abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 30 december 2005 @ 13:06:39 #1
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33536809
De oefenmeester, die nog een contract had van 1,5 jaar bij de betaald voetbalclub uit Breda, is de laan uitgestuurd wegens onvoldoende resultaten van het eerste elftal.
Ook zijn assistent, Nico van Zoghel, kan vertrekken.
(Later meer...)

http://www.ad.nl/sport/article92425.ece

Zat er aan te komen lijkt me... Wie zal hem opvolgen?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33536886

Robert Maaskant
  Redactie Games vrijdag 30 december 2005 @ 13:10:51 #3
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33536969
Zat ik ook al aan te denken. Vind ik een goede trainer. Maar ging hij neit eerst een periode bij clubs kijken? Hij was tijd terug in een tv programma waarin hij vertelde op een soort stage jaar te gaan.
pi_33537011
Bevestiging van NAC

Technische staf op non-actief
Het bestuur van NAC Breda heeft besloten om de huidige technische staf (Ton Lokhoff / Nico van Zoghel) met onmiddellijke ingang op non-actief te stellen.

Beiden zijn vandaag in een persoonlijk gesprek met voorzitter Willem van der Hoeven op de hoogte gebracht van dit besluit. De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid.

Het bestuur van NAC Breda betreurd het dat het tot dit besluit heeft moeten komen, zeker in het licht van het langdurige dienstverband (van met name Ton Lokhoff) bij onze club.

Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofd trainer en assistent trainer.

pi_33537066
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Fathom het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Vind ik een goede trainer. Maar ging hij neit eerst een periode bij clubs kijken? Hij was tijd terug in een tv programma waarin hij vertelde op een soort stage jaar te gaan.
Ja zou ik niet durven zeggen, maar lijkt mij wel een goede keuze eigenlijk, Henk ten Cate terughalen zou natuurlijk ook wel oke zijn, maar die gaat natuurlijk (en terecht) niet weg uit barcelona...

Denk dat de buren van NAC, RBC de volgende zijn die een trainer ontslaan ( en dit keer het niet terugdraaien )
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:16:00 #6
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_33537166
Onrust in Brabant!

Die Lokhof heeft NAC (met toch een verzameling aardige voetballers!) nooit aan de praat gekregen. Hoewel ik vind dat de selectie van NAC wat uit balans is (teveel mooi weervoetballers, en te weinig klasse om wedstrijden puur op techniek te beslissen ) en het dus niet makkelijk zal zijn voor de nieuwe coach om betere resultaten te halen.
pi_33537216
En waar blijft het wel rustig in Brabant?

Den Bosch en omstreken
pi_33537261
Lokhoff heeft zich wel geprofileerd als een waardeloze trainer. Het enige wat opvalt is dat ze hem nu pas hebben ontslagen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:20:17 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33537324
arme ton

NAC Breda stuurt Ton Lokhoff naar huis

30/12/2005 12:54

Ton Lokhoff gaat het nieuwe jaar in zonder club. De trainer is met onmiddellijke ingang op non-actief gesteld bij NAC Breda. De tegenvallende resultaten zijn de reden voor de wisseling van de wacht.

'De aanhoudende tegenvallende sportieve resultaten en de verwachting dat de resultaten op korte termijn niet zullen verbeteren hebben tot dit besluit geleid', stelt NAC in een verklaring. Naast Lokhoff moet ook zijn assistent Nico van Zoghel plaatsmaken.

Het ontslag komt niet als een grote verrassing. De dagen waren geteld voor Lokhoff, die sinds 1 juli 2003 de leiding heeft bij NAC. De 46-jarige trainer wordt verweten de investeringen niet hebben laten volgen door sportieve successen. Ondanks de nodige versterkingen slaagde hij er niet in de Bredase club mee te laten doen in de strijd om de UEFA Cupplaatsen.

De onrust groeide toen de BN/De Stem meldde dat Ruud Brood was benaderd om de taken van Lokhoff over te nemen. De trainer van Helmond Sport zou met Graham Arnold de Brabantse selectie gaan leiden. Directeur Theo Mommers ontkende toen op de NAC-website de trainerswissel.

Met eventuele opvolgers heeft NAC naar eigen zeggen nog niet gesproken. 'Nadat overeenstemming is bereikt over de afwikkeling van beiden arbeidsovereenkomsten zullen besprekingen worden gestart met kandidaten over de positie van hoofdtrainer en assistent-trainer.'
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:29:46 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33537716
terecht.

Nu kijken op Pi-air nog zo'n beschermde status heeft.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33537745
pi_33537779
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
terecht.

Nu kijken op Pi-air nog zo'n beschermde status heeft.
Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:32:46 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33537834
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.
Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.
pi_33537883
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.
Ik wist niet dat die een trainersdiploma had
  Redactie Games vrijdag 30 december 2005 @ 13:36:24 #15
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33537983
Ik denk dat het voor Pi-Air wel goed is als er een andere trainer komt. Dat vriendjes gedoe.
pi_33538020
Ik dacht dat Ton een andere functie zou krijgen binnen NAC, maar ze sturen hem dus helemaal weg. Graham Arnold had zich al aangeboden voor een trainersfunctie. Maar het lijkt me sterk dat ze die voor de groep gaan zetten.
That's all folks!
pi_33538098
Graham Arnold wordt de assistent van Ruud Brood.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 december 2005 @ 13:42:40 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_33538226
dag dag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:42:56 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538231
Wotte zal zichzelf al wel hebben aangeboden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33538264
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Graham Arnold wordt de assistent van Ruud Brood.
Lijkt me de meest voor de hand liggende combi ja.
That's all folks!
pi_33538283
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Wotte zal zichzelf al wel hebben aangeboden
De kantinejuffen waren niet zo voor.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:47:12 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538386
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

of juist wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33538409
Willem 2, NAc,RBC Roosendaal het is allemaal niks in brabant, alleen pisvee nog...
pi_33538541
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef trith het volgende:
Willem 2, NAc,RBC Roosendaal het is allemaal niks in brabant, alleen pisvee nog...
Willem II, NAC Breda, RBC Roosendaal en PSV Eindhoven
pi_33538689
jep.. het wil al een paar seizoenen niet meer echt lukken in Brabant.
(behalve PSV dan, dat gaat prima toch )
Maar RKC doet het dit jaar ook heel aardig, gelukkig.

Ton is een prima kerel, maar hij heeft met NAC nooit iets gepresteerd.. Dus was het tijd om hem te ontslaan. (en zijn contract was VEEL te lang.. hij had nu nog 1.5 jaar te gaan pfff)

Inderdaad zal het wel R. Brood/G. Arnold worden.

Alhoewel Maaskant mij ook een prima keuze lijkt.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:56:28 #26
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33538745
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan neemt 'ie toch gewoon die Feyenoord-medewerkster mee?
pi_33538800
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef JorgeCampos het volgende:
jep.. het wil al een paar seizoenen niet meer echt lukken in Brabant.
(behalve PSV dan, dat gaat prima toch )
Maar RKC doet het dit jaar ook heel aardig, gelukkig.

Ton is een prima kerel, maar hij heeft met NAC nooit iets gepresteerd.. Dus was het tijd om hem te ontslaan. (en zijn contract was VEEL te lang.. hij had nu nog 1.5 jaar te gaan pfff)

Inderdaad zal het wel R. Brood/G. Arnold worden.

Alhoewel Maaskant mij ook een prima keuze lijkt.
En Den Bosch natuurlijk, 3x kampioen in 6 jaar. Helaas wil het op het hoogste niveau niet zo vlotten
pi_33538948
jep dat is zonde. Hoe gaat het dit jaar.. Niet zo best dacht ik.. Even opzoeken. Hmm 5e.
Als we er vanuit gaan dat RBC degradeert dan MOET er dus een andere Brabantse club promoveren.
Helmond Sport of Top Oss misschien.
pi_33539017
Waalwijk ligt toch ook in Brabant
Verder niet onverwacht natuurlijk, al is het tijdstip wel ontzettend lullig...
en vind ik het wel verrassend dat ie er nog eerder uitvliegt dan Roks
pi_33539200
quote:
Waalwijk ligt toch ook in Brabant
jep en die noemde ik ook als uitzondering.
pi_33539727
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef JorgeCampos het volgende:

[..]

jep en die noemde ik ook als uitzondering.
owja, moet leren kijken...
pi_33539811
Het zou me niet eens verbazen als Roks er helemaal niet maar uit zal vliegen dit seizoen.
pi_33539945
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Roks er helemaal niet maar uit zal vliegen dit seizoen.
Denk ik ook niet.. Een andere trainer gaat deze negatieve spiraal niet meer omkeren. + het kost ze (veel) geld als ze Roks ontslaan.
pi_33539992
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef JorgeCampos het volgende:
jep dat is zonde. Hoe gaat het dit jaar.. Niet zo best dacht ik.. Even opzoeken. Hmm 5e.
Als we er vanuit gaan dat RBC degradeert dan MOET er dus een andere Brabantse club promoveren.
Helmond Sport of Top Oss misschien.
Het gaat redelijk. We verliezen bijna niet. Thuis nog ongeslagen. Maar spelen te veel gelijk. Binnen 1 a 2 jaar gaan we weer meedoen voor het kampioenschap.
pi_33540918
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Denk ik ook niet.. Een andere trainer gaat deze negatieve spiraal niet meer omkeren. + het kost ze (veel) geld als ze Roks ontslaan.
Maar heeft Dolf Roks dan geen trots ofzo, ik bedoel waarom gooit hij zelf de handdoek niet? lichtelijk offtopic, dat wel
pi_33541077
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef blue.eyes het volgende:

[..]

Maar heeft Dolf Roks dan geen trots ofzo, ik bedoel waarom gooit hij zelf de handdoek niet? lichtelijk offtopic, dat wel
Als hij de eer aan zichzelf houdt dan heeft hij wel trots, maar geen baan. Hij wil dat gewoon afmaken. Wellicht tegen beter weten in, maar het is beter dan dat hij het opgeeft.
pi_33541085
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef blue.eyes het volgende:

[..]

Omdat Roks zelf waarschijnlijk ook niet financieel onafhankelijk is.
pi_33541236
Ik moet zeggen dat het op zich terecht is dat de trainer van NAC eruit gaat, resultaten zijn erg tegenvallend
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_33541394
En hoog van de toren dat ze inderdaad blaasten aan het begin van het seizoen... Moet je voorstellen hoe Sander van Gessel en Kurt Elshot zich nu voelen... Die wilden weg bij Groningen, hogerop...
pi_33542021
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef blue.eyes het volgende:
En hoog van de toren dat ze inderdaad blaasten aan het begin van het seizoen... Moet je voorstellen hoe Sander van Gessel en Kurt Elshot zich nu voelen... Die wilden weg bij Groningen, hogerop...
Dat zijn nou net 2 spelers die nog niet brengen wat er van ze verwacht werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')