Klinkt gaafquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit helemaal te jubelen hier. Enige nadeel is dat ik vanavond dan m'n eigen huur op zou moeten zeggen. Ivm opzeg termijn. En de gast die er woont nu kan ik niet bereiken. Dus kijken zal wel niet lukken helaas. Maar goed ik durf ook wel een gokje te nemen, die man is goudeerlijk en zou me natuurlijk geen shit aanbieden.
Maar goed het zou dan worden:
Souterain.
36m2, verdeeld in twee kamers.
Eigen keuken, gedeeld sanitair
Eigen toegang tot de tuin.
In het centrum van Utrecht.
Ik ga het doen denk ik maar![]()
Poortstraat, in de buurt 'Witte Vrouwen' (quote:
Feliquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Wat kan het allemaal snel gaan zeg, 95% zeker dat ik vanavond de trotse huurder ben van een souterain in Utrecht
Dat programma is zo diep-triestquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
haaaaaaaaaaaahahahah ik zit MTV te kijken naar die kut kneusjes die niks durven en dan het opeens moeten doen met hulp.
Komt er een gozer zo naar een meisje toe van. Wil je met mij naar het bal? Gozer gaat bijna kotsen zegt dat wijf van. Kan je me dat een andere keer vragen? En ze loopt zo door hahaha![]()
![]()
Jawel in bed liggen DUHquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hebben jullie niets te doen ofzo
ik heb ook niks te doen maar geen MTV hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hebben jullie niets te doen ofzo
Je bent jaloers he BITCHquote:
Ja ik ga zo maar beginnen iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga het ff snel afmaken dan ben je vrij![]()
Yes, master Myjagiquote:
Ze wil wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef ook_gek het volgende:
hahaha hij vraagt de stiefdichter van de beste vriendin van zijn moeder uit voor het bal
Hoe kansloos want op zeker dat zij alleen maar vrienden wil blijven
Vierkante gaten en shitquote:
Ja DUH wilt ze wel. Want ze wil niet meer dan vrienden zijn en dat denkt ze ook van hem dus is er niks aan de hand als ze mee gaat. Zo werkt dat met vrouwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze wil wel.
Maar ze is ook wel lekker geloof ik.
ja ik zoek een 85er corolla die vierkante gaten met heeft en dan alleen die met vierkante.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef Fwnk het volgende:
een relatie met die chick
wat een losers
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Fwnk het volgende:
naja hij zag er wel beter uit
iig, ik ben effe een potje LFS spelen
Wel wassen, zo goed mogelijk droog maken, en dan binnen zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
wassen lijkt me ook niet handig...vriest alles dicht/vast![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja ik zoek een 85er corolla die vierkante gaten met heeft en dan alleen die met vierkante.
maar jij moet vader je hoofd uit kont steken.
Opel
Dude speel je lfs online?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Fwnk het volgende:
naja hij zag er wel beter uit
iig, ik ben effe een potje LFS spelen
Een redelijk bedragquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd Sjoewewat kost het per maand?
Vieze mazzel pikquote:
Ik heb gewoon connecties, je weet togggquote:
ik zit nu UF1 only op FE Green, lachen met 20 man ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm ik zit wel in de Simracing world...maar ik doe vooral GTR op dit moment
Ik ook wel, maar in auto's kun je niet zo goed wonenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon connecties, je weet toggg![]()
Wie heb je er voor moeten pijpenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon connecties, je weet toggg![]()
Je moet het op z'n minst proberenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar in auto's kun je niet zo goed wonen
Voor de verandering hoefde ik deze keer slechts alleen maar een beeldschone vrouw suf te neukenquote:
Heeft mukie het geregeld voor je danquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor de verandering hoefde ik deze keer slechts alleen maar een beeldschone vrouw suf te neuken![]()
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft mukie het geregeld voor je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |