Dat dacht ik nou precies over jou!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
Thanx Godt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat jullie zo traag zijn!
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
En je deed het nog ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wilde hem niet openen!
Maar moest van moks
Goed plan! Eerst nog ff wat werk verrichten en daarna ff opwarmen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
ow.. en ik lag NIET bij Cara onder de zonnebank...dat kan ik wel gebruiken.. lekker warm.. met een massage erbij... hmmmm * nixxx droomt weg
Alweer ??quote:
Van m'n werk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alweer ??![]()
Waar moet jij ooit van thuiskomen trouwens ??
Een douche is ook lekker tegen de kouquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar even opwarmen in mijn bed nu... alleenwheheheheheheheeee
Werk ?? Geen vakantie of zo ??quote:
Godt luisterd altijd naar iedereen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat anderen zeggen?
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Godt luisterd altijd naar iedereen!![]()
4,3,2,1 dan nog wel hequote:
Nee geen vakantie. Ik heb sowieso geen dagen meer en daarnaast zijn dit dus de perfecte dagen van het jaar om GEEN vrij te nemen, want er is toch geen ruk te doen en je mag lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeur toch niet, doe dat al 10 jaar . . .![]()
![]()
[..]
Werk ?? Geen vakantie of zo ??
Wat doe je dan ??
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Godt luisterd altijd naar iedereen!
Ik handel zelden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar blijft dan de vrouw van m'n dromen ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist al dat ie fout wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je Godt ook met 'dt' schrijft anders had ik een opmerking over 'luisterd' gemaakt
Luie donderquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wist al dat ie fout was![]()
Maar toch niks aan gedaan![]()
Echt!quote:
Leuk onverwachts bezoek??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet gaan afwassen... heb vanavond onverwachts bezoek
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerdquote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, een vriendin en d'r man. Maar ik had in m'n hoofd dat ik naar hen zou gaan en dat had ik dus verkeerd
Ligt aan jezelf!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Altijd goed excuus om het eindelijk is te doen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen niet handig dat je vervolgens onverwachts moet gaan opruimen
Tis ook niet zo handig dat ik de Vreemdelingencirculaire niet thuis heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf!
Ik werk dan juist veel beter!
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef Mokster het volgende:
Thuiswerken is bij nader inzien niet echt mijn ding.
Concentratie is 0,0.
Ik haat mensen die op de dag voor oud & nieuw per sé een beleidsstandpunt willen hebben!
Waarom kan dat dan niet gewoon tot maandag wachten??
Ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want, je wil het graag uitstellen tot volgend jaar
En het kan niet maandag daar zijn want?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja...
Ik weet namelijk nog niet precies welke kant ik opwil.
En ik heb geen inspiratie.
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het kan niet maandag daar zijn want?
Is er niet iemand die je bellen kan om dat na te gaan? Want ik betwijfel ook of er mensen gaan doorwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Klopt, maar de afwas van een week is niet zo gezelligquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De nota moet af voordat de Minister terug is van reces. Maar kan me niet zo goed voorstellen dat het nou veel uitmaakt of ik het vanmiddag al af heb of maandagochtend. Tenzij er mensen gaan doorwerken dit weekend...
Sterkte (hug)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef Mokster het volgende:
Ik ga nog ff nadenken... en pogen iets op papier te krijgen.
Ik ben gewoon helemaal blij de laatste tijd en af en toe krijg ik een uitbarsting van blijheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Wat Miss?
heerlijk om te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal blij de laatste tijd en af en toe krijg ik een uitbarsting van blijheid![]()
Fijn om te horenquote:
Nee, waarom zou dat moeten? Heb je ergens anders een baan nu?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Als je een brief krijgt van je pensioenmaatschappij die begint met de volgende zin 'Ten gevolge van de beëindiging van uw dienstverband...' moet je je dan zorgen maken, of niet?![]()
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat moeten? Heb je ergens anders een baan nu?
Dan ga je een pensioen gat krijgen. Het ligt er maar aan hoe lang je niet werkt of dat heel erg gaat worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...![]()
Nee, mijn pensioen loopt al enige tijd bij een andere maantschappij. Maar het is wel apart om een brief te krijgen dat je dienstverband is beëindigd, zonder dat je daar zelf vanaf weet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je een pensioen gat krijgen. Het ligt er maar aan hoe lang je niet werkt of dat heel erg gaat worden.
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope! Daar zit 'm de kneep, zeg maar...![]()
Ah ok, dan moet je even bellen jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn pensioen loopt al enige tijd bij een andere maantschappij. Maar het is wel apart om een brief te krijgen dat je dienstverband is beëindigd, zonder dat je daar zelf vanaf weet...
Ik wacht het resultaat van de Oudejaarsloterij wel even af, voor ik actie onderneem...![]()
Moet jij niet een stuk schrijvenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen (tenzij je tevens een ontslagbrief van je huidige baas hebt gevonden)...
Kreeg ineens een brainwave en ik heb mijn bijdrage doorgemaild!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij niet een stuk schrijven![]()
Helaas niet nee, ze kijken allemaal uit naar 't weekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...
Ik weet haast wel zeker van nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, hij is niet goed bij z'n hoofd als hij zijn beste werknemer de laan uit zou sturen. Maar hij ligt al bij de 'maandag maar ff bellen' stapel. Ik vermoed dat ik nu niet veel behulpzame mensen ga vinden op dit tijdstip...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kreeg ineens een brainwave en ik heb mijn bijdrage doorgemaild!![]()
De rest doe ik wel op mn gemakkie, morgen en overmorgen.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil nog gaan sporten, maar ik wil niet door dat k*tweer...
komt dat geloofwaardig over?
Thanks!quote:
Dat was ik er vergeten bij te vertellen. Ik hoef alleen maar de straat over te steken...quote:
Doe eens niet zo raar joh, weet je niet hoe gevaarlijk dat wel niet kan zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was ik er vergeten bij te vertellen. Ik hoef alleen maar de straat over te steken...
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar joh, weet je niet hoe gevaarlijk dat wel niet kan zijn![]()
Als je het van die ene keer sporten moet hebben ben je hopeloos te laat hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...
Auwquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar ja, morgen stappen, indruk maken op de vrouwtjes... Dan kan een keertje sporten nooit kwaad...
Gatver Er! Dit klinkt wel heel erg pauperig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij weet net zo goed als ik dat ik de hele avond met een cola aan de kant sta en achteraf denk: had ik maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gatver Er! Dit klinkt wel heel erg pauperig!
Wat moet ik dan zeggen, dat ik dit allemaal ga doen om indruk te maken op jou bij onze date binnenkort...quote:
Nou pas ??quote:
Het ging me vooral om de opmerking zelf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij weet net zo goed als ik dat ik de hele avond met een cola aan de kant sta en achteraf denk: had ik maar...
Trainingspakbroek check...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ging me vooral om de opmerking zelf.
"Indruk maken op de vrouwtjes."
Dat soort zinnen verwacht ik uit de mond van mannen met een trainingspak en foute gouden ketting...
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, dat ik dit allemaal ga doen om indruk te maken op jou bij onze date binnenkort...
Damned, moet ik nog echt gaan sporten ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
* MissMSX impressed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |