Dat dacht ik nou precies over jou!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
Thanx Godt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
En je deed het nog ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
Goed plan! Eerst nog ff wat werk verrichten en daarna ff opwarmen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
ow.. en ik lag NIET bij Cara onder de zonnebank...dat kan ik wel gebruiken.. lekker warm.. met een massage erbij... hmmmm * nixxx droomt weg
Alweer ??quote:
Van m'n werk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alweer ??![]()
Waar moet jij ooit van thuiskomen trouwens ??
Een douche is ook lekker tegen de kouquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Werk ?? Geen vakantie of zo ??quote:
Godt luisterd altijd naar iedereen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Godt luisterd altijd naar iedereen!![]()
4,3,2,1 dan nog wel hequote:
Nee geen vakantie. Ik heb sowieso geen dagen meer en daarnaast zijn dit dus de perfecte dagen van het jaar om GEEN vrij te nemen, want er is toch geen ruk te doen en je mag lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .![]()
![]()
[..]
Werk ?? Geen vakantie of zo ??
Wat doe je dan ??
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Godt luisterd altijd naar iedereen!
Ik handel zelden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist al dat ie fout wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaakt
Luie donderquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wist al dat ie fout was![]()
Maar toch niks aan gedaan![]()
Echt!quote:
Leuk onverwachts bezoek??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet gaan afwassen... heb vanavond onverwachts bezoek
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerdquote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerd
Ligt aan jezelf!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Altijd goed excuus om het eindelijk is te doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen niet handig dat je vervolgens onverwachts moet gaan opruimen
Tis ook niet zo handig dat ik de Vreemdelingencirculaire niet thuis heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf!
Ik werk dan juist veel beter!
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaar
En het kan niet maandag daar zijn want?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja...
Ik weet namelijk nog niet precies welke kant ik opwil.
En ik heb geen inspiratie.
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het kan niet maandag daar zijn want?
Is er niet iemand die je bellen kan om dat na te gaan? Want ik betwijfel ook of er mensen gaan doorwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Klopt, maar de afwas van een week is niet zo gezelligquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Sterkte (hug)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
Ik ga nog ff nadenken... en pogen iets op papier te krijgen.
Ik ben gewoon helemaal blij de laatste tijd en af en toe krijg ik een uitbarsting van blijheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Wat Miss?
heerlijk om te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal blij de laatste tijd en af en toe krijg ik een uitbarsting van blijheid![]()
Fijn om te horenquote:
Nee, waarom zou dat moeten? Heb je ergens anders een baan nu?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Als je een brief krijgt van je pensioenmaatschappij die begint met de volgende zin 'Ten gevolge van de beëindiging van uw dienstverband...' moet je je dan zorgen maken, of niet?![]()
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat moeten? Heb je ergens anders een baan nu?
Dan ga je een pensioen gat krijgen. Het ligt er maar aan hoe lang je niet werkt of dat heel erg gaat worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...![]()
Nee, mijn pensioen loopt al enige tijd bij een andere maantschappij. Maar het is wel apart om een brief te krijgen dat je dienstverband is beëindigd, zonder dat je daar zelf vanaf weet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je een pensioen gat krijgen. Het ligt er maar aan hoe lang je niet werkt of dat heel erg gaat worden.
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...![]()
Ah ok, dan moet je even bellen jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn pensioen loopt al enige tijd bij een andere maantschappij. Maar het is wel apart om een brief te krijgen dat je dienstverband is beëindigd, zonder dat je daar zelf vanaf weet...
Ik wacht het resultaat van de Oudejaarsloterij wel even af, voor ik actie onderneem...![]()
Moet jij niet een stuk schrijvenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...
Kreeg ineens een brainwave en ik heb mijn bijdrage doorgemaild!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij niet een stuk schrijven![]()
Helaas niet nee, ze kijken allemaal uit naar 't weekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...
Ik weet haast wel zeker van nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kreeg ineens een brainwave en ik heb mijn bijdrage doorgemaild!![]()
De rest doe ik wel op mn gemakkie, morgen en overmorgen.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil nog gaan sporten, maar ik wil niet door dat k*tweer...
komt dat geloofwaardig over?
Thanks!quote:
Dat was ik er vergeten bij te vertellen. Ik hoef alleen maar de straat over te steken...quote:
Doe eens niet zo raar joh, weet je niet hoe gevaarlijk dat wel niet kan zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ik er vergeten bij te vertellen. Ik hoef alleen maar de straat over te steken...
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar joh, weet je niet hoe gevaarlijk dat wel niet kan zijn![]()
Als je het van die ene keer sporten moet hebben ben je hopeloos te laat hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...
Auwquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...
Gatver Er! Dit klinkt wel heel erg pauperig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij weet net zo goed als ik dat ik de hele avond met een cola aan de kant sta en achteraf denk: had ik maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gatver Er! Dit klinkt wel heel erg pauperig!
Wat moet ik dan zeggen, dat ik dit allemaal ga doen om indruk te maken op jou bij onze date binnenkort...quote:
Nou pas ??quote:
Het ging me vooral om de opmerking zelf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij weet net zo goed als ik dat ik de hele avond met een cola aan de kant sta en achteraf denk: had ik maar...
Trainingspakbroek check...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ging me vooral om de opmerking zelf.
"Indruk maken op de vrouwtjes."
Dat soort zinnen verwacht ik uit de mond van mannen met een trainingspak en foute gouden ketting...
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, dat ik dit allemaal ga doen om indruk te maken op jou bij onze date binnenkort...
Damned, moet ik nog echt gaan sporten ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
* MissMSX impressed is
Ik ben al aan 't aftellen schatquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damned, moet ik nog echt gaan sporten ook...![]()
Daarom post ik een mooie foto. Weet je wat je te wachten staatquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey Melis!!![]()
Klaar met werken mop?
Wees niet bang, er is zat en jij mag straks ook nog hoorquote:
Ik mag hopen dat je 's middags wel lekker vrij bent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Yup... Nou ja, morgen nog 1 dagje ....
Moet tot 3 uur, maar ben t gewend, mijn weekend is altijd kortquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 's middags wel lekker vrij bent?
Anders is je weekend wel heel erg kort...
quote:
Ben jij onze lovecradle al aan 't opmaken?quote:
Ik heb nog een vacature voor de laatste van 2005...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben jij onze lovecradle al aan 't opmaken?
Of ben je'em aan 't inwerken?![]()
Heb je al sollicitanten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature voor de laatste van 2005...![]()
Wat denk je zelf?quote:
Sukkelquote:
De eerste barst in onze prille liefde...quote:
Zo moeilijk zijn die meiden toch niet te vinden denk ik danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste barst in onze prille liefde...![]()
Ik ga jou voorlopig niet wijzer maken dan je bent...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die meiden toch niet te vinden denk ik dan![]()
Ik jou ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga jou voorlopig niet wijzer maken dan je bent...![]()
De basis van iedere goede relatie... Liegen en dingen verzwijgen!quote:
Wie is er hier ooit over een relatie begonnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De basis van iedere goede relatie... Liegen en dingen verzwijgen!![]()
Relatie is een ruim begrip hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie is er hier ooit over een relatie begonnen?
Blij dat we 't daar over eens zijn danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie is een ruim begrip hoor...![]()
Je mist niks hoor, het is wit en het is glad . . .quote:
Welke idioot gaat dan ook werken deze week ??quote:
Releaties zijn zoooooooo vorige eeuw . . .quote:
Ondergetekende...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je mist niks hoor, het is wit en het is glad . . .![]()
[..]
Welke idioot gaat dan ook werken deze week ??![]()
![]()
![]()
Minstens.... de gek die DAT verzonnen heeft...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Releaties zijn zoooooooo vorige eeuw . . .![]()
![]()
Ja ik dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Welke idioot gaat dan ook werken deze week ??![]()
![]()
![]()
Je bedoelt dat je in deze eeuw voortdurend single bent geweest?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Releaties zijn zoooooooo vorige eeuw . . .![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:39 schreef AirwiN het volgende:
Je bedoelt dat je in deze eeuw voortdurend single bent geweest?![]()
quote:
Mensen genoeg volgens mijquote:
Same here... Leuk als je twee dagen alleen maar thuis slaapt, maar 't is meteen ijskoud!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan vind 't maar barkoud..
Leuk als de wind op mijn kamer staat, deuren sluiten niet goed dus de kachel maar wat hoger stoken
quote:
Wat is die ava van jou eigenlijk, denk elke keer dat het een vork met een cape isquote:
Inderdaad.. Geen kachel die 't alvast verwarmd, jawel, maar pas veel later als je er al een tijdje weer in de kamer zit/staat of bezig bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here... Leuk als je twee dagen alleen maar thuis slaapt, maar 't is meteen ijskoud!
Niet echt verhelderend waarschijnlijk, maar dit is 'm in 't groot:quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is die ava van jou eigenlijk, denk elke keer dat het een vork met een cape is
Hier op 3.5 ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef MissMSX het volgende:
Kachel staat op turbo hier en het wil niet echt warmer worden lijkt t
Ruik je al wat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier op 3.5 ofzo
't wordt wel steeds warmer, maar moet ook even denken aan de cavia die ervoor staat
Thanx, maar dan snap ik er nog niks vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt verhelderend waarschijnlijk, maar dit is 'm in 't groot:
[afbeelding]
Coverart van een remixalbum van Like a Tim
Fijn as in fijn of fijn?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
de sneeuw is echt heel fijn
Laat me raden, jij hebt niet zoveel met abstracte kunst?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx, maar dan snap ik er nog niks van
Ik weet veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder van kunst dan ik eigenlijk zou willen wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt niet zoveel met abstracte kunst?
Dierenbeulquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, dat net weer niet
Valt me wel op dat 't beest veel meer water drinkt
Zie ik daar een goed voornemen voor 2006?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder van kunst dan ik eigenlijk zou willen weten
Ik laat m'n auto ook maar staan jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Als in leuk en mooi enzo, alleen auto rijden is nie zo makkelijk
Neuh, een beetje warmte is altijd wel meegenomen voor 't beestquote:
Ik heb de Davinci code gelezen, is dat een goed begin?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een goed voornemen voor 2006?![]()
Ik moet werken dus ik zal wel moeten. Maar gisteravond ging het nog maar vanochtend en vanmiddag niet meer. En voor morgenochtend vrees ik het ergste. Maar he.. voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat m'n auto ook maar staan ja
En nog een goed voornemen voor 2006, echte literatuur gaan lezen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb de Davinci code gelezen, is dat een goed begin?
Als je maar voorzichtig doetquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik moet werken dus ik zal wel moeten. Maar gisteravond ging het nog maar vanochtend en vanmiddag niet meer. En voor morgenochtend vrees ik het ergste. Maar he.. voorsneeuw
heb ik dat wel over
Ik heb op school gewoon 'literatuur' gelezen... nu lees ik alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een goed voornemen voor 2006, echte literatuur gaan lezen!![]()
Is de davinci code dat niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een goed voornemen voor 2006, echte literatuur gaan lezen!![]()
* AirwiN verstopt zijn exemplaar van de Da Vinci code...quote:
Het geeft niet hoor....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN verstopt zijn exemplaar van de Da Vinci code...
![]()
Literatuur of niet, ik vond m geweldigquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN verstopt zijn exemplaar van de Da Vinci code...
![]()
Oeps, dat had ik moeten ontkennen he!?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Literatuur of niet, ik vond m geweldig
Ja, het boek is gewoon het script. Didn't you notice?quote:
Een leuk boekje voor op het strand had wat passender geweest ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Oeps, dat had ik moeten ontkennen he!?
Zag de trailer in de bios, echt supergaaf!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0382625/
Het is echt een filmscript!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het boek is gewoon het script. Didn't you notice?
Ik lees Nietsche op 't strandquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leuk boekje voor op het strand had wat passender geweest ja...![]()
Wat een vrouw!quote:
Het heeft even geduurd, maar ik ben ondertussen wel aan Hanks gewend. Heb'em zelfs leren waarderenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is echt een filmscript!![]()
Maar het leest heerlijk weg.
Ik was in eerste instantie niet zo blij met tom hanks![]()
Maar wie weet zet hij het helemal top neer![]()
George clooney wilde namelijk ook![]()
Ik lees nu trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" Moks.... Leest erg makkelijk weg moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef Mokster het volgende:
Kheb het nog steeds niet gelezen...
Moet ik misschien maar doen na de film (meestal zijn boeken beter dan de film, dus dan valt de film tenminste niet tegen).
ik roep graag dat ik een hekel aan hem hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ik ben ondertussen wel aan Hanks gewend. Heb'em zelfs leren waarderen
Je leert snel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Leest erg makkelijk weg moet ik zeggen
Hij is wel een goed acteur ook. Ik schaam me er niet meer voor daarvoor uit te komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik roep graag dat ik een hekel aan hem heb
Maar er zijn te veel films van heb die ik fantastisch vind![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is wel een goed acteur ook. Ik schaam me er niet meer voor daarvoor uit te komen
Wie had jij in de rol gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet
maar toch zag ik hem niet helemaal in deze rol
Lastig ookquote:
Zeker te jong, misschien Ralph Fiennes .... maar best moeilijk iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lastig ook
Boek ook te lang geleden gelezen.
Ben gen op george maar die is er weer iets te stoer voor.
Matt Damon had het denk ik heel goed kunnen doen maar die is eigenlijk weer iets te jong voor mijn gevoel.
Sweet dreamsquote:
Ik zou 't ook niet weten idd... denk dat Hank 't wel kanquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lastig ook
Boek ook te lang geleden gelezen.
Ben gen op george maar die is er weer iets te stoer voor.
Matt Damon had het denk ik heel goed kunnen doen maar die is eigenlijk weer iets te jong voor mijn gevoel.
Harvey Keitel weer te oud![]()
let's hope so!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou 't ook niet weten idd... denk dat Hank 't wel kan
Hey! Wat goed! Erg benieuwd wat je ervan vindt... (als je hem helemaal uit hebt)quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik lees nu trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" Moks.... Leest erg makkelijk weg moet ik zeggen
Had m voor kerst gevraagd nadat jij er over verteld hadquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey! Wat goed! Erg benieuwd wat je ervan vindt... (als je hem helemaal uit hebt)
Kvoel me helemaal vereerd dat je het onthouden hebt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Had m voor kerst gevraagd nadat jij er over verteld had
Hahaha, cool!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kvoel me helemaal vereerd dat je het onthouden hebt!![]()
Langzaamrijdend verkeerquote:
Klaag de baas maar aan dat je niet eerder weg mochtquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze konden 't weten, eigen schuld dunkt me
Juist, gewoon de baas aanklagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klaag de baas maar aan dat je niet eerder weg mocht
Moet vaker gebeurenquote:
Aanklagen kan altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet vaker kan doen om een geldige reden he
Maar wie wil de baas nou aanklagen buiten 't -te-laat-weg-dus-sta-nu-in-de-file- verhaal van vandaag?quote:
Ik mag door amsterdam heen gaan rijden tot een uurtje of 2 vannachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weet ik 't
Ik zou allang naar huis gaan, eventueel thuiswerken vanavond
Want?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mag door amsterdam heen gaan rijden tot een uurtje of 2 vannacht
Klant opent dit jaar nog een nieuw datacenter, en daar moet iets van IP heen .. met apparatuurquote:
Ik zag daarnet ook de stoep niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
werk
Levensgevaarlijk als je hier zou wonen.
Haarlem schijnt wel erg bizar veel te hebben
De stoep zie je niet meer.
Moest net naar binnen. Heen en weer naar de winkel is 3 min lopen.
Op de terugweg voetstappen van de heenweg al weer onder gesneeuwd
Prettige wedstrijd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Klant opent dit jaar nog een nieuw datacenter, en daar moet iets van IP heen .. met apparatuur![]()
M'n voetjes wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
werk
Levensgevaarlijk als je hier zou wonen.
Haarlem schijnt wel erg bizar veel te hebben
De stoep zie je niet meer.
Moest net naar binnen. Heen en weer naar de winkel is 3 min lopen.
Op de terugweg voetstappen van de heenweg al weer onder gesneeuwd
Hoe hard ging je op de snelweg?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Net even naar Woerden heen en weer geirriteerd (sneeuw!). Maar het resultaat is een gloednieuwe Apple iBook
Konden ze 't niet in januari plannenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Klant opent dit jaar nog een nieuw datacenter, en daar moet iets van IP heen .. met apparatuur![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs poes vind 't prima onder een dekentje
http://popolon.xs4all.nl/shashin/SP_A0730.jpg
Spam ik niet te veel foto's?
xs4all? wasdah?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind van niet, alleen is 't misschien niet slim om de foto's op je pc te hosten, maar op de webspace van xs4all(laad dan ook sneller
)
kan je nog steeds over de snelweg gaanquote:
Je hebt webruimte bij xs4all gekregen omdat je abonee bent bij zequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
xs4all? wasdah?
Ik ben veel te blij met m'n eigen servertje
Ooooooooooooooooooooowhquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt webruimte bij xs4all gekregen omdat je abonee bent bij ze
Valt tegenquote:
Raar hoor dat het glad is,quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Valt tegen
Tis glad
En ik had net mn auto gewassen
Waarom zou je de deuren opslot gaan doen? Komt toch niemand meer buitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef melismay het volgende:
Hier ligt nu echt een mooie laag sneeuw in de tuin, het is haast zonde om er door heen te gaan lopen om de deuren op slot te doen
Je zult altijd zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je de deuren opslot gaan doen? Komt toch niemand meer buiten
Top gear gaat dat altijd winnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Mokster het volgende:
Zappen tussen Lost en Top Gear is een beetje jammer![]()
Programma's over auto's! Bwech!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top gear gaat dat altijd winnen
*klik* en het scherm werd zwartquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Mokster het volgende:
Dit is wel leuk hoor, met humor enzoquote:
Je mannenlijke hormonen spelen op...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Normaal zou ik het helemaal met je eens zijn, maar in dit geval niet. Top Gear is top!![]()
Ga jij eens even een typcursus volgen ja!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mannenlijke hormonen spelen op...![]()
Moks heeft haar nieuwe auto al gezien bij top gear.. degene die die mercedes cl versloeg met touwtrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef Mokster het volgende:
Truste Nixxx!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:ik ga naar bed.. hoop dat het morgen een beetje droog blijft en dat ik niet constant op mijn bek ga
Nee hoor, helemaal nietquote:
Nah, voor mij is 't ook weekend!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ga jij eens even een typcursus volgen ja!![]()
Gebruik de stofzuiger om 't op te zuigenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Mijn achterdeur wil serieus niet meer open!
De sneeuw is er tegenaan gewaaid. Behoorlijk hoog...
Dat verschijnsel begin in tegen de voordeur te krijgen en laat dat nou toevallig de enige deur naar buiten zijn . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Een raam?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat verschijnsel begin in tegen de voordeur te krijgen en laat dat nou toevallig de enige deur naar buiten zijn . . .![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
Ik merk t morgenochtend wel. Blijf nu toch lekker op de bank hangen met mn dekentje!![]()
Bankhangen is vet relekstquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
Ik merk t morgenochtend wel. Blijf nu toch lekker op de bank hangen met mn dekentje!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schone dame, mag ik bij u liggen ??![]()
En daar kreeg jij 't vervolgens weer warm van?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan denkt: mokster kreeg 't lekker warm bij dat lieve bericht
Glijer gemaakt ??quote:
Niet eensquote:
Foto's!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Hell noquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daar kreeg jij 't vervolgens weer warm van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |