je slaat er dus 5 overquote:
als jij het niet gezegd had dan had ik het niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij poste weer door een slotje
![]()
jama, dat zou jij ook doen als je niet door zo'n page wordt tegen gehoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij poste weer door een slotje
![]()
Dat is net ff te ver voor mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
BoJo: effe een rondje alkmaar. startkabels heb ik
ja ff tellen hequote:
t moet 715 zijn ehquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ff tellen he
dus hop nieuwe OP![]()
ik verander de titel wel als de pta modjes er niet zijn![]()
die zijn er maar bar weinigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ff tellen he
dus hop nieuwe OP![]()
ik verander de titel wel als de pta modjes er niet zijn![]()
tel nog maar eensquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister keek ik bouwvrouwenWat is dat toch opwindend vrouwen die met gereedschap om kunnen gaan
![]()
En dan te bedenken dat de enige reden dat ze Tjabbo verkozen boven mij als Mod, was dat hij meer online zou zijnquote:
neeh, m'n ma is nogal fanatiek met oppassen wat ik eet enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Veel plezier Boanders ga je ff naar huis om te eten
![]()
en toch ben ik er blij om dat jij het niet bent gewordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de enige reden dat ze Tjabbo verkozen boven mij als Mod, was dat hij meer online zou zijn![]()
ow nee ik telde die foute van jou dr nog bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |