dat is het hoofd (vandaar leider) van de zenuwenquote:
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.quote:
Lijer, niet leider. Poging twee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is het hoofd (vandaar leider) van de zenuwen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.
Dus ik heb wel gelijk, jij maakt de typefout toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijer, niet leider. Poging twee.
Dan was je er nog niet in 1963 en zeker niet in 1956(?). De eerste keer dat ik het meemaakte was toen mijn moeder de gordijnen 's-morgens opendeed en dat het donker bleef in de kamer. De sneeuw was tot onder de slaapkamerramen opgestoven. Gelukkig konden we nog de achterdeur uit. En toen we buitenkwamen waren de lantaarns erg kort. We woonden toen aan de rand van het dorp Huizen. We zijn toen een tijdje geïsoleerd geweest in een tijd dat de melk- en groentenman nog aan huis kwamen venten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Dan heb ik weer een nieuwe: Wat betekent sneeuwjacht? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
Nee, de spelfout was de jouwe. Laatste poging.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus ik heb wel gelijk, jij maakt de typefout toch?
Je tweede poging is geslaagt hoor.![]()
Dat staat voor heel hard lachen (de X staat voor dichtgeknepen ogen, de D voor de open mond).quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het XD zoals het door van die animegassies enzo wordt gebruikt. Die na elke zin die ze typen, XD typen.
Ik maakte geen spelfout?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, de spelfout was de jouwe. Laatste poging.
Welles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik maakte geen spelfout?![]()
waardan, waarden, zegdan waardan...quote:
Ga je nou eindelijk je Ritalin eens innemen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waardan, waarden, zegdan waardan...
Ritalin, Ritalin ik heb geen zin in Ritalin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je nou eindelijk je Ritalin eens innemen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |