Moest t ff dr ingooienquote:
PE en ER de enige RL dingen die ik ook echt boeiend vind!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Amzaing race...is dat zoiets als Peking Express?
Want ik loog, Exp. Robinson en Peking Express volg ik beiden (en neme ik ook echt steeds op als ik niet kan kijken). En dan vind ik PE leuker dan ER, want in PE zit meer actie en dan zie je nog 's wat van zo'n land.
Ik was niet de enige die het opviel dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Just-Dennis het volgende:
moet je geen typfout maken in de titel he
Ach..nobody's perfectquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die het opviel dus.
MOD!
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
PE en ER de enige RL dingen die ik ook echt boeiend vind!
Heyaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Hello, I understand that we have to talk English in this serial topics?
Well, hi
hi, how are ya? im fine, what u gonna do with old years eve, me not that much, just a bbq?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Heb je het lijstje al ingevuld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Cyberdogg het volgende:
Fipo
Well cheerio chap. How are you this evening?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Wij gaan samen ER 2006 kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.
Het Blok was alleen leuk vanwege Brett&Tobias en hoe dysfunctioneel Lieke&Michon(serie1) en Paul&Masha(Serie2) warenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind die 2 heel anders dan zoiets als de bouw, de bus, het blok, bb, etc etc etc.
Goedenavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Well, hi
Mofquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Sylvesterabend
Talpaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het Blok was alleen leuk vanwege Brett&Tobias en hoe dysfunctioneel Lieke&Michon(serie1) en Paul&Masha(Serie2) waren
De Bouw
ik vond Parels en Zwijnen best ok..maar voor de rest vinnik dr nix an nee...quote:
Hi dar '!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well cheerio chap. How are you this evening?
SCHANDE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Just-Dennis het volgende:
Maarum burner staat dus al in de H en ik dus gewoon niet
Praat maar gewoon NL, dat gaat je beter of qua stijl en grammaticaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi dar '!Oh my God it's getting cold, but I'm fine, have to write only one of those stress making articles for a book, but my mood is soooo good! Seeing the snow outside I'm very glad I'm not stucked in boring Zutphen again!
How are you tonight, and thanks for asking me!
Ooooh, nèèèh eej heb geliek, ik zal stop'n met dat nöl'n!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Engelands proat'n
da kenk nie verstoan hè!
Mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooh, nèèèh eej heb geliek, ik zal stop'n met dat nöl'n!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Praat maar gewoon NL, dat gaat je beter of qua stijl en grammatica
Nou gewoon Fok!ken en msnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Sneeuw! Sneeuw! Sneeuw!Wat is er nou heerlijker dan lekker binnen zitten op een koude winteravond, terwijl het buiten hard sneeuwt. Met warme chocolademelk, amandelroomboterkerststaaf, stevige rode wijn. En dan binnen Katan spelen, bij kaarslicht.
.
Handrembochtjes maken met de autoquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Sneeuw! Sneeuw! Sneeuw!Wat is er nou heerlijker dan lekker binnen zitten op een koude winteravond, terwijl het buiten hard sneeuwt. Met warme chocolademelk, amandelroomboterkerststaaf, stevige rode wijn. En dan binnen Kolonisten van Catan spelen, bij kaarslicht.
.
Nothing whatsoeverquote:
Yeah, I prefer Don Delouise too.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nothing whatsoever
Lebbis and Jansen etc. Kinda boring.
Vanuit mijn keukenraam kijk ik een beetje van boven uit op alle fietsers die omvallen, voetgangers die op hun bek gaan en auto's die slippend uit de bocht vliegen.quote:
Ik slipte zowaar nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vanuit mijn keukenraam kijk ik een beetje van boven uit op alle fietsers die omvallen, voetgangers die op hun bek gaan en auto's die slippend uit de bocht vliegen..
Zorro op Eénquote:
Met mijn John Deere trotseer ik elk type weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat is alleen voor stoere boeren jongens!![]()
Sinds ik een maand geleden 9 uur vast heb gezeten in de sneeuw, geloof ik het onmiddellijk wanneer de rijksdienst voor het wegverkeer meer met waarschuwingen dan met zout strooit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik slipte zowaar niet
Dacht echt van, nou, Waxxer die met zijn gezeur tóch met de auto gaat en dan een paaltje ramt ofzo of erger... maar nee... En daarbij is het hier (D.) nu net een spookdorp. Echt nie-mand op de weg en niet gestrooid enz enz enz...
dream stond er eerder in, en die kwam later dan mij...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Just-Dennis het volgende:
Maarum burner staat dus al in de H en ik dus gewoon niet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn John Deere trotseer ik elk type weer.![]()
Morgen meeting van de Manta-club!
Ach ik wil niet eens bij "het groepje" horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dream stond er eerder in, en die kwam later dan mij...![]()
Mja naja ik ben er bij elke reis weer geestelijk op voorbereidquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds ik een maand geleden 9 uur vast heb gezeten in de sneeuw, geloof ik het onmiddellijk wanneer de rijksdienst voor het wegverkeer meer met waarschuwingen dan met zout strooit..
kijk maar uit of ik ga limbonees pratenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Engelands proat'n
da kenk nie verstoan hè!
zeur dan nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach ik wil niet eens bij "het groepje" horen![]()
Thanks. Now I am hungry. *goes to find something to munch on*quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
So what's that? A pizza or somethin'?![]()
wie is christon?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
Christon is gayer dan een kapstok vol handtassen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
quote:De kinderen die chronisch vermoeid zijn, de meesten zijn acht tot veertien jaar oud, vertonen verschijnselen van een burn out. Ze slapen slecht, hebben concentratieproblemen en slepen zich door de dag heen omdat ze geen puf hebben iets te ondernemen.
Die chronische vermoeidheid... het zal zeker voorkomen. Maar zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat de kinderen die hieraan lijden veel te laat naar bed gaan!
Doordat ze toch nog even het spelletje waarmee ze op de computer bezig zijn af willen maken. Doordat ze net zo lekker aan het MSN'en zijn.
Doordat ze nog een paar sms-jes moeten versturen.
Doordat hun ouders ze hun gang laten gaan omdat ze meer met zichzelf bezig zijn dan met hun kinderen.
Da's Davidequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
Well, you gotta burger kinda food shop thing around over there don't ya? The Sunjammer Drive-Inn?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Now I am hungry. *goes to find something to munch on*
ja, en? ik herken mezelf er ook in, en ik woon al een jaar op mezelfquote:
Jij bent nem ik aan geen kind meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, en? ik herken mezelf er ook in, en ik woon al een jaar op mezelf
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik zeur niet
ik merk een feit op
Pff ik mag je nu al nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...
dus volgende keer niet huilen, en dan zeggen: mer ik wil lekker toch nie bij jullie horen... kleuter...
alleen van karakterquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent nem ik aan geen kind meer
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het feit, dat jij niet bij het "groepje" wil horen, is voor jou misschien een feit, wij moeten dat ter kennisgeving aannemen...
dus volgende keer niet huilen, en dan zeggen: mer ik wil lekker toch nie bij jullie horen... kleuter...
nu al, na een paar wekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pff ik mag je nu al niet
sukkel
quote:
Kutlimbo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tenminste iemand waar je wel naar luisterd....quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Dat geblaat van die limbo neem ik maar ter kennisgeving aan
kvind jou ook lief bambiquote:
misschien moet je even je okselhaar naar hem opsturen, nou ja een foto ervan.quote:
Als die ouwe hoer van Burner uit de H mag kan jij erin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
misschien moet je even je okselhaar naar hem opsturen, nou ja een foto ervan.
dan kan ie zich daar op klaarrukken
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.quote:
Dacht dat jij niet zo moeite had met oudere jongens?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.
mag ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als die ouwe hoer van Burner uit de H mag kan jij erin.
Wel met oudere lelijke jongens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo moeite had met oudere jongens?
kheb geen kelder hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke, ik weet nu dat je me leuk vind maar je mag hiermee stoppen, beetje Dutroux-ish.
kheb al vaker gezegd da je geen smaak hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel met oudere lelijke jongens.
Yeah, like I'm going out in this blasted weather...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Well, you gotta burger kinda food shop thing around over there don't ya? The Sunjammer Drive-Inn?
Ik lach om hem hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Dat geblaat van die limbo neem ik maar ter kennisgeving aan
Zeur niet over MSN maar meld je klachten hier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb al vaker gezegd da je geen smaak hebt
enige nuttige dat je kunt doenquote:
Zal jou nog verbazenquote:
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeur niet over MSN maar meld je klachten hier.
ga je huilen dan?quote:
Hmm... Je ambieert zeker een carrière als politiek verslaggever?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Kom ik online foto'stegen van een ongeval dat hier kort geleden is geweest, met dodelijke afloop. Walgelijk: de fotograaf is zelfs gehurkt gaan zitten om foto's te maken. En die staan daar dan, hoppa.... Maar dan ook écht van dichtbij he?
Nee jouw gejank over t feit dat een 16 jarig jochie je dist is ons probleem wil je zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleem![]()
Jij bent de enige hier die er een probleem van maakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleem![]()
je vergeet erbij te vermelden dat het dan een kleuter isquote:
Trek daar eens 2 jaar vanaf.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jouw gejank over t feit dat een 16 jarig jochie je dist is ons probleem wil je zeggen.
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trek daar eens 2 jaar vanaf.
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmm... Je ambieert zeker een carrière als politiek verslaggever?. Want de kans dat je een kamerlid niet kunt interviewen omdat je hem dringend eerste hulp moet verlenen lijkt me vrij klein. Tenzij je Boris Dittrich interviewt en hij eerst geholpen wil worden door jou.
.
Killroy?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....
Is hij gedumpt door z'n pedo-liefde?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?
Issie zo lelijk dan?
Waxke???quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....
Zoiets.. hij wou bijna gaan trein koppen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is hij gedumpt door z'n pedo-liefde?
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschrevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxke???
Waarom gebeurt er zo weinig op je blogje?
Met dat vooruitzicht stel ik me gelukkigquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschreven
Nee maar ik heb vceel gewone artikelen moeten schrijven én drukke kerstdagen en alles
Ga binnenkort weer actief aan de gangzsm
wederom ruzie met de kut pubers van het topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?
Issie zo lelijk dan?
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wederom ruzie met de kut pubers van het topic![]()
en trs, blocken, succes met je ruggengraat, want die is nie echt stevig merk ik,als je me zooooooooooooo serieus neemt
Nee, ik heb wel zijn adres dankzij domeincheckerquote:
cdp, what the fuck heb ik jou gedaan, dat je denkt zo een grote bek te kunnen hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoiets.. hij wou bijna gaan trein koppen!
Erm jij hebt ook een grote bek?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
cdp, what the fuck heb ik jou gedaan, dat je denkt zo een grote bek te kunnen hebbenis dat het enige waar je op geilt, andere mensen in de zeik zekken? of heb je soms echt geen leven?
wat lief dat je opkomt voor je vriendjequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meer
Jij begon alleen te kutten en kga er maar wat graag op in om jou af te kraken ..
je moet van "mijn" Dennisje en Rijkje afblijven
sorry, las het te laat, lief dat je opkomt voor je triootjequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meer
Jij begon alleen te kutten en kga er maar wat graag op in om jou af te kraken ..
je moet van "mijn" Dennisje en Rijkje afblijven
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
sorry, las het te laat, lief dat je opkomt voor je triootje![]()
ik maakte een geintje ja, maar ja, als jij daarna denkt serieus er op door te kunnen gaan.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm jij hebt ook een grote bek?
En als je niet tegen een geintje kan wat je in 1e instantie zelf maakte..
Wacht..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik maakte een geintje ja, maar ja, als jij daarna denkt serieus er op door te kunnen gaan.....
Oooh, ik dacht dat je een site van een professionele fotograaf bedoelde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
daar ken ik er meer van......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]je neemt echt alles te serieus op...
![]()
Anders ga je aan podcasten doen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschreven
Nee maar ik heb vceel gewone artikelen moeten schrijven én drukke kerstdagen en alles
Ga binnenkort weer actief aan de gangzsm
De Semi-weekly Sexy Waxxer Podcast?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga je aan podcasten doen!. Dat is kei-hip tegenwoordig.
.
Neeeeeeee een boer met een gepimpte Audi 80 die dus "Ow, ongeval daar en daar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je een site van een professionele fotograaf bedoelde.
Soort Radio-webloggen..quote:
Je neemt alles nog serieuzer dan ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat lief dat je opkomt voor je vriendje
Net nog gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Vreeeeeeeede op aaaaaaaaaaaaaaaarde...geitjes aaien
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort Radio-webloggen..
beetje praten met een microfoon over wat je meemaakt ipv het typen op een weblog.
Of het online zetten van regulier radio-uitzendingen, bijvoorbeeld op http://www.radiocast.nl/ of hier, zodat je die op je MP3-spelertje kunt luisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort Radio-webloggen..
beetje praten met een microfoon over wat je meemaakt ipv het typen op een weblog.
Die was net op radio 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hey!!Allemoal met d'n neus omhoeág!
van de andere kant, is het nog eens wa anders, dan de gecensureerde versie van de overheid ......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee een boer met een gepimpte Audi 80 die dus "Ow, ongeval daar en daar?"en dan daar naartoe scheurt om plaatjes te schieten. Een beetje 112-weekend maar dan écht met de lens er bovenop en hele fotoseries online zetten, tot het in de ambulance "rollen" van het slachtoffer aan toe. Ik vind dat, als mens zijnde, puur een persoonlijke mening als individu
, niet kunnen. Echt niet kunnen.
Over muziek enzo moet je rechten betalen volgens mij...maar voor de rest is t net zoals webloggen helemala gratis..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallooooooooooo dit is RRRRRRRRRRadio-o-o-o-o (met een piratenzendergalm) Brrrrrrrrrrrrraveeeeeehhhh Hendrik-ik-ik-ik-ik.... Met de nadruk op ik-ik-ik-ik........
Mag je dna ook muziek draaien dingesen doen enzo?En is het gratis?
Want dan koop ik morgen nog een mic
jij nog erger dan mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je neemt alles nog serieuzer dan ik.
Gewoon je "per minuten" afdracht voor de bumaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over muziek enzo moet je rechten betalen volgens mij...maar voor de rest is t net zoals webloggen helemala gratis..
Je koopt een mic..neemt t op..maakt er een mp3tje van en gooit t online!
Ben er niet zo in thuis..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Gewoon je "per minuten" afdracht voor de buma
Omdat je me gister ook irriteerde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij nog erger dan mijjij blockt me
Het is inbreuk maken op prtivacy en heeft alles met respect voor de nabestaanden en de slachtoffers te maken - ik vind dat je echt niet met een klotecamera bovenop een wrak moet gaan zitten of kiekjes moet maken van een zwaargewonde die een ambulance in wordt geholpen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van de andere kant, is het nog eens wa anders, dan de gecensureerde versie van de overheid ......
Samen doen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Zit iemand dan op radio-uitzendingen van mijn geblaat te wachten?
Jaa... als ik later een tuin met een groot grasveld heb, wil ik twee geiten en een ezel...quote:
We hebben nog een paar uit het laatste nestquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jaa... als ik later een tuin met een groot grasveld heb, wil ik twee geiten en een ezel...
Zet je dan een beat onder mijn stem?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Samen doen?
jij praat, ik mix
Hooooooooooo.......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uit het laatste nest
nee daar hebben we CB voor hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zet je dan een beat onder mijn stem?![]()
Jawel, nou jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hooooooooooo.......
Je hebt toch geen baby-geitjes he? Want dan krijg ik een hyperactiviteit veroorzakende knuffelaanval
Delen maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook radio maken...heb genoeg muziek die k met de wereld wil delen..maarja al dat gedoe met geld enzo..
Sjeng, aaaaaaaan de geng!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hey!!Allemoal met d'n neus omhoeág!
hmm Sander de Heerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sjeng, aaaaaaaan de geng!tedeteteteteteee tedeteteedeee
nee maar BREIN + Buma/Stemra welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Delen maar![]()
Mij hoor je niet klagen over geld
Ja maar je gaat hun toch niet vertellen van je dadenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee maar BREIN + Buma/Stemra wel
Oh jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee daar hebben we CB voor he
Ja maar die;'s lelijkquote:
Brief schrijven naar 3FM daar doen ze 's nachts radio voor nieuwkomersquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jaGoh, hebben we zo al een heel team
Maandelijkse column van Jacques Plafond (DM) en G_E wil heeeeeellll graag de fileberichten doen
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch hequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef je ze ook melk enzo en luisteren geitjes eigenlijk?
Ik zie de link niet helemaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja maar moek wel aan denken bij dat liedje, typisch he
Nee die periode is al voorbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef je ze ook melk enzo en luisteren geitjes eigenlijk?
,,Ik ben er TEGEN.""quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Radio-programma's met muziek..
Lekker lange marathon-interviews..
Geitenkaas.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Geitjes
Voor bij Fuzz op de Boerderie!
Hebbe?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Geitjes
Voor bij Fuzz op de Boerderie!
Mag best, na anderhalf uur online puzzelen!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen
een berííííííícht waar niemand iop zit te wachtééééén
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo..
Hmm Homo radio op 3FM en dan voor BNN moet kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil wekelijks één uurtje de meest obscure popmuziek draaien..meer niet..
Nou Madonna komt er nog in en Mariah wil ik incidenteel nog wel er tussen proppen..maar Abba en songfestival meuk blijft weg heurquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm Homo radio op 3FM en dan voor BNN moet kunnen
*candle light stem*quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil een column, laat DM maar wanhopige oproepjes voorlezen voor een date ofzo..
lol selectief lezen noem je datquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat je me gister ook irriteerde.. Met dat mateloze geouwehoer over hoe je homohaters op straatstenen kapotsloeg enzo.
Waxjes Waanzinnige Woensdag!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*candle light stem*
Ik
Ik zoek een MANNNNN
op wie ik bouwen KANNNN
Nee, oh nee
ik zoek geen MEIIIDDD
maar een vent voor een beetje GENEGENHHHHEEEIIIDDD
Heeeerrrlijk!Misschien moet ik het maar niet doen, want dan zit ik alleen maar hele avonden parodien te maken
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee die periode is al voorbij
Mja ze luisteren wel![]()
met walnoot en honingquote:
Vast welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt zo van je roept Mikkie en dan komen ze?
quote:
Waxjes Woedeveroorzakende Woensdag wordt het danquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxjes Waanzinnige Woensdag!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef XMN8R het volgende:
Jij bent gooooeeeed !!! Parleur, let je op!
Nee maar serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]graag
Kheb een boerderij dus geitjes passen er wel bij vind ik
We moeten dit volgend jaar gaan doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waxjes Woedeveroorzakende Woensdag wordt het dan
Ik wil óók een boerderiequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Ang3l het volgende:graag
Kheb een boerderij dus geitjes passen er wel bij vind ik
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
We moeten dit volgend jaar gaan doen![]()
Mag ook niet van de arbeidstijdenwet ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
'
Ik wil 1 uurtje..meeer niet![]()
Maar maar. Ik heb alleen geen grasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee maar serieus?
we hebben echt nog over
Kun je daar een boerderij mee winnen?!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga podcasten.Heb ik zojuist besloten.
Ownee dr moet wel gras zijn en een mogelijkheid om ergens te schuilen, in een huisje ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar. Ik heb alleen geen gras
Ik vind geitjes wel extreeeeem lief en ik heb wel ene grote tuin, alleen da's kiezel en stoep en bomen. Hier tegenover is wel een weide, maar die's van de overbuurman en daar staat een paard in
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzoquote:
Jank niet zo...kleuterquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Burner82 het volgende:
kmoet morgen om half 8 al bij iemand zijn, want om half 9 worden we verwacht![]()
Hier ook, aan een semi autowegquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzo
Nee, zieltjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kun je daar een boerderij mee winnen?!?
die kan je op schoot nemenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Waxxer het volgende:
Mijn overbuurman handelt in kleinvee.Die heeft nu een Falabella in z'n wei geloof ik.
quote:
jah, jullie welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzo
Het konijn loopt los rond in huis, dat mag Djali ook welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ownee dr moet wel gras zijn en een mogelijkheid om ergens te schuilen, in een huisje ofzo
*checkt* Woon jij niet gewoon bij mij dan? Klinkt zo van wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hier ook, aan een semi autoweg
Geitjes in huisquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het konijn loopt los rond in huis, dat mag Djali ook wel
[afbeelding]
Kan ik die dan misschien RUILEN voor een boerderij?quote:
Burenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*checkt* Woon jij niet gewoon bij mij dan? Klinkt zo van wel.
die zijn zo klein en als je voorzichtig doet dan voel je er niks vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op schóót?Je zult maar een hoef in je kruis getrapt krijgen
Ik al om 5.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Burner82 het volgende:
kmoet morgen om half 8 al bij iemand zijn, want om half 9 worden we verwacht![]()
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kan ik die dan misschien RUILEN voor een boerderij?
Oeh! Win jij dan eens zo'n zieltje voor mij!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!
Nee wij hebben de enige boerderij hierzo. Die andere die staat aan het andere eind van de straat, en da's een museumboerderijquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
die zijn zo klein en als je voorzichtig doet dan voel je er niks van
betrapt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wij hebben de enige boerderij hierzo. Die andere die staat aan het andere eind van de straat, en da's een museumboerderij(deze niet, deze is van 1900).
Je zit hier gewoon in de kelder he?!
Ja, naja, dan moet ik eerst gaan podcasten he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oeh! Win jij dan eens zo'n zieltje voor mij!!
Daar hoort ie ook niet thuis tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb wel gelezen dat mensen die beestjes zelfs mee de winkel in nemen... Maar heb hem nog niet zien rijden met een dier op de hoedenplank.
Jahquote:
Nee iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Daar hoort ie ook niet thuis toch
*zet het voorzetraampje in het kelderraam*quote:
oh .... beetje kleuter overnemen van me... ik ben allang blij, dat ik wel vrienden heb, om het mee te vierenquote:
Kom je volgend jaar langs een dagje geitjes knuffelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maar die eten alles op.
En ik ga verhuizen (als ik eindelijk iets vind).
Dus het is zielig voor 't geitje dan
Damn. Ik vind geitjes zo megalief. Ik ga ook altijd naar kinderboerdijenom geitjes te aaien en knuffelen
Ik vind gewoon het hele woord al leuk ... GEITJE.
Dat klinkt gewoon al leuk
lama :quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Ja, naja, dan moet ik eerst gaan podcasten he?
oeh!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maar die eten alles op.
En ik ga verhuizen (als ik eindelijk iets vind).
Dus het is zielig voor 't geitje dan
Damn. Ik vind geitjes zo megalief. Ik ga ook altijd naar kinderboerdijenom geitjes te aaien en knuffelen
Ik vind gewoon het hele woord al leuk ... GEITJE.
Dat klinkt gewoon al leuk
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kom je volgend jaar langs een dagje geitjes knuffelen
BOKJE, Bokje, bokje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ja en BOKJE![]()
![]()
Zo van ,,Zo Dennis, kijk, een bokje erbij!"
De boerderij staat te koopquote:
En dan ook nog met een zachte Gquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BOKJE, Bokje, bokje.
ja dat klinkt ook al zo lief!
Ik ga het de hele avond roepen.
BOKJE! GEITJE! BOKJE! GEITJE!
BOOOOOOOOOOOOKJE! GEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIITJE!
[justdennis mode] jank nie zo... kleuter [/justdennis mode]quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!
Ik ga geitjes knuffelenquote:
hier wilde ik op reagerenquote:
Als je het nou opneemt, kan je het afspelen de hele dag door op je mp3 spelertquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BOKJE, Bokje, bokje.
ja dat klinkt ook al zo lief!
Ik ga het de hele avond roepen.
BOKJE! GEITJE! BOKJE! GEITJE!
BOOOOOOOOOOOOKJE! GEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIITJE!
KIJK nou!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga geitjes knuffelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*smelt*
Ik haat het geluid van m'n eigen stemquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je het nou opneemt, kan je het afspelen de hele dag door op je mp3 spelert
Hier nog een!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat het geluid van m'n eigen stem
Tenminste, als ik die via een opname hoor
Ik dacht alquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik kan morgen wel wat foto's van ons spul op internet zetten
Haha oke, ook met bevallingen enzo erbij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]graag. Van kleine Djali en Balou en Simba
Wat word ik vreselijk suikerig nichterig kinderachtig mierzoet bij "geitjes" zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]graag. Van kleine Djali en Balou en Simba
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat word ik vreselijk suikerig nichterig kinderachtig mierzoet bij "geitjes" zeg
Daar kan ik wel tegenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha oke, ook met bevallingen enzo erbij?![]()
Vlarp slaapt al een uur of driequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht al
En ja, bij vriendne in Rotterdam.
Vlarp: bij de kubuswoningen
Onze buurman hebt koetjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen(tenzij het de Bevalling is van SBS6
)
Heb 2x een kalfje geholpen. Nou ja, die ene was travo (kweetje), die was wel lief, maar die ander die was zo groot (stiertje) dat die hele koe openscheurde ..jasses.
Nou nee, eerderquote:
Ga zo doorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, eerder.... ik zit hier als een dolle "geitje geitje bokje geitje" te roepen
Doehoeeeegquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou....... ik ga de warmte van het dekbed opzoeken!
Voor het eerst sinds dágen weer een tráp op!
Trusten
Ik vind het zo stoer om dan je vinger in die bekjes te doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Onze buurman hebt koetjes
haha dan hoor je 's nachts wel is dat er een koe bevalt![]()
Droom maar lekker over ggggggggggeitjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
Trusten
Nee denk 't nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vlarp slaapt al een uur of drie
Gaan jullie nog uit morgen?
trustequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
Trusten
je vinger?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zo stoer om dan je vinger in die bekjes te doenzuigen zich helemala vats met die schuurtong
Schaapjes zijn ook lief trouwens.
Maar niets haalt het bij "geitjes"
zie je welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef Ang3l het volgende:
[-Mike-] Je aantal Brabantia producten bepaalt je burgervertrutting! zegt:
je bent weer dronken he?
Nahjaaa.
Ik WIST gewoon dat daar een opmerking op zou komenquote:
Schaapjes zijn maar twee dagen lief, daarna zijn ze alweer te grootquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zo stoer om dan je vinger in die bekjes te doenzuigen zich helemala vats met die schuurtong
Schaapjes zijn ook lief trouwens.
Maar niets haalt het bij "geitjes"
Ik heb gewoon cola op heurquote:
ja, sorryquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht al
En ja, bij vriendne in Rotterdam.
Vlarp: bij de kubuswoningen
Ik zelf niet (brrrrr) maar ik ga op het dakterras de vuurpijlen ontwijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, sorry![]()
maar, coolga je nog vuurwerk afsteken?
Neh, tis nep-colaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja verdunt zeker
anders is de cola zo scherp
Daar herken je nou de ware alcoholist aan he... altijd de alcohol verstoppen!quote:
Ja ik lig af en toe ook met een fles 3ES of RAAK onder de brugquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Daar herken je nou de ware alcoholist aan he... altijd de alcohol verstoppen!
Vraag je ook altijd of ze er een papiertje omheen doen bij de slijterij Ang3l?
hej hejquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!quote:
Het viel mee, hij was lief met de geitjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!![]()
Ang3l is weer helemaal uit de hand gelopen vanavond, gok ik zo...? Moet ik teruglezen?
Ik heb m'n oude telefoon weer tot leven geroepenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hey JD!![]()
Ang3l is weer helemaal uit de hand gelopen vanavond, gok ik zo...? Moet ik teruglezen?
geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokje geitje bokjequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Het viel mee, hij was lief met de geitjes
maar ja, toen kwam die cola weer in beeld en was het helemaal mis![]()
Douchen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doe dan wel lief he tegen mij![]()
Hmm... hoe moeten we dit vertalen Ang3l... je ligt soms dus onder een brug... god mag weten wat je daar dan doet... maar het is wel karakteristiek voor een alcoholist vind ik... waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel.... en ben jij niet in een positie om echt flexibel en behendig die blikjes te ontwijken en klinkt het steeds: 'RAAK!'?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik lig af en toe ook met een fles 3ES of RAAK onder de brug
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmm... hoe moeten we dit vertalen Ang3l... je ligt soms dus onder een brug... god mag weten wat je daar dan doet... maar het is wel karakteristiek voor een alcoholist vind ik... waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel.... en ben jij niet in een positie om echt flexibel en behendig die blikjes te ontwijken en klinkt het steeds: 'RAAK!'?
arceerstiften, puntenslijpers, kleine burootjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Parleur het volgende:
waarschijnlijk zet het mensen ook aan tot het gooien van blikjes cola en andere rommel....
O? Parleur? Wat lees ik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
patience?!!
ik heb je een paar keer ingemaakt he!!!
![]()
heb je het hier al verteld?! zal wel niet hahaha![]()
En wat hebben we nou van de hele toiletaffaire geleerd liefurt...?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n oude telefoon weer tot leven geroepen
Heeft die voodoo van Marie Laveau in New Orleans toch nog wat geholpen
Kheb nu een zombie-foon
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?quote:
Ja maar hallo, ik ga je echt niet in 't openbaar sms-en!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
En wat hebben we nou van de hele toiletaffaire geleerd liefurt...?
Nóóit meer smsen op de wc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |