Zie post boven deze.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:42 schreef partyyboyy het volgende:
De laatste paar dagen zie ik op FOK! steeds meer de symbolen ^^ gebruikt worden.
Maar wat is nu eigenlijk de betekenis hiervan?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Radiohost het volgende:
Ah goed topic, kan ik ook mijn vraag over wat een 'lemming' nu is eens stellen.
Opgelost!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Radiohost het volgende:
Ah goed topic, kan ik ook mijn vraag over wat een 'lemming' nu is eens stellen.
Hallo? Lees je je topic ook? De eerste post na je OP gaf al antwoord:quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef partyyboyy het volgende:
maar wat betekenen nu de symbolen: ^^ , die de laatste tijd vaak gebruikt worden?
quote:
ik denk gewoon een uitting van blijheid dat met ^^ word beschreven aangezien : D veéééél moeilijker is om te typen dan ^^ 2 keer op Shift 6 spatie te drukkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef partyyboyy het volgende:
maar wat betekenen nu de symbolen: ^^ , die de laatste tijd vaak gebruikt worden?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Lees je je topic ook? De eerste post na je OP gaf al antwoord:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
sorry, maar volgens mij betekent het nog iets anders.
weet je dat of denk je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik denk gewoon een uitting van blijheid dat met ^^ word beschreven aangezien : D veéééél moeilijker is om te typen dan ^^ 2 keer op Shift 6 spatie te drukken![]()
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.
als jij denkt dat het maar 1 betekenis heeft, zeg dan niet dat ik mijn topic eens goed door moet lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je het beter weet, vraag het dan niet.
winterdepressies denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zeg![]()
als er staat ik denk dan weet ik het dus niet zeker, snuggere jongenmanquote:
misschien moet ik toch mijn topics beter doorlezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als er staat ik denk dan weet ik het dus niet zeker, snuggere jongenman
Ik niet, ik doe zelfs een dansjequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
haha, het zou toch kunnen dat het nog wat meer betekend, wat is iedereen chago vandaag op fok zeg![]()
kan je ook tapdancen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe zelfs een dansje![]()
nopequote:
Kusje d'r op.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope![]()
ik heb geen beentjes![]()
Nu maak je me![]()
mijn welgemeende excuses. handpop dancen is tegenwoordig ook helemaal in, dus no worries!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope![]()
ik heb geen beentjes![]()
Nu maak je me![]()
ok, dan ga ik weer verderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Baleog het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses. handpop dancen is tegenwoordig ook helemaal in, dus no worries!
is er tenminste nog iemand actiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ok, dan ga ik weer verder![]()
![]()
en dat staat voor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:26 schreef _Liquid_ het volgende:
[afbeelding]
dat is zeg maar het poppetje wat dan uitgebeeld wordt..
Je kan ook doen ^_- dan heb je nog 1 oog dicht ofzo .. half slaap half blij.. maar dat gaat wel erg ver :p
prcs, dat domme gelul over kutsmilie.quote:
sneeuwbui met sterke windquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Dan heb ik weer een nieuwe: Wat betekent sneeuwjacht? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
Is het niet op jacht gaan naar sneeuwquote:
Dat klopt, dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is het niet op jacht gaan naar sneeuw![]()
niet op jacht gaan in de sneeuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef zatoichi het volgende:
Dus eerder andersom sneeuw dat op jacht gaat naar jou! Spannend, extra opletten vanavond!
Nee, sneeuwbui met sterke windquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niet op jacht gaan in de sneeuw?
Op jacht gaan in sneeuwbui met sterke wind? (sneeuwbui met sterke wind noem je toch sneeuwstorm)quote:
Er gaat niemand op jacht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Op jacht gaan in sneeuwbui met sterke wind? (sneeuwbui met sterke wind noem je toch sneeuwstorm)![]()
een zeiljacht in een sneeuwstorm is een sneeuwjacht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er gaat niemand op jacht.
En sneeuwstorm is een graadje erger dan sneeuwjacht.
Ga je nou alles opsommen wat het niet is? Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een zeiljacht in een sneeuwstorm is een sneeuwjacht.![]()
Doe is niet zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nou alles opsommen wat het niet is? Veel plezier.
ex dividendquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Of wat is de betekenis van XD ?
Extreem Drukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Of wat is de betekenis van XD ?
Wat betekent 'zenuwlijer'?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Extreem Druk
Wat het vandaag dus niet is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |