Walvisbiefstukquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef Yildiz het volgende:
Ik kijk nu een leuke (en interessante) film op Nederland 3.
Whale Rider.
Kweunie of dat lekker is, ik hou niet zo van vlees uit een zoute zee, over het algemeen.quote:
Tis fucking lekker, totaal niet zilt. alleen wel duur omdat het niet echt legaal isquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kweunie of dat lekker is, ik hou niet zo van vlees uit een zoute zee, over het algemeen.
Okay.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis fucking lekker, totaal niet zilt. alleen wel duur omdat het niet echt legaal is
Damn, dan is er helemaal niet op jou gestemd in de POL-verkiezing. Wat ben jij een slechte user zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OMG sukkel ik sta er niet eens tussen! WACHT MAARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Denk dat ik dan in een coma ligquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okay.
Wa ga jij doen 0.00?
Ik kijk nu TVwest, met Sjaak Bral. Schitterend
Hangouderen die op hun pensioengat zitten.
Nice.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk dat ik dan in een coma lig
als ik het meemaak ga ik mee cadeautje aan mezelf geven
Cadeautje aan jezelf geven?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk dat ik dan in een coma lig
als ik het meemaak ga ik mee cadeautje aan mezelf geven
check me profiel en je begrijpt hetquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Cadeautje aan jezelf geven?
quote:We moeten uit de klem van somberheid en negativisme komen. We komen er nooit uit als alles negatief wordt geduid. Ik denk dat het gebrek aan vertrouwen ook voortkomt uit de manier waarop we alles met elkaar problematiseren. Daar schieten we geen bal mee op.
Wat een freak die Laroesquote:AMSTERDAM - Instinctief kiest Loretta partij voor Charles Groenhuijsen in diens spraakmakende ontslagzaak tegen de top van het NOS Journaal.
Loretta Schrijver.
Smalend: ,,Ik heb hem altijd zeer geloofwaardig gevonden. Dus voor RTL Nieuws is het goed dat hij nu als potentieel nieuwslezer is ontslagen door de top van het NOS-Journaal.’’
Voorlezen. Je kunt het of je kunt het niet. En Loretta Schrijver kan het. Altijd zo geweest. ,,Op school haalde ik vroeger al heel hoge cijfers voor een bekwaamheid die toen werd aangeduid met ’begrijpend lezen’. Een lesje logopedie, veel meer kwam er niet bij kijken toen ik in 1989 bij RTL het nieuws ging presenteren.’’
Dat het haar allemaal nogal kwam aanwaaien, verklaart waarom ze niet bepaald ondersteboven is van haar uitverkiezing door televisiekijkers tot populairste nieuwslezer (23 procent van de stemmen).
,,Het geeft me een prettig, beetje ’jarig’ gevoel, meer niet. Er is immers niks om trots op te zijn. Trots mag je alleen zijn op iets waarvoor je hebt moeten knokken. Ik doe gewoon iets wat ik toevallig goed beheers.’’
Er volgt een verhaal over klankkleur, muzikaliteit en het niet te onderschatten belang van een ’echt mens’ dat via de televisie de huiskamer binnendringt. Dat daarmee de tweede plaats op de lijst van Philip Freriks (20 procent) wordt verklaard, wil Loretta nog wel beamen, maar de suggestie dat hiermee in één moeite haar vaste co-presentator Roelof Hemmen (1 procent) wordt gediskwalificeerd, gaat haar te ver.
,,Naamsbekendheid speelt vermoedelijk een rol,’’ zegt ze ter verdediging van de man met wie ze naar eigen inzicht een ’perfect ingespeeld duo’ vormt. Dit laatste zowel binnen als buiten de uitzending. ,,Of dat ertoe doet? Ja, want wij bepalen samen ook de onderlinge rolverdeling: wie stelt welke vragen aan de correspondenten; wie neemt het voortouw met welke onderwerpen’’
Ze mogen het nog zo goed kunnen vinden samen, eenvoudig vond Loretta het niet om op de dag van de uitslag van de enquête, die werd verricht in opdracht van kabelbedrijf UPC, haar collega onder ogen te komen. ,,Roelof gaf geen krimp. ’Leuk hoor,’ zei hij, ’gefeliciteerd!’ Maar ik voelde me er behoorlijk ongemakkelijk onder.’’
Loretta zou natuurlijk haar gebleken populariteit bij het grote publiek na de komende jaarwisseling kunnen gebruiken om het RTL Nieuws te verruilen voor de moeder van het tv-nieuws. ,,Het NOS Journaal?’’ reageert ze vol afschuw, ,,ik moet er niet aan denken! Tenzij mijn baas Harm Taselaar daar de leiding krijgt. Maar absoluut niet zolang die flapdrol van een Laroes daar zit. Dat is nou typisch zo’n niet-krachtige leider die zich met mindere goden omringt in de hoop zelf zoveel mogelijk te kunnen gloriëren. Neem alleen al de manier waarop hij zijn voorganger Nico Haasbroek eruit heeft gewerkt...’’
Vanwaar deze plotselinge aanval van stijgende verontwaardiging? Grommend: ,,Vorige week nog werden mijn vooroordelen bevestigd in een gesprek met een voormalige NOVA-presentatrice, die na haar plotselinge ontslag bij Laroes aanklopte. Of het zin had om eens te komen praten. Na acht minuten stond ze weer buiten.
Afgeserveerd wegens te veel NOVA, niet zwart genoeg, te oud. Allemaal overwegingen die niets met haar kwaliteiten als nieuwslezer hebben te maken.’’ Ze doelt op Margriet Vroomans, die in 2002 bij NOVA moest vertrekken
http://media.putfile.com/Bush-saying-stupid-stuffquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef Yildiz het volgende:
wheeeeeheheheh
http://media.putfile.com/Jay-Leno-911
http://www.arabnews.com/?page=4§ion=0&article=75531&d=31&m=12&y=2005quote:Veiled Woman Appointed Cabinet Minister in Egypt
Dalia Helal, Arab News
CAIRO, 31 December 2005 — Aicia Abdul Hady has become the first veiled woman to hold an Egyptian ministerial post, a decision widely considered a positive move toward appointing more women to higher government positions while, at the same time, helping to appease Egypt’s Muslim conservatives.
Aicia was appointed minister of labor force and immigration by President Hosni Mubarak, who won re-election on Sept. 7 in a field of nine candidates. The previous minister had held the position for over 15 years. The changeover is a part of an attempt by the Mubarak administration to address the unemployment problem by seeking fresh solutions, government officials have said.
The move comes after women were not strongly represented during the parliamentary elections held recently, government sources told Arab News. The Muslim Brotherhood, officially banned but politically tolerated in Egypt, made record gains in the last parliamentary elections after being shut out of the election for president.
Aicia started her career in pharmacology before joining the labor union movement in 1964. She later became vice president of the Chemical Industry Union before becoming the first woman to join the board of directors of the country’s umbrella organization for labor unions. She is a member of the Egypt’s ruling National Democratic Party, as well as a board member of the International Labor Organization in Geneva.
One of the Muslim Brotherhood’s leading members, Khairat Al-Shater, issued a statement saying the appointment of a woman minister that wears a veil (hijab) is “insufficient change” that should be followed by a “wide-scale move” toward “officially accepting the hijab”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |