Je moeder een beeldschone vrouw noemen is nog tot daaraan toe, maar haar neuken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor de verandering hoefde ik deze keer slechts alleen maar een beeldschone vrouw suf te neuken![]()
Wat een uiterst matige grap weer Peu.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moeder een beeldschone vrouw noemen is nog tot daaraan toe, maar haar neuken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mijne was wel leuk he. De mijne was wel leuk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een uiterst matige grap weer Peu.![]()
Alsof je wat beters van mij kunt verwachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een uiterst matige grap weer Peu.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert bong-ra_resonancefm2005.
ik vind hem echt geweldigquote:
Vroegah deden we altijd Mrt5 only in die city racesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ik zit nu UF1 only op FE Green, lachen met 20 man ofzomaar wel serieus
das ook leuk maar de mrt is wel een beetje achterhaaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah deden we altijd Mrt5 only in die city raceslangs geleden al weer.
Tja ik ben toen online kampioenschapen gaan doen met GTR en LFS heb ik toen niet meer gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
das ook leuk maar de mrt is wel een beetje achterhaalt
Ik mag ook graag rijden in die enelle versies van de UF1 en XFR
das echt vet racen
GTR vind ik te trickyquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja ik ben toen online kampioenschapen gaan doen met GTR en LFS heb ik toen niet meer gedaan
http://www.simracing.nl/ Hier rij ik m'n kampioenschappen.
Alles simulators zijn hier wel te doen. helaas zijn de meeste seizoenen afgelopen maar in het nieuwe jaar komt dat wel weer
Ik heb geen Xbox maar als ik er een koop ga ik alleen maar Forza spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als we spelletjes gaan praten...
7.38 Toyota GT-one, Nürburgring Nordschleiffe, Forza Motorsport, no aids
Je vat het goed samenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
Dit noemen wij geen spelletjes maar Simulators![]()
Dit is begonnen met Grand Prix Legends die uit kwam in 1998 (toen ben ik ook begonnen)
En nu dus GTR![]()
Ultra gave races waar iedereen respect voor elkaar heeft, dus niet dat iedereen elkaar eraf beukt en dat soort ongein.
Forza valt daar ook wel onderquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
Dit is begonnen met Grand Prix Legends die uit kwam in 1998 (toen ben ik ook begonnen)
En nu dus GTR![]()
Ultra gave races waar iedereen respect voor elkaar heeft, dus niet dat iedereen elkaar eraf beukt en dat soort ongein.
op de pc?quote:
Ja net als de MRT 5 underpowered maar rwd en mensen die respect voor elkaar hebben...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je vat het goed samen
UF1 vind ik de laatste tijd vet geil, ookal heb je maar een 1.3 ofzo met 55 pk je raced altijd close en het is altijd pret
ow, excusesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
Need for speed is ook geen simulator...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op de pc?
ik heb sinsd gisteren NSF MW
Ja, ik weet dat ie al 'oud' is, maar eerder nog geen tijd voor gehad
Zo zat ik in een groepje van 4 anderen in PGR2 op Xbox Live... allemaal dezelfde auto vaak de Lotus Exige en dan echt close call racing en geen gebeukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:30 schreef BaraCuda het volgende:
En nu dus GTR![]()
Ik sprak 2 weken terug Mike Hezemans nog, die was er best positief overquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
Afgelopen seizoen in de Corvette C5R was zwaar kut
dat begrijp ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Need for speed is ook geen simulator...
dat is een arcade spel
ja misschien als ik meer practise had gehad dat het een positief seizoen was geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik sprak 2 weken terug Mike Hezemans nog, die was er best positief over
http://www.xstreamradio.nl/ ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef BoJo het volgende:
ook_gek hoe heet dat radio programmatje ook alweer? iets met stream?
lama gevondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef BoJo het volgende:
ook_gek hoe heet dat radio programmatje ook alweer? iets met stream?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja misschien als ik meer practise had gehad dat het een positief seizoen was geweest
Maar ik vond de auto gewoon niet leuk
Vergeleken met andere auto's in dezelfde klassen heeft hij net te weinig pk in is hij net 50kg te zwaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet leuk?![]()
ach, ieder het zijne zullen we maar zeggen
Speel je dat spel gewoon online? Of gekocht?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
ftp://snl:gtr@130.89.164.165/Films/SNL_League_Monza_Film.wmv Filmpje over monza![]()
480 mbEn je zult mij vast wel erges eraf zien vliegen want deze race was mijn motivatie ERG laag, had verkeerde banden erop zitten en had mijn radiator tever afgetaped
Gekocht en dan online spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Speel je dat spel gewoon online? Of gekocht?
Als ze echt realistisch zijn moet je 300+ km/u kunnen, dat is niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vergeleken met andere auto's in dezelfde klassen heeft hij net te weinig pk in is hij net 50kg te zwaar.
Topspeed is niet geweldig en dat maakt het erg moeilijk om leuke races met die auto te hebben
Dat kunnen ze wel ja... maar als je je auto zo afstelt kom je weer geen bochten doorquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze echt realistisch zijn moet je 300+ km/u kunnen, dat is niet snel genoeg?
wat goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit helemaal te jubelen hier. Enige nadeel is dat ik vanavond dan m'n eigen huur op zou moeten zeggen. Ivm opzeg termijn. En de gast die er woont nu kan ik niet bereiken. Dus kijken zal wel niet lukken helaas. Maar goed ik durf ook wel een gokje te nemen, die man is goudeerlijk en zou me natuurlijk geen shit aanbieden.
Maar goed het zou dan worden:
Souterain.
36m2, verdeeld in twee kamers.
Eigen keuken, gedeeld sanitair
Eigen toegang tot de tuin.
In het centrum van Utrecht.
Ik ga het doen denk ik maar![]()
Damn, het is nogal een werk zo te horen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel ja... maar als je je auto zo afstelt kom je weer geen bochten door
Dan moet je je vleugel wel zo enorm laag zetten.
En nee dat is niet snel genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |