een ZXR rijden
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |