jij kunt buitenlanders niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen die het over "achterlijke cultuur" hebben zijn m.i. net zo min serieus te nemen als buitenlanders of mensen die bij het minste geringste racisme roepen.²
zo heet onze studieverenigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nulli cedo (eigenlijk 'cedo nulli') = Ik wijk voor niemand
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kunt buitenlanders niet serieus nemen?
Weet ik, alleen droegen voorheen de nieuw opgekomen bbt'ers die in hun amo zaten dit embleem:quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nulli cedo (eigenlijk 'cedo nulli') = Ik wijk voor niemand
ja zeer binnenkort wordt ik infanterist of nietsnut (beide) waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef AchJa het volgende:
OT: Wat is dit sp3c? Je zet toch geen Nulli Cedo onder je naam? (Binnen defensie vaak vertaald als : Niks Lukt)
McDonalds embleemquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, alleen droegen voorheen de nieuw opgekomen bbt'ers die in hun amo zaten dit embleem: [afbeelding]
Eerwraak is geen onderdeel van welk 'gelof' dan ook, ook niet van de Islam. Het is een cultuurgebonden kwestie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef speedfreakssj het volgende:
ach ja, mensen die het betreffende gelof aanriepen dat deze man ook volgt moeten ALLEMAAL gescreend worden vind ik.
laat ze maar lekker alles screenen en bij onregelmatigheden die GERECHTELIJK bewezen kunnen worden moeten ze de man of vrouw elimineren.
gewoon makkelijk. wedden dat er nog maar weinig debielen het op eerwraak zullen gooien en zich wel 10 keer bedenken?
Gezien het niveau van sommige posters op Fok! zal niks mij meer verbazen en weet je, hoe stompzinnig de opmerking ook is, toch nooit zeker of ze nu serieus zijn of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En het lag er dik op ook...Jammer dat niet iedereen dat ziet.
echt niet, ze draaien hun hand niet om een kernbom te fabriceren hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een onderontwikkelde mensen zijn het daar toch he.
Niet zo moeilijk als je de technologie overkoopt/steeltquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef Herald het volgende:
[..]
echt niet, ze draaien hun hand niet om een kernbom te fabriceren hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |