Maar maar. Ik heb alleen geen grasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee maar serieus?
we hebben echt nog over
Kun je daar een boerderij mee winnen?!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga podcasten.Heb ik zojuist besloten.
Ownee dr moet wel gras zijn en een mogelijkheid om ergens te schuilen, in een huisje ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar. Ik heb alleen geen gras
Ik vind geitjes wel extreeeeem lief en ik heb wel ene grote tuin, alleen da's kiezel en stoep en bomen. Hier tegenover is wel een weide, maar die's van de overbuurman en daar staat een paard in
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzoquote:
Jank niet zo...kleuterquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Burner82 het volgende:
kmoet morgen om half 8 al bij iemand zijn, want om half 9 worden we verwacht![]()
Hier ook, aan een semi autowegquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzo
Nee, zieltjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kun je daar een boerderij mee winnen?!?
die kan je op schoot nemenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Waxxer het volgende:
Mijn overbuurman handelt in kleinvee.Die heeft nu een Falabella in z'n wei geloof ik.
quote:
jah, jullie welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik óóóóók. Alleen functioneert ie niet als boerderij en staat ie in ene gewone straat enzo
Het konijn loopt los rond in huis, dat mag Djali ook welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ownee dr moet wel gras zijn en een mogelijkheid om ergens te schuilen, in een huisje ofzo
*checkt* Woon jij niet gewoon bij mij dan? Klinkt zo van wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hier ook, aan een semi autoweg
Geitjes in huisquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het konijn loopt los rond in huis, dat mag Djali ook wel
[afbeelding]
Kan ik die dan misschien RUILEN voor een boerderij?quote:
Burenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*checkt* Woon jij niet gewoon bij mij dan? Klinkt zo van wel.
die zijn zo klein en als je voorzichtig doet dan voel je er niks vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op schóót?Je zult maar een hoef in je kruis getrapt krijgen
Ik al om 5.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Burner82 het volgende:
kmoet morgen om half 8 al bij iemand zijn, want om half 9 worden we verwacht![]()
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kan ik die dan misschien RUILEN voor een boerderij?
Oeh! Win jij dan eens zo'n zieltje voor mij!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!
Nee wij hebben de enige boerderij hierzo. Die andere die staat aan het andere eind van de straat, en da's een museumboerderijquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
die zijn zo klein en als je voorzichtig doet dan voel je er niks van
betrapt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wij hebben de enige boerderij hierzo. Die andere die staat aan het andere eind van de straat, en da's een museumboerderij(deze niet, deze is van 1900).
Je zit hier gewoon in de kelder he?!
Ja, naja, dan moet ik eerst gaan podcasten he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oeh! Win jij dan eens zo'n zieltje voor mij!!
Daar hoort ie ook niet thuis tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb wel gelezen dat mensen die beestjes zelfs mee de winkel in nemen... Maar heb hem nog niet zien rijden met een dier op de hoedenplank.
Jahquote:
Nee iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Daar hoort ie ook niet thuis toch
*zet het voorzetraampje in het kelderraam*quote:
oh .... beetje kleuter overnemen van me... ik ben allang blij, dat ik wel vrienden heb, om het mee te vierenquote:
Kom je volgend jaar langs een dagje geitjes knuffelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maar die eten alles op.
En ik ga verhuizen (als ik eindelijk iets vind).
Dus het is zielig voor 't geitje dan
Damn. Ik vind geitjes zo megalief. Ik ga ook altijd naar kinderboerdijenom geitjes te aaien en knuffelen
Ik vind gewoon het hele woord al leuk ... GEITJE.
Dat klinkt gewoon al leuk
lama :quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Ja, naja, dan moet ik eerst gaan podcasten he?
oeh!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maar die eten alles op.
En ik ga verhuizen (als ik eindelijk iets vind).
Dus het is zielig voor 't geitje dan
Damn. Ik vind geitjes zo megalief. Ik ga ook altijd naar kinderboerdijenom geitjes te aaien en knuffelen
Ik vind gewoon het hele woord al leuk ... GEITJE.
Dat klinkt gewoon al leuk
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kom je volgend jaar langs een dagje geitjes knuffelen
BOKJE, Bokje, bokje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ja en BOKJE![]()
![]()
Zo van ,,Zo Dennis, kijk, een bokje erbij!"
De boerderij staat te koopquote:
En dan ook nog met een zachte Gquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BOKJE, Bokje, bokje.
ja dat klinkt ook al zo lief!
Ik ga het de hele avond roepen.
BOKJE! GEITJE! BOKJE! GEITJE!
BOOOOOOOOOOOOKJE! GEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIITJE!
[justdennis mode] jank nie zo... kleuter [/justdennis mode]quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan moet daar dus een zieltje tussen zitten mét een boerderij!
Ik ga geitjes knuffelenquote:
hier wilde ik op reagerenquote:
Als je het nou opneemt, kan je het afspelen de hele dag door op je mp3 spelertquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BOKJE, Bokje, bokje.
ja dat klinkt ook al zo lief!
Ik ga het de hele avond roepen.
BOKJE! GEITJE! BOKJE! GEITJE!
BOOOOOOOOOOOOKJE! GEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIITJE!
KIJK nou!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga geitjes knuffelen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*smelt*
Ik haat het geluid van m'n eigen stemquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je het nou opneemt, kan je het afspelen de hele dag door op je mp3 spelert
Hier nog een!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat het geluid van m'n eigen stem
Tenminste, als ik die via een opname hoor
Ik dacht alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |