Hmm... Je ambieert zeker een carrière als politiek verslaggever?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Kom ik online foto'stegen van een ongeval dat hier kort geleden is geweest, met dodelijke afloop. Walgelijk: de fotograaf is zelfs gehurkt gaan zitten om foto's te maken. En die staan daar dan, hoppa.... Maar dan ook écht van dichtbij he?
Nee jouw gejank over t feit dat een 16 jarig jochie je dist is ons probleem wil je zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleem![]()
Jij bent de enige hier die er een probleem van maakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
geheugencheck... laatste keer dat ik dat zei, was hier... dat jij msn, en mijn mening over jake, en mijn fok posts door elkaar haalt, is niet mijn probleem![]()
je vergeet erbij te vermelden dat het dan een kleuter isquote:
Trek daar eens 2 jaar vanaf.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jouw gejank over t feit dat een 16 jarig jochie je dist is ons probleem wil je zeggen.
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trek daar eens 2 jaar vanaf.
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmm... Je ambieert zeker een carrière als politiek verslaggever?. Want de kans dat je een kamerlid niet kunt interviewen omdat je hem dringend eerste hulp moet verlenen lijkt me vrij klein. Tenzij je Boris Dittrich interviewt en hij eerst geholpen wil worden door jou.
.
Killroy?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....
Is hij gedumpt door z'n pedo-liefde?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?
Issie zo lelijk dan?
Waxke???quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het betreft hier een website van een hobbyist die doelbewust naar ongevallen gaat om daar van zo dichtbij mogelijk foto's te maken en ze online te zetten. Lijkt me toch heel wat anders....
Zoiets.. hij wou bijna gaan trein koppen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is hij gedumpt door z'n pedo-liefde?
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschrevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxke???
Waarom gebeurt er zo weinig op je blogje?
Met dat vooruitzicht stel ik me gelukkigquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschreven
Nee maar ik heb vceel gewone artikelen moeten schrijven én drukke kerstdagen en alles
Ga binnenkort weer actief aan de gangzsm
wederom ruzie met de kut pubers van het topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh jij hebt m ook al afgeslagen?
Issie zo lelijk dan?
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wederom ruzie met de kut pubers van het topic![]()
en trs, blocken, succes met je ruggengraat, want die is nie echt stevig merk ik,als je me zooooooooooooo serieus neemt
Nee, ik heb wel zijn adres dankzij domeincheckerquote:
cdp, what the fuck heb ik jou gedaan, dat je denkt zo een grote bek te kunnen hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoiets.. hij wou bijna gaan trein koppen!
Erm jij hebt ook een grote bek?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
cdp, what the fuck heb ik jou gedaan, dat je denkt zo een grote bek te kunnen hebbenis dat het enige waar je op geilt, andere mensen in de zeik zekken? of heb je soms echt geen leven?
wat lief dat je opkomt voor je vriendjequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meer
Jij begon alleen te kutten en kga er maar wat graag op in om jou af te kraken ..
je moet van "mijn" Dennisje en Rijkje afblijven
sorry, las het te laat, lief dat je opkomt voor je triootjequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee hoor..trust me..zo ver ga ik niet meer
Jij begon alleen te kutten en kga er maar wat graag op in om jou af te kraken ..
je moet van "mijn" Dennisje en Rijkje afblijven
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
sorry, las het te laat, lief dat je opkomt voor je triootje![]()
ik maakte een geintje ja, maar ja, als jij daarna denkt serieus er op door te kunnen gaan.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm jij hebt ook een grote bek?
En als je niet tegen een geintje kan wat je in 1e instantie zelf maakte..
Wacht..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik maakte een geintje ja, maar ja, als jij daarna denkt serieus er op door te kunnen gaan.....
Oooh, ik dacht dat je een site van een professionele fotograaf bedoelde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
daar ken ik er meer van......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]je neemt echt alles te serieus op...
![]()
Anders ga je aan podcasten doen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, nou, ik heb me meer gestort in Spider Solitaire uit zelfmedelijden dan dat ik actief over dingen heb geschreven
Nee maar ik heb vceel gewone artikelen moeten schrijven én drukke kerstdagen en alles
Ga binnenkort weer actief aan de gangzsm
De Semi-weekly Sexy Waxxer Podcast?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders ga je aan podcasten doen!. Dat is kei-hip tegenwoordig.
.
Neeeeeeee een boer met een gepimpte Audi 80 die dus "Ow, ongeval daar en daar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je een site van een professionele fotograaf bedoelde.
Soort Radio-webloggen..quote:
Je neemt alles nog serieuzer dan ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat lief dat je opkomt voor je vriendje
Net nog gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Vreeeeeeeede op aaaaaaaaaaaaaaaarde...geitjes aaien
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort Radio-webloggen..
beetje praten met een microfoon over wat je meemaakt ipv het typen op een weblog.
Of het online zetten van regulier radio-uitzendingen, bijvoorbeeld op http://www.radiocast.nl/ of hier, zodat je die op je MP3-spelertje kunt luisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort Radio-webloggen..
beetje praten met een microfoon over wat je meemaakt ipv het typen op een weblog.
Die was net op radio 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hey!!Allemoal met d'n neus omhoeág!
van de andere kant, is het nog eens wa anders, dan de gecensureerde versie van de overheid ......quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee een boer met een gepimpte Audi 80 die dus "Ow, ongeval daar en daar?"en dan daar naartoe scheurt om plaatjes te schieten. Een beetje 112-weekend maar dan écht met de lens er bovenop en hele fotoseries online zetten, tot het in de ambulance "rollen" van het slachtoffer aan toe. Ik vind dat, als mens zijnde, puur een persoonlijke mening als individu
, niet kunnen. Echt niet kunnen.
Over muziek enzo moet je rechten betalen volgens mij...maar voor de rest is t net zoals webloggen helemala gratis..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallooooooooooo dit is RRRRRRRRRRadio-o-o-o-o (met een piratenzendergalm) Brrrrrrrrrrrrraveeeeeehhhh Hendrik-ik-ik-ik-ik.... Met de nadruk op ik-ik-ik-ik........
Mag je dna ook muziek draaien dingesen doen enzo?En is het gratis?
Want dan koop ik morgen nog een mic
jij nog erger dan mijquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je neemt alles nog serieuzer dan ik.
Gewoon je "per minuten" afdracht voor de bumaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Over muziek enzo moet je rechten betalen volgens mij...maar voor de rest is t net zoals webloggen helemala gratis..
Je koopt een mic..neemt t op..maakt er een mp3tje van en gooit t online!
Ben er niet zo in thuis..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Gewoon je "per minuten" afdracht voor de buma
Omdat je me gister ook irriteerde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij nog erger dan mijjij blockt me
Het is inbreuk maken op prtivacy en heeft alles met respect voor de nabestaanden en de slachtoffers te maken - ik vind dat je echt niet met een klotecamera bovenop een wrak moet gaan zitten of kiekjes moet maken van een zwaargewonde die een ambulance in wordt geholpen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van de andere kant, is het nog eens wa anders, dan de gecensureerde versie van de overheid ......
Samen doen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Zit iemand dan op radio-uitzendingen van mijn geblaat te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |