Volledig mee eens!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:08 schreef L.no het volgende:
*Kickerdekick.
Aanraders:
Ai Otsuka, Ayumi Hamasaki, Bonnie Pink, Crystal Key, Do as Infinity, K (ja, alleen die letter), Maximum the Hormone (voor echte geschreeuw
), Mika Nakashima, Dir En Grey, Gack, M-flo (rap), L'Arc~en~Ciel, Orange Range, Remioromen, Rin', SE7EN, Tommy Heavenly6 (
), Utada Hikaru (
), Yuni Ita, Bump of chicken, YUI, Guilty Gear X, The Pillows, TM Revolution, Olivia Lufkin,...
....Oke, nu stop ik.
Goede smaak heb jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volledig mee eens!!!
Maar bedoelde je met Rin niet "Rain" ?
En die nieuwe mini album van Olivia Lufkin is gewoon GOED!! (En dit heb ik niet vaak, maar alle 4 de liedjes daarvan zijn leuk)
Ik heb mijn post effe geëdit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Goede smaak heb jij.![]()
Nee, gewoon Rin' (vergeet de apostrof niet). Dit is een van mijn favo liedjes van haar:
Haha, oke.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb mijn post effe geëdit..![]()
Ik wist niet dat er iemand Rin heette.. Dit ga ik effe beluisteren.
**edit**
Leuk Liedje!!!Dit is echt zo mijn stijl.. En als ik het goed las..zijn ze van Avex??
![]()
Ik vergeet trouwens ook AAA te vermelden..Dat is ook prima muziek![]()
YUI is lief. Heb meerdere CDs van haar. Binnenkort komt een compilatie CD uit: My Short Stories.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren![]()
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren![]()
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deep Forest is echt een geweldig albumquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken ze wel.. tenminste de zangeres is best goed maar ik luister er niet echt naarweet ook verder helemaal niets
Als ik hem morgen kan vinden ga ik hem luisteren... deze avond kan het niet meer want er slapen mensenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deep Forest is echt een geweldig album!
Moet je eens luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |