Zie post boven deze.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:42 schreef partyyboyy het volgende:
De laatste paar dagen zie ik op FOK! steeds meer de symbolen ^^ gebruikt worden.
Maar wat is nu eigenlijk de betekenis hiervan?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Radiohost het volgende:
Ah goed topic, kan ik ook mijn vraag over wat een 'lemming' nu is eens stellen.
Opgelost!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Radiohost het volgende:
Ah goed topic, kan ik ook mijn vraag over wat een 'lemming' nu is eens stellen.
Hallo? Lees je je topic ook? De eerste post na je OP gaf al antwoord:quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef partyyboyy het volgende:
maar wat betekenen nu de symbolen: ^^ , die de laatste tijd vaak gebruikt worden?
quote:
ik denk gewoon een uitting van blijheid dat met ^^ word beschreven aangezien : D veéééél moeilijker is om te typen dan ^^ 2 keer op Shift 6 spatie te drukkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef partyyboyy het volgende:
maar wat betekenen nu de symbolen: ^^ , die de laatste tijd vaak gebruikt worden?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Lees je je topic ook? De eerste post na je OP gaf al antwoord:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sorry, maar volgens mij betekent het nog iets anders.
weet je dat of denk je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik denk gewoon een uitting van blijheid dat met ^^ word beschreven aangezien : D veéééél moeilijker is om te typen dan ^^ 2 keer op Shift 6 spatie te drukken![]()
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.
als jij denkt dat het maar 1 betekenis heeft, zeg dan niet dat ik mijn topic eens goed door moet lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.
winterdepressies denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zeg![]()
als er staat ik denk dan weet ik het dus niet zeker, snuggere jongenmanquote:
misschien moet ik toch mijn topics beter doorlezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als er staat ik denk dan weet ik het dus niet zeker, snuggere jongenman
Ik niet, ik doe zelfs een dansjequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zeg![]()
kan je ook tapdancen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe zelfs een dansje![]()
nopequote:
Kusje d'r op.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope![]()
ik heb geen beentjes![]()
Nu maak je me![]()
mijn welgemeende excuses. handpop dancen is tegenwoordig ook helemaal in, dus no worries!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope![]()
ik heb geen beentjes![]()
Nu maak je me![]()
ok, dan ga ik weer verderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Baleog het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses. handpop dancen is tegenwoordig ook helemaal in, dus no worries!
is er tenminste nog iemand actiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ok, dan ga ik weer verder![]()
![]()
en dat staat voor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:26 schreef _Liquid_ het volgende:
[afbeelding]
dat is zeg maar het poppetje wat dan uitgebeeld wordt..
Je kan ook doen ^_- dan heb je nog 1 oog dicht ofzo .. half slaap half blij.. maar dat gaat wel erg ver :p
prcs, dat domme gelul over kutsmilie.quote:
sneeuwbui met sterke windquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Dan heb ik weer een nieuwe: Wat betekent sneeuwjacht? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
Is het niet op jacht gaan naar sneeuwquote:
Dat klopt, dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet op jacht gaan naar sneeuw![]()
niet op jacht gaan in de sneeuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef zatoichi het volgende:
Dus eerder andersom sneeuw dat op jacht gaat naar jou! Spannend, extra opletten vanavond!
Nee, sneeuwbui met sterke windquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet op jacht gaan in de sneeuw?
Op jacht gaan in sneeuwbui met sterke wind? (sneeuwbui met sterke wind noem je toch sneeuwstorm)quote:
Er gaat niemand op jacht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Op jacht gaan in sneeuwbui met sterke wind? (sneeuwbui met sterke wind noem je toch sneeuwstorm)![]()
een zeiljacht in een sneeuwstorm is een sneeuwjacht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er gaat niemand op jacht.
En sneeuwstorm is een graadje erger dan sneeuwjacht.
Ga je nou alles opsommen wat het niet is? Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een zeiljacht in een sneeuwstorm is een sneeuwjacht.![]()
Doe is niet zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nou alles opsommen wat het niet is? Veel plezier.
ex dividendquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Of wat is de betekenis van XD ?
Extreem Drukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Of wat is de betekenis van XD ?
Wat betekent 'zenuwlijer'?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Extreem Druk
Wat het vandaag dus niet is![]()
dat is het hoofd (vandaar leider) van de zenuwenquote:
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.quote:
Lijer, niet leider. Poging twee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is het hoofd (vandaar leider) van de zenuwen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.
Dus ik heb wel gelijk, jij maakt de typefout toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijer, niet leider. Poging twee.
Dan was je er nog niet in 1963 en zeker niet in 1956(?). De eerste keer dat ik het meemaakte was toen mijn moeder de gordijnen 's-morgens opendeed en dat het donker bleef in de kamer. De sneeuw was tot onder de slaapkamerramen opgestoven. Gelukkig konden we nog de achterdeur uit. En toen we buitenkwamen waren de lantaarns erg kort. We woonden toen aan de rand van het dorp Huizen. We zijn toen een tijdje geïsoleerd geweest in een tijd dat de melk- en groentenman nog aan huis kwamen venten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Dan heb ik weer een nieuwe: Wat betekent sneeuwjacht? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
Nee, de spelfout was de jouwe. Laatste poging.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus ik heb wel gelijk, jij maakt de typefout toch?
Je tweede poging is geslaagt hoor.![]()
Dat staat voor heel hard lachen (de X staat voor dichtgeknepen ogen, de D voor de open mond).quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.
Ik maakte geen spelfout?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de spelfout was de jouwe. Laatste poging.
Welles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik maakte geen spelfout?![]()
waardan, waarden, zegdan waardan...quote:
Ga je nou eindelijk je Ritalin eens innemen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waardan, waarden, zegdan waardan...
Ritalin, Ritalin ik heb geen zin in Ritalin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nou eindelijk je Ritalin eens innemen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |