Was die zo moeilijk te vinden dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb eindelijk de debuut plaat van X Japan gevonden:Vanishing Vision
zeer toffe mp3's![]()
![]()
in iedergeval niet op slskquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was die zo moeilijk te vinden dan?
quote:
Ik hou me aanbevolen voor exclusief X-Japan materiaalquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
in iedergeval niet op slsk
en volgens mij is ie niet op cd te krijgen,alleen heel soms op lp,maar dan kost ie nogal veel![]()
die lp maakten ze in hun indie periode
en Marylin Manson ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:29 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
[afbeelding]
aha..dus daar haalt Die (dir en grey) zijn inspiratie vandaan..![]()
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en nog maar een kick
Niets over gehoord. Maar ik weet wel dat Takkyu Ishino 28 januari in Dusseldorf draaitquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef lucky_birdie het volgende:
Iemand al iets gehoord al over de geruchten dat Dir en Grey weer naar Europa komen?
O.a.dat ze weer op een paar Duitse festivals staan... Zou leuk zijn als ze naar NL komen![]()
Uzumaki_Naruto; nog tips waar ik die video kan vinden? youtube!
Morning Musume is coolquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Coastertommm het volgende:
De Japanse K3, maar dan met zn dertienen: Morning Musume![]()
![]()
[afbeelding]
YMO is wel tofquote:Op zondag 14 januari 2007 18:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik had al 2,5 jaar een hele collectie van Yellow Magic Orchestra op m'n harde schijf staan om eens te kijken of het wat is en er nog nooit naar geluisterd tot een paar weken terug. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan![]()
Laatst een clip van gezien, echt grappig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Coastertommm het volgende:
De Japanse K3, maar dan met zn dertienen: Morning Musume![]()
![]()
[afbeelding]
Eletric Eel Shock heb ik eens live gezien hier in NL. 1 smiley omschrijft het goed:quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:42 schreef nipeng het volgende:
Even een schopje.
Ik luister regelmatig japanse popmuziek. Voornamelijk de wat onbekendere spul als Church of Misery en Boris. Electric Eels Shock mag ik ook graag horen.
Momenteel luister ik naar Solar Anus (beetje psychedelische doom rock).
Wisselt vind ik, sommige nummers zijn wat schreeuweriger dan andere. 'Sing na na na' vind ik heel mooi gezongen en is erg aanstekelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Coastertommm het volgende:
Morning Musume zijn ongeveer rond de 14/15 jaar volgens mij..
Die Hinoi Team ziet eruit.. nu nog kijken hoe ze klinken
Misschien is de foto in het algemeen lelijk, apart zijn ze niet lelijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:31 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, op die foto waren ze natuurlijk nog geen achttien...
Dit is de meest recente (en een van de lelijkste) foto's
[afbeelding]
Van links naar rechts: Sayumi Michishige (17), Risa Niigaki (18), Koharu Kusumi (14), Miki Fujimoto (21), Aika Mitsui (net 14), Reina Tanaka (17), Ai Takahashi (20), Hitomi Yoshizawa (21), Eri Kamei (18).
Miki 'Mikitty' Fujimoto is eigenlijk ouder dan Hitomi 'Yossi' Yoshizawa, maar dat komt omdat Miki begonnen is als solo-artiest en eigenlijk pas net bij Momusume kwam kijken toen Yossi de 'leider' werd.
KOTOKO d8 ik die dat deed..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:35 schreef Skya het volgende:
en kent iemand hier I've sound?
Ik denk dat je het beter kunt bestellen... als ik het voor je opstuur met verzekering ben je duurder uit (denk ik).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef blessed19 het volgende:
ayumi en koda maken wel relaxte muziek!
kan je trouwens niet het nieuwe album van the pillows voor me halen?
Nou... 't is gebeurd, hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
Miki Fujimoto is net de leader van Morning Musume (na het vertrek van Hitomi Yoshizawa, begin deze maand) en nu gaat ze Mari Yaguchi achterna.
Miki is door het tijdschrift Friday gesnapt met een derderangs grappenmaker... Zeg maar iets te intiem om geen relatie te zijn.
En nou is dat niet zo'n punt, maar Friday heeft inmiddels een reputatie opgebouwd voor dit soort dingen... Friday maakte bijvoorbeeld bekend dat Yaguchi Mari een relatie had, waardoor ze uit Morning Musume moest stappen. En Friday was ook het blad dat Ai Kago betrapte op roken (wat in Japan verboden is voor mensen jonger dan 20) waardoor Ai gelijk op non-actief werd gezet en inmiddels uit H!P is gestapt...
Als het net zo gaat als met Yaguchi Mari, zal Miki moeten stoppen met Morning Musume en wellicht ook met GAM (GAM is een duo met Aya Matsuura)...
Ze hebben volgens mij een regeltje in hun contract staan dat ze geen relatie mogen hebben terwijl ze in Momusume zitten. Een paar jaar geleden was het exact hetzelfde verhaal met Yaguchi Mari. Ook zij werd net de leader van Morning Musume, maar voordat de eerste single onder haar leiderschap was uitgebracht, werd ze al gedwongen om de groep te verlaten omdat ze een relatie had met Shun Oguri (Die ken je wellicht van de Hana Yori Dango Live-Action).quote:
Hello! Online... Nieuws op de frontpage en allemaal leuke releases op de tracker... video's, radioprogramma's, tv-programma's (soms met ondertiteling), fotoboeken, etc...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef outcast_within het volgende:
ja ik had al zoiets meegekregen dat het halve heiligen moesten zijn om in de groep te mogen blijven.
Ik heb geen favo morning musume-lid. Waar kijk je naar dat je uberhaupt weet wie ze zijn e.d.?
geen animesuki gok ik
heb je Yesasia.com & http://www.cdjapan.co.jp/ al gechecked?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:26 schreef MissMSX het volgende:
!!! HELP !!!
Ik ben op zoek naar het album Phased van Antennasia. Ik heb al op een aantal sites gezocht, maar hij lijkt niet (meer) te koop. Wie heeft er nog ideeen om'em te vinden?
Ik heb al gezocht op TowerRecords (.com, .co.uk, .co.jp), Amazon (.com, .co.uk, .co.jp), Elchaepo, CD-wow! (.com, .com.hk), HMV. Allemaal zonder resultaat. De Japanse TowerRecords vindt het album wel, maar het is niet te bestellen
Nu welquote:Op zondag 24 juni 2007 19:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb je Yesasia.com & http://www.cdjapan.co.jp/ al gechecked?
Helaas...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en cduniverse.com?
Volledig mee eens!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:08 schreef L.no het volgende:
*Kickerdekick.
Aanraders:
Ai Otsuka, Ayumi Hamasaki, Bonnie Pink, Crystal Key, Do as Infinity, K (ja, alleen die letter), Maximum the Hormone (voor echte geschreeuw
), Mika Nakashima, Dir En Grey, Gack, M-flo (rap), L'Arc~en~Ciel, Orange Range, Remioromen, Rin', SE7EN, Tommy Heavenly6 (
), Utada Hikaru (
), Yuni Ita, Bump of chicken, YUI, Guilty Gear X, The Pillows, TM Revolution, Olivia Lufkin,...
....Oke, nu stop ik.
Goede smaak heb jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volledig mee eens!!!
Maar bedoelde je met Rin niet "Rain" ?
En die nieuwe mini album van Olivia Lufkin is gewoon GOED!! (En dit heb ik niet vaak, maar alle 4 de liedjes daarvan zijn leuk)
Ik heb mijn post effe geëdit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Goede smaak heb jij.![]()
Nee, gewoon Rin' (vergeet de apostrof niet). Dit is een van mijn favo liedjes van haar:
Haha, oke.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb mijn post effe geëdit..![]()
Ik wist niet dat er iemand Rin heette.. Dit ga ik effe beluisteren.
**edit**
Leuk Liedje!!!Dit is echt zo mijn stijl.. En als ik het goed las..zijn ze van Avex??
![]()
Ik vergeet trouwens ook AAA te vermelden..Dat is ook prima muziek![]()
YUI is lief. Heb meerdere CDs van haar. Binnenkort komt een compilatie CD uit: My Short Stories.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren![]()
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren![]()
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deep Forest is echt een geweldig albumquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken ze wel.. tenminste de zangeres is best goed maar ik luister er niet echt naarweet ook verder helemaal niets
Als ik hem morgen kan vinden ga ik hem luisteren... deze avond kan het niet meer want er slapen mensenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deep Forest is echt een geweldig album!
Moet je eens luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |