Ja zou ik niet durven zeggen, maar lijkt mij wel een goede keuze eigenlijk, Henk ten Cate terughalen zou natuurlijk ook wel oke zijn, maar die gaat natuurlijk (en terecht) niet weg uit barcelona...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Fathom het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Vind ik een goede trainer. Maar ging hij neit eerst een periode bij clubs kijken? Hij was tijd terug in een tv programma waarin hij vertelde op een soort stage jaar te gaan.
Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
terecht.
Nu kijken op Pi-air nog zo'n beschermde status heeft.
Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.
Ik wist niet dat die een trainersdiploma hadquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.
Lijkt me de meest voor de hand liggende combi ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Graham Arnold wordt de assistent van Ruud Brood.
De kantinejuffen waren niet zo voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Wotte zal zichzelf al wel hebben aangeboden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kantinejuffen waren niet zo voor.
Willem II, NAC Breda, RBC Roosendaal en PSV Eindhovenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef trith het volgende:
Willem 2, NAc,RBC Roosendaal het is allemaal niks in brabant, alleen pisvee nog...
Dan neemt 'ie toch gewoon die Feyenoord-medewerkster mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kantinejuffen waren niet zo voor.
En Den Bosch natuurlijk, 3x kampioen in 6 jaar. Helaas wil het op het hoogste niveau niet zo vlottenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef JorgeCampos het volgende:
jep.. het wil al een paar seizoenen niet meer echt lukken in Brabant.
(behalve PSV dan, dat gaat prima toch)
Maar RKC doet het dit jaar ook heel aardig, gelukkig.
Ton is een prima kerel, maar hij heeft met NAC nooit iets gepresteerd.. Dus was het tijd om hem te ontslaan. (en zijn contract was VEEL te lang.. hij had nu nog 1.5 jaar te gaan pfff)
Inderdaad zal het wel R. Brood/G. Arnold worden.
Alhoewel Maaskant mij ook een prima keuze lijkt.
owja, moet leren kijken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
jep en die noemde ik ook als uitzondering.
Denk ik ook niet.. Een andere trainer gaat deze negatieve spiraal niet meer omkeren. + het kost ze (veel) geld als ze Roks ontslaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Roks er helemaal niet maar uit zal vliegen dit seizoen.
Het gaat redelijk. We verliezen bijna niet. Thuis nog ongeslagen. Maar spelen te veel gelijk. Binnen 1 a 2 jaar gaan we weer meedoen voor het kampioenschap.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef JorgeCampos het volgende:
jep dat is zonde. Hoe gaat het dit jaar.. Niet zo best dacht ik.. Even opzoeken. Hmm 5e.
Als we er vanuit gaan dat RBC degradeert dan MOET er dus een andere Brabantse club promoveren.
Helmond Sport of Top Oss misschien.![]()
Maar heeft Dolf Roks dan geen trots ofzo, ik bedoel waarom gooit hij zelf de handdoek niet? lichtelijk offtopic, dat welquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk ik ook niet.. Een andere trainer gaat deze negatieve spiraal niet meer omkeren. + het kost ze (veel) geld als ze Roks ontslaan.
Als hij de eer aan zichzelf houdt dan heeft hij wel trots, maar geen baan. Hij wil dat gewoon afmaken. Wellicht tegen beter weten in, maar het is beter dan dat hij het opgeeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Maar heeft Dolf Roks dan geen trots ofzo, ik bedoel waarom gooit hij zelf de handdoek niet? lichtelijk offtopic, dat wel![]()
Omdat Roks zelf waarschijnlijk ook niet financieel onafhankelijk is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Maar heeft Dolf Roks dan geen trots ofzo, ik bedoel waarom gooit hij zelf de handdoek niet? lichtelijk offtopic, dat wel![]()
Dat zijn nou net 2 spelers die nog niet brengen wat er van ze verwacht werd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef blue.eyes het volgende:
En hoog van de toren dat ze inderdaad blaasten aan het begin van het seizoen... Moet je voorstellen hoe Sander van Gessel en Kurt Elshot zich nu voelen... Die wilden weg bij Groningen, hogerop...![]()
Ze hebben zelf ook vast wel een aandeel in de matige prestaties, dus ze moeten niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef blue.eyes het volgende:
En hoog van de toren dat ze inderdaad blaasten aan het begin van het seizoen... Moet je voorstellen hoe Sander van Gessel en Kurt Elshot zich nu voelen... Die wilden weg bij Groningen, hogerop...![]()
Ach dat is met bijna alle binnenlandse transfers (behalve transfers naar een top drie club). Yuri Cornelisse die eerst van RKC naar NAC gaat en daarna naar Groningen, qua niveau maakt het allemaal niet zoveel. Of Saeijs die aan het eind van dit seizoen van ADO naar Roda gaat. Dat scheelt op dit moment ook maar vier punten op de ranglijst...om ff scorebordjournalistiek toe te passen. Maar goed, salaris of een nieuwe uitdaging kunnen natuurlijk ook een rol spelen, maar als je zegt dat het een enorme sportieve verbetering is klinkt dat wat beter. [/offtopic]quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef blue.eyes het volgende:
Ik vind het terecht dat Ton Lokhoff een eindje is gaan wieberen. Henk ten Cate had na het behalen van de UEFA Cup aan moeten blijven, maar dankzij dat enorm gepruts van Ton Lokhoff zijn ze weer een gedoodverfde middenmoter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ton was toch meer een assistent en supporter dan een hoofdtrainer, die ook impopulaire maatregelen moet nemen.
ik zat echt enorm te twijfelen, blaasten, blaasden, bliezen: ik raakte er helemaal confuus vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |