De lucht is zo wit, er zit geen greintje detail meer in. Dat probleem heb je altijd met lichtbewolkte luchten, die zijn nou eenmaal erg gauw overbelicht. Kun je weinig aan doen. Een gradiëntfilter die van boven grijs is en verder naar onder steeds doorzichtiger wordt is een optie maar daar heb je nu niet zoveel meer aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef Werewolf het volgende:
@Subhuman
Wat bedoel je precies met uitgebeten lucht?
die had ik al ff geprobeerd op te slaan, maar ik krijg 'm niet goed opgeslagen (met fouten erin)quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties allemaal.
Ik ben er nooit zo van om een foto teveel te 'shoppen'.
Het moet zo zijn als het in het echt was. En het was vroeg, schemerig en spookachtig.
Alleen het origineel is veel donkerder dan het in werkelijkheid was...
@Subhuman
Wat bedoel je precies met uitgebeten lucht?
Als er trouwens iemand zelf wat denkt te kunnen shoppen, het origineel staat hier: http://www.xs4all.nl/~magossen/boten.jpg
http://www.xs4all.nl/~magossen/IMG_0670.JPGquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die had ik al ff geprobeerd op te slaan, maar ik krijg 'm niet goed opgeslagen (met fouten erin)
@Re, dat is zeer zeker niet de mooiste van die serie hoor!
nee weet ik moet nog effe herberwerken enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
@Re, dat is zeer zeker niet de mooiste van die serie hoor!
waar wil je dat ik 'm naartoe mail?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Werewolf het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~magossen/IMG_0670.JPG
Dit is écht het origineel
oeh da's ook een goed ideequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef Re het volgende:
[..]
nee weet ik moet nog effe herberwerken enzo, ga door alle platen heen enzo misschien maar paar kloontjes aanmaken
uhmmm zal toch wel nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh da's ook een goed ideedenk je dat ze het niet zullen merken?
Neee...als DPZ em al niet wilquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb mijn archief half doorlopen, maar ik blijf terugkomen bij deze
[afbeelding]
"Hee, die user lijkt wel erg veel op Puckzzz daaromquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
oeh da's ook een goed ideedenk je dat ze het niet zullen merken?
Ja hallo....je hebt het over DPZquote:
of monochroomquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo....je hebt het over DPZDat zijn digitale fotografen
Die snappen niets van ruis vs. korrel
Thnxquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:14 schreef Offy het volgende:
Hij is gaaf PdeHoog!Heb je hem al ergens hangen?
Ik vond die Apache ook wel mooi. Met die donkergrijze lucht op de achtergrond, zo'n stoere, grauwe foto
Ja, deze! (met wat minder compressie misschien)
Mooi, maar wat is dat rare ding voorop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb mijn archief half doorlopen, maar ik blijf terugkomen bij deze
[afbeelding]
Dat laat zien dat het een mannetjes vliegtuig is, en geen vrouwtjes vliegtuigquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef k_man het volgende:
Mooi, maar wat is dat rare ding voorop?
Uhm......ik zou zeggen: bijtanken in de luchtquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi, maar wat is dat rare ding voorop?
En bedankt.....daar ging de inhoud van mijn glas alle kanten opquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat laat zien dat het een mannetjes vliegtuig is, en geen vrouwtjes vliegtuig
Volgens mij heb je beter. De inzending van de wedstrijd december vind ik veel beter, maar da's heel persoonlijk....quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
En bedankt.....daar ging de inhoud van mijn glas alle kanten op![]()
quote:
Dat wel, maar fotografisch is ie mager. Erg in t midden, gezicht maar deels te zien. Vind ik je inzending van de wedstrijd Oosters sterker, maar misschien weer minder op de algemene smaak toegesneden.quote:
Ja, beter dan die ander foto. Maar ik denk niet dat dit jouw mooiste foto van 2005 is. (zelf vind ik deze sowieso al mooier) Ik denk dat je het inderdaad een beetje in de Architectuurhoek moet zoekenquote:
Dat ding werpt nucleaire eitjes af als ie blij is. Van mij mag ie blij zijnquote:
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, beter dan die ander foto. Maar ik denk niet dat dit jouw mooiste foto van 2005 is. (zelf vind ik deze sowieso al mooier) Ik denk dat je het inderdaad een beetje in de Architectuurhoek moet zoeken
Ik heb dan liever niet dat-ie blij is hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat ding werpt nucleaire eitjes af als ie blij is. Van mij mag ie blij zijn
Ik vermoed dat je het dan over deze hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@PdeHoog: ik vind je trein mooier dan je vliegtuig
Dat vermoed ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het dan over deze hebt
[afbeelding]
Die twee zijn niet onverenigbaar hoor. Maar het punt is duidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef Vliegvrager het volgende:
@k_man: ik ga mee met Offy: ik vind je architectuurfoto's sterker dan je vakantiefoto's
Die eerstequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef luap het volgende:
Hier 3 foto's die ik zelf erg mooi vind. Het zijn alleen zoon verschillende onderwerpen dat ik niet kan kiezen... help!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook twee foto's laten zien hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef luap het volgende:
Even iedereen af die meerder foto's laat zien:
Oeps,... even terugscrollen hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ook twee foto's laten zien hooren K_man ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |