Je moeder een beeldschone vrouw noemen is nog tot daaraan toe, maar haar neuken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor de verandering hoefde ik deze keer slechts alleen maar een beeldschone vrouw suf te neuken![]()
Wat een uiterst matige grap weer Peu.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moeder een beeldschone vrouw noemen is nog tot daaraan toe, maar haar neuken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mijne was wel leuk he. De mijne was wel leuk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een uiterst matige grap weer Peu.![]()
Alsof je wat beters van mij kunt verwachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een uiterst matige grap weer Peu.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert bong-ra_resonancefm2005.
ik vind hem echt geweldigquote:
Vroegah deden we altijd Mrt5 only in die city racesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ik zit nu UF1 only op FE Green, lachen met 20 man ofzomaar wel serieus
das ook leuk maar de mrt is wel een beetje achterhaaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah deden we altijd Mrt5 only in die city raceslangs geleden al weer.
Tja ik ben toen online kampioenschapen gaan doen met GTR en LFS heb ik toen niet meer gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
das ook leuk maar de mrt is wel een beetje achterhaalt
Ik mag ook graag rijden in die enelle versies van de UF1 en XFR
das echt vet racen
GTR vind ik te trickyquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja ik ben toen online kampioenschapen gaan doen met GTR en LFS heb ik toen niet meer gedaan
http://www.simracing.nl/ Hier rij ik m'n kampioenschappen.
Alles simulators zijn hier wel te doen. helaas zijn de meeste seizoenen afgelopen maar in het nieuwe jaar komt dat wel weer
Ik heb geen Xbox maar als ik er een koop ga ik alleen maar Forza spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als we spelletjes gaan praten...
7.38 Toyota GT-one, Nürburgring Nordschleiffe, Forza Motorsport, no aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |