Feli.... ik denk dat ik zelf nog even wacht tot de 3 deurs versie op de markt komt. Die vind ik er nog wat strakker uitzien.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
echt een leuke auto, staat bij mij nu nr1 op mn verlanglijstje, als hij net zo goed rijdt als hij eruit ziet bestel ik hoogstwaarschijnlijk deze.
1.8 benzine (140 pk) in executive uitvoering, met leren bekleding.
Waarom rijd je dan een oude Civic? Die zijn niet bepaald apart.. of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
De wat burgerlijke mensen zullen inderdaad het model niet mooi vinden, maar ik zie graag zelf juist iets aparts, en dit spreekt me erg aan. De figuren die dit model afkeuren zijn vaak ook wat meer de ik werk van 9 tot 5 op een kantoor en dat al 23 jaar figuren, iig saai.
Ik houd hiervan!
Honda in Azië en Amerika marktleider, toch vreemd dat Toyota het best verkochte merk ter wereld is dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:50 schreef Pumatje het volgende:
Ja in europa
maar in Azië en Amerika zijn ze marktleider, hier verkopen ze neit goed omdat ze europa ongeschikt achten voor de japanse auto markt, zie je bv aan de nieuwe generaties, de coupe komt niet naar NL, en er zijn enorm veel honda versies die enkel met LSD zijn gemaakt, en niet met RSD.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom rijd je dan een oude Civic? Die zijn niet bepaald apart.. of heb ik het mis?
[..]
jawel , 4e generatie , 1.6 16v vind ze maar eens nog in goede staat. zeeeeer weinig, en ze zijn enorm snel
Honda in Azië en Amerika marktleider, toch vreemd dat Toyota het best verkochte merk ter wereld is dan.
In Japan (en dat heb ik zelf gezien) is echt meer dan 40% Toyota!
http://cnn.nl/2005/AUTOS/11/22/honda_civic_motortrend/index.html
zo heb ik nog heel veel linkjes voor je waar honda enorm veel prijzen wint, zelfs de DOT award met de nieuwe civic enzo,
amerika = Import cars v.s American cars
en Import = praktisch honda en wat toyota
www.honda.nlquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:36 schreef Omkron het volgende:
echt een mooi ding zeg.. lijkt wel een mercedes.. kosten ze..?
Lijkt wel een mercedes???quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:36 schreef Omkron het volgende:
echt een mooi ding zeg.. lijkt wel een mercedes.. kosten ze..?
ehm, nee? En in europa gaan de verkopen ook goed?quote:Op maandag 25 september 2006 00:24 schreef PNG het volgende:
Honda verkopen in Europa zijn echt finaal compleet ingestort tot een all time low inmiddels.
Geen idee hoe in bv US zit ?
Hoe kom je daar bijquote:Op maandag 25 september 2006 00:24 schreef PNG het volgende:
Honda verkopen in Europa zijn echt finaal compleet ingestort tot een all time low inmiddels.
waarschijnlijk alleen maar omdat de levertijden aan het oplopen zijn. en niemand hem nu meer besteld.quote:Op maandag 25 september 2006 00:24 schreef PNG het volgende:
Dat zijn degenen die in Engeland zijn gebouwd, heb ik begrepen : (chassisnummer begint met SH (Swindon?) i.p.v. JH). Die hebben daar erg veel last van, SCHIJNT.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik ben serieus wezen kijken... maar toen ik het achterlicht aanraakte (tja waarom eigenlijk...) begon dat heftig te kraken en bewegen, en toen ik= de bijrijdersdeur opende kraakte en bewoog het handvat zo dramatisch dat ik direct ben genezen.
Op de plaatjes is tie wel leuk maar in het erg vond ik hem erg plastic en goedkoop... zeker voor de prijzen die ze ervoor vragen...
Camera waarschijnlijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb er in gereden, je zat voor je het wist al in de rooie zone (8000RPM) de schakellichtje (rechts boven in de dash) begint al te knipperen @ 7000RPM dacht ik.. (is een tijdje geleden). Bochten kon je met gemak met 50 nemen zonder problems.. Echt niet...![]()
prestaties een 8 en uiterlijk een 2.
en ohw jaahhh:: DE DASHBOARD IS SO ABNORMAAL GEILAls je em in zn achteruit zet, veranderd de LCD in een achteruitkijk spiegel
![]()
neequote:
hmm, heb geen last van deze problemen..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:06 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik ben serieus wezen kijken... maar toen ik het achterlicht aanraakte (tja waarom eigenlijk...) begon dat heftig te kraken en bewegen, en toen ik= de bijrijdersdeur opende kraakte en bewoog het handvat zo dramatisch dat ik direct ben genezen.
Op de plaatjes is tie wel leuk maar in het erg vond ik hem erg plastic en goedkoop... zeker voor de prijzen die ze ervoor vragen...
Precies... was wel meteen he-le-maal genezen van mijn honda-avontuurquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:26 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
hmm, heb geen last van deze problemen..
zou erg raar zijn als het achterlicht begon te kraken, als je het aanraaktje
wat ik bedoelde te zeggen was, dat je misschien een maandagmorgen versie hebt gezien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:30 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Precies... was wel meteen he-le-maal genezen van mijn honda-avontuur
Right.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb er in gereden, je zat voor je het wist al in de rooie zone (8000RPM) de schakellichtje (rechts boven in de dash) begint al te knipperen @ 7000RPM dacht ik.. (is een tijdje geleden). Bochten kon je met gemak met 50 nemen zonder problems.. Echt niet...![]()
prestaties een 8 en uiterlijk een 2.
en ohw jaahhh:: DE DASHBOARD IS SO ABNORMAAL GEILAls je em in zn achteruit zet, veranderd de LCD in een achteruitkijk spiegel
![]()
ja...ik ga daar even ruim 28000 euries uitgeven aan een auto waarvan niet eens de deurgrepen of de achterlichten vastzitten, laat staan wat er allemaal nog meer los zit/hangt... het gaat idd niet om het achterlichtje, het gaat er om dat de hele auto een nogal brakke indruk maakte en helemaal niet de high-tech mega coole moderne auto zoals Honda de auto wil doen voorkomen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:02 schreef Pumatje het volgende:
omdat het achterlicht kraakte..![]()
beetje voorbarige genezing, je gaat toch ook niet een huis afslaan omdat de voordeur piept.
achterlicht zat misschien los, of er was een andere reden.
nou oke, goed onderbouwdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:09 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ja...ik ga daar even ruim 28000 euries uitgeven aan een auto waarvan niet eens de deurgrepen of de achterlichten vastzitten, laat staan wat er allemaal nog meer los zit/hangt... het gaat idd niet om het achterlichtje, het gaat er om dat de hele auto een nogal brakke indruk maakte en helemaal niet de high-tech mega coole moderne auto zoals Honda de auto wil doen voorkomen...
Eerlijk gezegd vond ik het interieur ook een tikkie tegenvallen... helemaal niet zo high tech maar meer nogal fanta... Maar goed: smaken verschillen, gelukkig maar,dus ik hoop echt dat alle Honda fans een degelijker modelletje hebben (en dat dit idd een maandagochtend model was) maar ik hoef niet meer zo nodig...
eej.. dat jij jaloers bent, hoef je niet te laten merken hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |