passend geluidjequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
Oud filmpje maar toch even hier posten
Dat geluid er ook bij![]()
![]()
Dus ondanks dat het er niets mee te maken heeft mogen we wel concluderen dat ze niet op je avances is ingegaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heeft er niet veel mee te maken.Des te meer dat een ouwe vriendin en kinderen naar me vragen,en op me zitten te wachten.![]()
ja, dat kan je merken he.... ik heb vakantiequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Pepijn = Patrick281 = Worldbeater
Te laatMaar je bent idd vrij om varianten van de naam Pepijn te verzinnen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:18 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
We zijn allemaal latent homofiel, alleen proberen middels motorrijden onze échte mannelijkheid terug te vinden![]()
het viel te proberenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Don't overdo it he!
Zo heel af en toe 20 meter bij stinkie achterop is voorlopig nog steeds voldoende.
Vraag ik me alleen af waarom meneer Skater op dat ding ging staan :S Wat een gumlul zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
![]()
Mag je concluderen ja,maar wat toch de doorslag gaf was de vraag naar mij door een vrouw uit het verlden.Het kwam alleen allemaal tegelijkertijd en niet een voor een,en ik kies dan toch voor kinderen en iemand die ik wel ken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus ondanks dat het er niets mee te maken heeft mogen we wel concluderen dat ze niet op je avances is ingegaan
Ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:iedereen gaat er geloof ik zo ongeveer vandoor....
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
![]()
Jij ook beterschap dan maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
minderen ik dacht dat ik de enige was
Doe eens relaxed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat dat geheimzinnige gedoe dan ook maar achterwege![]()
![]()
Ik wilde aan het eind van de middag even een tukje doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Ik nietHeb hier een mooi uitzicht over Amsterdam dus genoeg vuurwerk te zien straks
Ben je al zo oud dan....ipv 1972.....1927quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde aan het eind van de middag even een tukje doen, maar ik geloof dat de bombardementen in de tweede wereldoorlog van Rotterdam nog bijna rustiger waren.
Vaak ook direct voor de deur hier.
![]()
Dat ben ik niet gewend.![]()
Ik weet het goed te verbergen ... toch.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben je al zo oud dan....ipv 1972.....1927![]()
Eerst maar es sien in 2006quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet het goed te verbergen ... toch.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef stekman het volgende:
Ik heb even met de politie gebeld. Hij is niet gestolen en ook geen vreemde meldingen van bekend.
Ze maken er wel even melding van en gaan even contact met de eigenaar opnemen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik nietHeb hier een mooi uitzicht over Amsterdam dus genoeg vuurwerk te zien straks
als hij 2 december in nederland is toegelaten heeft die gast er niet lang mee gereden.quote:
Gumlul?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Vraag ik me alleen af waarom meneer Skater op dat ding ging staan :S Wat een gumlul zeg![]()
Ben er vantussen, ik stink, dus moet gaan douchen, en richting Tilburg voor een feessie![]()
Damn, wat een gumlulquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:22 schreef Gawaine het volgende:
als hij 2 december in nederland is toegelaten heeft die gast er niet lang mee gereden.
filmpieeee is dit bij R2-D2 in de buurt ?![]()
ach, die dutjes schijn jij vaker te doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet het goed te verbergen ... toch.![]()
die reflecterende is gewoon téquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef worldpimber het volgende:
@ OPM: groene ruitjes vind ik lelijk, maar zo een reflecterend gevalletje lijkt me wel des te pimberEn zomer ... you bet ya
Als alles heel blijft wordt er toch echt een paar keer naar het circuit gegaan
Die meets e.d. zijn leuk, maar je krijg echt weinig kans om een paar uur flink te knallen zonder stoplichten, fietsers, slecht wegdek etc.
Hoerrrrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die reflecterende is gewoon téheb al een bod gedaan op die zwarte
had je deze als eens gezien ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoerrrrrrr![]()
Oh ja nog meer goede voornemens: meer geld uitgeven aan motorspullen.
zwart is gewoon p0rnquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Tot voor kort had ik iets tegen zwarte motoren.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |