quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
En bedankt.....daar ging de inhoud van mijn glas alle kanten op![]()
quote:
Dat wel, maar fotografisch is ie mager. Erg in t midden, gezicht maar deels te zien. Vind ik je inzending van de wedstrijd Oosters sterker, maar misschien weer minder op de algemene smaak toegesneden.quote:
Ja, beter dan die ander foto. Maar ik denk niet dat dit jouw mooiste foto van 2005 is. (zelf vind ik deze sowieso al mooier) Ik denk dat je het inderdaad een beetje in de Architectuurhoek moet zoekenquote:
Dat ding werpt nucleaire eitjes af als ie blij is. Van mij mag ie blij zijnquote:
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, beter dan die ander foto. Maar ik denk niet dat dit jouw mooiste foto van 2005 is. (zelf vind ik deze sowieso al mooier) Ik denk dat je het inderdaad een beetje in de Architectuurhoek moet zoeken
Ik heb dan liever niet dat-ie blij is hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat ding werpt nucleaire eitjes af als ie blij is. Van mij mag ie blij zijn
Ik vermoed dat je het dan over deze hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@PdeHoog: ik vind je trein mooier dan je vliegtuig
Dat vermoed ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het dan over deze hebt
[afbeelding]
Die twee zijn niet onverenigbaar hoor. Maar het punt is duidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@k_man: ik ga mee met Offy: ik vind je architectuurfoto's sterker dan je vakantiefoto's
Die eerstequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef luap het volgende:
Hier 3 foto's die ik zelf erg mooi vind. Het zijn alleen zoon verschillende onderwerpen dat ik niet kan kiezen... help!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook twee foto's laten zien hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef luap het volgende:
Even iedereen af die meerder foto's laat zien:
Oeps,... even terugscrollen hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ook twee foto's laten zien hooren K_man ook
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgens mij heb je beter. De inzending van de wedstrijd december vind ik veel beter, maar da's heel persoonlijk....
Die zijn beide niet dit jaar gemaakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Vind ik je inzending van de wedstrijd Oosters sterker, maar misschien weer minder op de algemene smaak toegesneden.
Stuur de tweede in. Maken we er beste Toeps foto 2005 vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef luap het volgende:
Hier 3 foto's die ik zelf erg mooi vind. Het zijn alleen zoon verschillende onderwerpen dat ik niet kan kiezen... help!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je archief, wat doe je!!! ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef k_man het volgende:
Die zijn beide niet dit jaar gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |