Veul aardiger 14.gifquote:
je sigquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Jelleee het volgende:
Woej, nog maar 299 posts!
Nu pas 11 uur?
Is van De Lama's!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je sig
"[ Libresse Invisible, plak jezelf onder en je bent onzichtbaar! ]"
Jechquote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Mauro het volgende:
Oh, en ook niet pissen in een riviertje oid.
Er zijn namelijk van die visjes die
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:53 schreef RonaldV het volgende:
Overigens mag het bekend worden verondersteld dat je in de Zuidamerikaanse jungle het beste lange kledij kunt aantrekken, ivm allerlei insecten en ander ongedierte. Ik kan de kleding van Defensie (te koop bij iedere dumpzaak) van harte aanbevelen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?
ik snap dit en fotografie niet echt?
was de link? gaat er iemand de jungel in?
zie einde vorige topicquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
oke ik kruip pas net achter de pc en geen zin om te kijken wat ik gemist heb maar dit?
K_man verlaat ons voor Zuid-America.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
o oke. dan ben ik ook weer een beetje bij gepraatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]K-man gaat de orde herstellen in Suriname en wijde omgeving
Hmmm.. ik weet het perfecte cadeau. Jammer dat "Surinaams voor dummies" niet bestaatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:K-man gaat de orde herstellen in Suriname en wijde omgeving
Suggereer je nu dat hij niet terugkomt? Nee toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Jelleee het volgende:
[..]
K_man verlaat ons voor Zuid-America.
Er is altijd nog "fotografie voor dummies"quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm.. ik weet het perfecte cadeau. Jammer dat "Surinaams voor dummies" niet bestaat
dat was wel wat voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er is altijd nog "fotografie voor dummies"
Hij heeft daar zijn camera, een internetcafe en een meer vol met vissen de je pisbuis invliegen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat hij niet terugkomt? Nee toch?
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topicquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom reageert k_man niet? issie al aan het pakken? Belletje aan het plegen naar Hotel Bouterse?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topic
Je vergeet de pirana's. lichtend pad (donker is ook maar niks) "sneeuw", enz.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Jelleee het volgende:
Hij heeft daar zijn camera, een internetcafe en een meer vol met vissen de je pisbuis invliegen.
Wat wij hij nog meer?![]()
Dat deed ik dus netquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik denk dat ie nog zit te f5-en in het vorige topic
ik zeg niksquote:
grappigquote:
whehehehequote:
Gebeurt er wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Tering zegJe bent ff bezig een leverancier netjes af te zeiken en dan gebeurt er dit
Tja, je moet je prioriteiten wel scherp hebben.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, je moet je prioriteiten wel scherp hebben.
hij is best flouw.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef RonaldV het volgende:
Ken je dat? Op vakantie word je gevraagd om even een foto te maken van een leuk stel...
*klik*!
Ze zijn coolquote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
zo, ik heb nog ff wat plaatjes gepost [showcase] spoorwegmuseum
Ik was niet anti RAW, maar te luiquote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn coolmaar sinds wanneer schiet jij RAW
Ik dacht dat je anti-RAW was
sneeuw?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:44 schreef Xilantof het volgende:
hevige sneeuw hier.. nu...
en ook bedtijd
hier weer gestopt, heb het maar daarheen gestuurdquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef donnahvh het volgende:
sneeuw onwijs hier hahahah goed!!!
dank je welquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Re het volgende:
[..]
hier weer gestopt, heb het maar daarheen gestuurd
ja is wel het minste wat ik kon doen hoor, wel hard blazen trouwensquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef Re het volgende:
[..]
ja is wel het minste wat ik kon doen hoor, wel hard blazen trouwens
jij wordt ook al pappa?quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:29 schreef Schanulleke het volgende:
Niet zelf gemaakt, maar in mijn beleving wel de mooiste foto van het jaar
[afbeelding]
keizersnede?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Schanulleke het volgende:
Yups, I'm joining that club
Evenstar heeft vandaag haar keizersnede he. Duimen dat dat allemaal goed gaat. Vast wel!
Als je de geboortedatum met zekerheid vooraf weet, is er toch echt maar 1 conclusie mogelijkquote:
*zwaait ook naar iedereen..quote:
Mogge Fishyquote:
Ik hou niet alles bij hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als je de geboortedatum met zekerheid vooraf weet, is er toch echt maar 1 conclusie mogelijk
gefeli Schanulleke.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
wat een produktief stelletje hier zeg, dat jullie nog tijd overhouden om te Fokken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef RonaldV het volgende:
Ken je dat? Op vakantie word je gevraagd om even een foto te maken van een leuk stel...
*klik*!
TJa, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Volgende keer alleen inbreken als je het alarm uitgezet hebt dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
*zwaait ook naar iedereen..![]()
GoemoghNa een valse start vanwege inbraakalarm
![]()
Nieuwe onderburen in het kantoor... Dachten vanmorgen (even wat documenten halen en weer weg) dat je het pand kon sluiten zonder het alarm te activeren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TJa, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Volgende keer alleen inbreken als je het alarm uitgezet hebt dus
Hey, dat is een nieuwe op mijn bijnamenlijstjequote:
Verlaat Kerstkadotje van mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:58 schreef Offy het volgende:
Ha Xil
[..]
Hey, dat is een nieuwe op mijn bijnamenlijstje
quote:
Ik ga straks foto's makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
mooi weer. mooie landschappen
Maar ja, ik moet werken ....
Mooi zonlicht..fel oranje daarnet.
Als het morgen weer zlk weer word, toch ff foto's maken van besneeuwde molens enzo...
Nadeel was wel dat ik 10 minuten nodig had om alle sneeuw van mijn auto te verwijderen. en tijdens het rijden erachter komen dat ik wat plekjes vergeten was. Gelukkig reed er niemand achter me...
Hee Offy, heb jij nou ook de indruk wanneer je nu naar buiten kijkt dat het vanmiddag best mee zal vallen qua slecht weer? Het zonnetje schijnt volop hier in Udenquote:
Vanmiddag schijnt hetzelfde zonnetje nog...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hee Offy, heb jij nou ook de indruk wanneer je nu naar buiten kijkt dat het vanmiddag best mee zal vallen qua slecht weer? Het zonnetje schijnt volop hier in Uden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:16 schreef Vliegvrager het volgende:
...zei degene die vanmiddag nog met de trein naar huis moet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dan zou ik maar even op www.9292ov.nl kijken!
NS heeft nu al uit voorzorg bepaalde treinen gecanceled
Je kan idd beter nu naar huis gaan dan stranden op je werkquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef Vliegvrager het volgende:thnx for warning. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens thuis ga werken. Even snel wat leesvoer in mn tas proppen.
Enschedequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Subhuman het volgende:
Mogge!
Ik ben nog op tijd!
Het zonnetje schijnt hier heel mooi en het heeft gesneeuwd, en mijn camera's liggen in Enschede...
Jahoor, niets te klagen hierquote:
Wat een onthaal steeds zegquote:
Beek en Donk meldt een heerlijk zonnetje, maar het is wel erg koud hoor. Beetje glad ook, maar geen reden tot paniek nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hee Offy, heb jij nou ook de indruk wanneer je nu naar buiten kijkt dat het vanmiddag best mee zal vallen qua slecht weer? Het zonnetje schijnt volop hier in Uden
Handig als je al meerdere malen in de intercity van Amsterdam naar Enschede hebt gezeten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Enschede
1 van de redenen waarom ik niet kan inburgeren
Waarom werkt alles altijd, behalve als ik het wil gebruiken?quote:- could not parse state; incorrect number of values in state field [state=0,2,0,0,0,0,true,0,0,,,]
Hey, je hebt een incorrect aantal waarden in het state veld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:22 schreef Offy het volgende:
[..]
Waarom werkt alles altijd, behalve als ik het wil gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |