quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgens mij heb je beter. De inzending van de wedstrijd december vind ik veel beter, maar da's heel persoonlijk....
Die zijn beide niet dit jaar gemaakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Vind ik je inzending van de wedstrijd Oosters sterker, maar misschien weer minder op de algemene smaak toegesneden.
Stuur de tweede in. Maken we er beste Toeps foto 2005 vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef luap het volgende:
Hier 3 foto's die ik zelf erg mooi vind. Het zijn alleen zoon verschillende onderwerpen dat ik niet kan kiezen... help!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je archief, wat doe je!!! ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef k_man het volgende:
Die zijn beide niet dit jaar gemaakt...
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Elefes het volgende:
De eerste dubbellu
Die vind ik het meest bijzonder, alleen jammer dat het linkeroog (aan de rechterkant) net niet helemaal scherp is..
Nee, hier mag je er over lullenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef Disorder het volgende:
Even voor de duidelijkheid, hier moet je inzending worden geplaatst?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Subhuman het volgende:
Hoe je foto in te leveren
Stappenplan:Resize je foto tot maximaal 550 pixels breed inclusief rand.
Sla hem op als JPG.
Geef je foto als naam je nickname met daarachter 2005. Zo is te herkennen voor welke wedstrijd de foto's zijn aangezien er twee wedstrijden tegelijk lopen nu. Een voorbeeld is subhuman2005.jpg
Mail de foto naar [afbeelding]
Het wedstrijd topic is van 200 views naar 1042 viewsquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
Wedstrijd: de mooiste foto van 2005
Ik tel ongeveer 375 views van het centrale topic voor dit bericht op de FP geplaatst werd. Eens kijken hoe dat op gaat lopen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
Wedstrijd: de mooiste foto van 2005
quote:
ik ben zelf ook geen expert (sterker nog, dit is mn eerste post in fotografie) en heb ook maar een foto opgestuurd voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:45 schreef TheGodfather3 het volgende:
Ik heb deze foto's tijdens mijn reis in Canada gemaakt, ben geen expert en ze zijn dan ook ongewijzigd. Vind ze zelf erg mooi, vandaar dat ik ze ff post..
[afbeelding]
Elora
[afbeelding]
Whiskey's Rapid
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 1 uit Turkije
[afbeelding]
Ik vind je foto's 2 en 3 het mooist. Foto 1 is erg nietszeggend, als je niet toevallig weet dat dat het strand van Normandië is zegt ie weinig. En ook als je het wel weet staat er niet echt iets op de foto wat je aandacht lang vasthoudt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:18 schreef Plejades het volgende:
Ik zit zelf nog te kiezen tussen:
1)
[afbeelding]
Deze foto is heb ik gemaakt op het strand van Normandië in de zomer van 2005.
2)
[afbeelding]
Deze foto heb ik geschoten toen we op de afgelegen zijweggetjes reden tussen Den Haag en Gouda in.
3)
[afbeelding]
Deze foto heb ik in Frankrijk gemaakt afgelopen zomer.
4)
[afbeelding]
Deze foto heb ik geschoten vanuit de auto, toen ik Leiden binnenreed via de A4.
Welke voorkeur hebben jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |