neehoor wij hadden nog geen datum, maar wel plannenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:25 schreef Toeps het volgende:1
Kunnen we de wedstrijd niet "De mooiste Toeps-Foto van het jaar" noemen?
Enne, Puckzz, wij hadden nog geen datum toch? Of mijn agenda is niet op orde...
Volgens mij is het onmogelijk om een lelijke foto maken met zo'n modelquote:
Matige foto's daarentegen lukt prima.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk om een lelijke foto maken met zo'n model.
Hij is volgens mij wel scherp, maar maar op een heel klein gebied.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
nummer 4 vind ik hjet mooist. Die kerk foto's vind ik niet zo spectaculair., de libelle is mooi, maar lijkt onscherp (of is het ook?).
klein scherptegebied heb je al snel met macro. De nieuwe vind ik sterker. Het achterlijfje wordt nu niet meer botweg afgekapt, maar verdwijnt subtiel in het donkere deel van de foto. En hij oogt idd scherper, hoewel me dat op de eerdere foto niet stoorde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel scherp, maar maar op een heel klein gebied.
Ik vond er nog eentje van hetzelfde beest, aan hetzelfde maaltje. Deze lijkt idd wat scherper:
[afbeelding]
Die tweede is veel aparter. De eerste is een beetje cliché naar mijn mening, dat maakt 'm niet minder mooi, maar wel minder origineel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef pea4fun het volgende:
Ik had gezegd dat ik deze mijn mooiste vond van het jaar....
[afbeelding]
Maar nu vind ik eigenlijk deze toch ook wel erg leuk
[afbeelding]
Probeer die tweede toch eens lichter te maken en dan met saturation en/of contrast te spelen, misschien scheelt dat. Het is iig wel een foto met potentiequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb twee favorieten...
De eerste is een foto van een insectje (zo'n 7 1/2 centimeter) waar Puckzzz voor mij een mooie crop van heeft gemaakt:
[afbeelding]
(origineel, groot formaat: http://www.xs4all.nl/~magossen/IMG_1469.JPG )
De tweede is in de Okavangodelta in Botswana. Hij is wel erg donkerder dan het in werkelijkheid was, maar als ik hem lichter maak wordt ie vaal
[afbeelding]
Groot formaat hier: http://www.xs4all.nl/~magossen/boten.jpg
Welke zal ik insturen?
Ah, iemand die een keus kan maken, en ook nog een reden daarvoor heeft...Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die tweede is veel aparter. De eerste is een beetje cliché naar mijn mening, dat maakt 'm niet minder mooi, maar wel minder origineel.
Die vogel is gewoon tof, en de veren zijn prachtig.
Begin maar vast te zoeken danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef k_man het volgende:
Shit, dat owrdt nog lastig om binnen nu en een week wat moois uit te zoeken.
Ik krijg hem wel wat minder vaag, maar dan komt er ook meer ruis. Dit is het resultaat:quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Probeer die tweede toch eens lichter te maken en dan met saturation en/of contrast te spelen, misschien scheelt dat. Het is iig wel een foto met potentie
Ik vind hem wel mooi, lekker spooky, en de ruis vind ik niet echt storen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik krijg hem wel wat minder vaag, maar dan komt er ook meer ruis. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Inderdaad! Ben het hier helemaal mee eens, wel jammer van de flink uitgebeten lucht...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, lekker spooky, en de ruis vind ik niet echt storen.
Ik zeg; cover van een boek, of dvdquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik krijg hem wel wat minder vaag, maar dan komt er ook meer ruis. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
nee ik weet ut niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft zeker wel wat Re, maar jouw mooiste van 2005? Niet in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |