Ja zou ik niet durven zeggen, maar lijkt mij wel een goede keuze eigenlijk, Henk ten Cate terughalen zou natuurlijk ook wel oke zijn, maar die gaat natuurlijk (en terecht) niet weg uit barcelona...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef Fathom het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Vind ik een goede trainer. Maar ging hij neit eerst een periode bij clubs kijken? Hij was tijd terug in een tv programma waarin hij vertelde op een soort stage jaar te gaan.
Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
terecht.
Nu kijken op Pi-air nog zo'n beschermde status heeft.
Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had het gevoel dat het meer andersom was... Dat Lokhoff een beschermde status had dankzij Pi-air.
Ik wist niet dat die een trainersdiploma hadquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat had ie ook wel denk ik, maar ook dat houdt een keer op. Misschien kan Pierre het gaan doen.
Lijkt me de meest voor de hand liggende combi ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Graham Arnold wordt de assistent van Ruud Brood.
De kantinejuffen waren niet zo voor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Wotte zal zichzelf al wel hebben aangeboden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De kantinejuffen waren niet zo voor.
Willem II, NAC Breda, RBC Roosendaal en PSV Eindhovenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef trith het volgende:
Willem 2, NAc,RBC Roosendaal het is allemaal niks in brabant, alleen pisvee nog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |