Dat dacht ik nou precies over jou!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
Thanx Godt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
En je deed het nog ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
Goed plan! Eerst nog ff wat werk verrichten en daarna ff opwarmen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
ow.. en ik lag NIET bij Cara onder de zonnebank...dat kan ik wel gebruiken.. lekker warm.. met een massage erbij... hmmmm * nixxx droomt weg
Alweer ??quote:
Van m'n werk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alweer ??![]()
Waar moet jij ooit van thuiskomen trouwens ??
Een douche is ook lekker tegen de kouquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Werk ?? Geen vakantie of zo ??quote:
Godt luisterd altijd naar iedereen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Godt luisterd altijd naar iedereen!![]()
4,3,2,1 dan nog wel hequote:
Nee geen vakantie. Ik heb sowieso geen dagen meer en daarnaast zijn dit dus de perfecte dagen van het jaar om GEEN vrij te nemen, want er is toch geen ruk te doen en je mag lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .![]()
![]()
[..]
Werk ?? Geen vakantie of zo ??
Wat doe je dan ??
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Godt luisterd altijd naar iedereen!
Ik handel zelden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist al dat ie fout wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaakt
Luie donderquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wist al dat ie fout was![]()
Maar toch niks aan gedaan![]()
Echt!quote:
Leuk onverwachts bezoek??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet gaan afwassen... heb vanavond onverwachts bezoek
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerdquote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerd
Ligt aan jezelf!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Altijd goed excuus om het eindelijk is te doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen niet handig dat je vervolgens onverwachts moet gaan opruimen
Tis ook niet zo handig dat ik de Vreemdelingencirculaire niet thuis heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf!
Ik werk dan juist veel beter!
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaar
En het kan niet maandag daar zijn want?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja...
Ik weet namelijk nog niet precies welke kant ik opwil.
En ik heb geen inspiratie.
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het kan niet maandag daar zijn want?
Is er niet iemand die je bellen kan om dat na te gaan? Want ik betwijfel ook of er mensen gaan doorwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Klopt, maar de afwas van een week is niet zo gezelligquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |